Világos ez, ezért nem mindegy, hogy az "erős motor"-t is ki mondja.
De ebből is elvi kérdést csinálok. Aki motortechnikával kapcsolatban nem hajlandó normális konzultációra anélkül, hogy ki akarna lépni az anonimitásból, vagy az alapok bizonygatásából, azt nem tartom elégséges munícióval megáldott vitapartnernek. Ha szüksége van arra, hogy magát vagy engem definiálja, az azt jelenti, hogy a mondandójának tartalma nincs elég jól definiálva és támaszra van szüksége. Vagy egész egyszerűen nem igaz. Ilyen formán pedig nincs miről beszélgetünk. Ha folytatja és személyeskedni kezd, nem bánom, boxzsáknak jó lesz. Legalább más is szórakozik.
Írtam, hogy pöcs vagy? Nem tartalak annak, csak nem értem még mindig teljesen (csak félig) a hozzáállásod, de attól még nem leszel pöcs. ddt meg nincs automata-fikázásra állítva, mint sokszor te. Ő is elkezdte valahol, ahogy a régi videói is mutatják. Mégis felrakta a kezdő videóit is, én pl miért baj, hogy felraktam? Amik pl gyorsabbak is voltak egy 600assal, mint az övéi, de ez tényleg mellékes.
Hidd el sokkal többen megpróbálnának izomból menni, de nem mindenki viszonyul úgy a motorjához, mint te. Én pl nem szarnám le ha ropi törném, csak hogy elmondhassam, hogy én beleadtam mindent. Így is beleadom amennyit lehet, de azért ha nem muszáj nem kockáztatok nagyot. Bárcsak egyszer majd én is úgy mehetnék, féltés nélkül, gyorsan rájönnék mennyi tartalék van még mindenben.
A sportmotorral igenis próbálni kell gyorsan menni, arra van, úgy válik kényelmessé a használata és nyer értelmet rajta minden. A túramotor meg arra, ami a neve. Megint nem értem, hogy ez miért baj. Azon kívül, hogy az oldal neve sportmotor.hu. Erről már leírtam vmelyik nap a véleményem neked, de nem reagáltál rá.
Én egyetértek Vele,mert a leírtak szerint sok mindenben 1formán gondolkodunk... Azt meg elhiszem,hogy jól motorozik,mert beszéltem olyan emberrel,aki ezt alá is támasztotta...és elhittem neki
Vannak helyzetek amikor számít az, hogy ki mondja azt amit mond.
Valaki szerint szar a Panigale R fékje mert mindig felpuhul. Ha egy 1:52-es ember mondja akkor oké tényleg szar. Ha egy 2:40-es akkor: Bazmeg ne fékezz annyit!
Viszont : RSV4=a legfantasztikusabb blokk! Na ehhez nem kell 1:52, de ennek a cáfolásához sem.
Beszélnek a tények: 1000-ek között a legerősebb? Nem! Legnyomatékosabb? Nem! Legmegbízhatóbb? Nem! Legtöbb versenyt nyert? Nem!
Akkor miről beszélsz???
Ja. Csak demonstráltam, hogy Te sem vagy érthetőbb semmivel sem. És hogy azt, hogy a Te mondandódat én értem-e vagy akarom-e érteni, az első sorban rajtam múlik és nem Rajtad.
Nekem meg úgy alakult, hogy a két legjobb barátomból az egyiknek 45LE-s motorja van és kevésbé vállalkozó szellemű, a másik meg sokkal jobb motoros nálam, de kizárólag terepen motorozik. Oda nekem meg kevés a kondim, hozzá képest a tudásom is. Tehát a legjobb barátaimmal nem tudok együtt motorozni, "kénytelenek" vagyunk más programokkal ápolni a barátságot (ami teszem hozzá sokkal fontosabb dolog a motorozásnál). Keresgéltem csapatokat, embereket, akikkel megy ez az azonos tempó dolog. Hasonló tempójú motoros társ már van, de azonos nincs. Tartok tőle nem is lesz. Nem, nem azért, mert én vagyok a világlegjobbja, hanem mert erre nincs racionális matematikai esély. Sok hozzám hasonló embernek kéne egy helyen laknia.
"Hogy mégis mi a rák jár annak a fejében, aki 29 évesen a kolegája motorját látva vesz egy Hornetet..... "
Az ő dolga! Nem érdekel. Ha kikívánkozik belőle majd elmondja!
Én is azt vallom,hogy ha valaki "motorozni" akar/közútról beszélek/azt vagy egyedül lehet vagy max.ketten.... Persze kb.hasonló temperamentumú motorokkal. Mentem én már 14fős csapattal is valamikor,na de az inkább tragikomikus volt Előremegy,lemarad,megbolondul,elromlik,tankoljuk.... Szóval az igazi közúti motorozásnál elég a forgalomra figyelni+magára az élményre... Az életem nagy részét úgy motoroztam le,hogy volt egy igazi barátom és mentünk mindenfelé ketten,néha mint az állat De ismertük 1más szokásait,tudását és nagyon jó volt úgy nekünk. És még meg se haltunk közben... Na de ez is olyan dolog,hogy mindenkinek más a jó....motorban is,motorozásban is...
Na. Ugyanezt már én is leírtam. De mivel én nem tudok 1:59-et, ezért az én tollamból nem lenne ugyanaz. Ha pedig szóvá teszem, hogy ez a gondolkodásmód hézagos, akkor antiszociális leszek. Szóval az ember vagy küzd vagy kussol. Én küzdök, mert szórakoztat. Ennyire egyszerű.
Mikor mondtam ddt500-nak, hogy ne fikázzon le. Hányszor nyavalyogtam, ha megtette? (Hányszor tettem fel a bénázásom, ami alapján megteheti? ) Igazából alló nap, most is, a személyemet mustráljátok és szinte kizárólag negatív hozzászólást tapasztalok. Mégsem mondom azt, hogy nekem miattatok rossz itt. (Pont hogy jó! ). Nem nyavalygok, amiért százan írjátok, hogy pöcs vagyok. Leonénak csak én írom, Ő mégis nyavalyog miatta. Hogy van ez?
Aztán abban a tekintetben is éles a kontraszt, hogy nem mindegy, hogy valamit megpróbálsz csak nem tudsz, vagy meg sem próbálod. Én próbálok disznó köridőt menni, csak nem sikerül. Nem féltem magam, nem rinyálok, nem érdekel ha összek....rom a motort. Hogy aztán mégsem lesz jó az idő, már más kérdés. De csoppert még nem veszek azért, ugye érted...
És most nem arról beszélgetünk, hogy mi van a csopperrel, hogy az jó motor-e. Hanem, hogy nem valódi a párhuzam amit vontál. Nem igaz, hogy én a pályások szemszögéből olyan vagyok, mint a túrás az én szememben. Én ugyanis próbálok gyorsan menni a pályán. Elvből.
Teljesen egyetértünk ebben egyébként. Csak én nem állok le kiosztani mindenkit, mert nincs semmi értelme. Ráadásul én is tudhatom rosszul. Persze nem azt, mondom, hogy hagyd abba és változz meg a kedvemért. De ne is csodálkozz ha ezzel a hozzáállással közútálat tárgya leszel. A véleményem szerint (megint előjön belőlem a pszichológus, lehet, hogy pályát tévesztettem) túl sokat foglalkozol másokkal. De ha téged ez boldoggá tesz, ki vagyok én, hogy megtiltsam neked.
nekem inkább csak egy eszköz hogy elvigyen a hegyekbe
az aszfalt meg csak egy szükséges rossz, bár volt idő és motor amivel már-már szinte megkedveltem a szerpentint, de gyors elmúlt ez az érzés
ha nem lennék ilyen gyalázatps állapotban inkább bicikliznék a hegyekbe, sajna már a síkon se igen megy a dolog
Akkor viszont Te (velem, és innen sokakkal együtt) nem is "sportmotoros" vagy, hanem endurós, vagy egyszerűen "kikapcsolódásból motorozó" vagy "motorral kiránduló" egyén. (Magamra szoktam használni az utóbbi kifejezést, mert abszolúte fedi a valóságot.)
Amikor ezt legelőször előadtad (V4 a jövő) akkor sem volt igaz. Az élet sem téged igazol.
Az RSV4 nem azért lett WSBK bajnok mert V4-es hanem mert az Aprilia beletolta GP költségvetést. Megvették Biaggit, minden futamra új blokkot raktak be, csaltak a vezérléssel, szóval mindent megtettek ami a győzelemhez kell.
Amint kihátráltak a csapat mögül a V4 egyből kevés lett még a második helyhez is hiszen ott a Ducati volt a V2-vel. Jelenleg a legjobb aprilia-s a 7-ik helyen dekkol.
A GP-ben is sor4 nyert tavaly.
A megbízhatósága továbbra is kérdéses hiszen a Suzuka-i 8 óráson is összesen 2 olasz motor állt rajthoz és mind a kettő valami 20 kör hátránnyal "ért" célba. És nem azért frissítették újra meg újra mert ezt élvezték hanem mert az eredeti annyira megbízhatatlan volt.
A BMW S1000RR sor4-hez egyik blokk sem ér fel. Messze a legerősebb és legnyomatékosabb az 1000-ek között.
én az aszfalton nem vagyok nyugodt, ott túl sok az idióta
mostanában nem is igen motorozok
én a hegyeket szeretem a fákat patakokat stbstb
nem azt a büdüs aszfaltcsíkot
Persze. De az, hogy együtt teszem-e a barátaimmal az egy olyan egyszerű dolgon múlik, hogy vannak-e ráérő motoros barátaim. Ha meg úgy alakult, hogy nincsenek, abból elég korlátolt gondolkodás olyan következtetéseket levonni, minthogy egyáltalán nincsenek barátaim, vagy hogy nem is igaz, hogy tudok motorozni. Nem akarok addig lesüllyedni, hogy ezeket is tételesen szájba rágom, ezt már tényleg inkább rá hagyom. Persze cserébe megteszik, hogy ha én nem megyek s_riders f....t szívni, akkor nem vagyok olyan jófej, mint ők. Nem tudok mit kezdeni ezzel, de az a gyanúm, hogy ilyenkor megint nem a motorozásról beszélgetünk...
Meg az is más, hogy úgy kell továbbmenni, hogy csak legyintesz, vagy úgy hogy eléd állnak és csakazért is próbálnak meggyőzni az ellenkormányzás rejtelmeiről, vagy a V2 nyomtékosságról.
1. ezt neked is írhatná a sok nálad lassabb pályás, profi nélkül
2. sztem vannak itt nálad régebbiek is
Mások sem vitatkoznak veled, akiknél gyorsabb vagy, attól még lefikázod őket. Te magadat tartod pont annak a szintnek akinek itt helye van, pedig ez így eléggé sántít, nálad a sokkal lassabbaknak és a gyorsabbaknak is helye kéne, hogy legyen itt. Persze ha csinálnál egy bikeracingbycapa.hu weboldalt, akkor jogosan lennének igényeid, de így tényleg nem tudom mit vagy ennyire rápörögve.
Értelek. Viszont szerintem nincs igazad. Legalábbis csak részben. Az biztos, hogy sok ilyen ember van, de attól még valaki motorozhat a motorozásért, miközben ezt együtt teszi a barátaival. Én így látom és így is csinálom.
Sőt engem nem zavar, ha valaki azért motorozik, mert most az "menő". Na jó nem igaz, hogy nem zavar, mert valahol én is lenézem, de aztán legyintek egyet és megyek tovább...
Én borvidéken lakom, és nem megyek kocsmába! Az elvem az, hogy az élet roppant rövid és azt teljes ésszel szeretném megélni, nem bekómálva. Láttam rá éppen elég példát. Volt amikor huszonegynéhányan jöttünk össze egy parkolóban, és amit tudtunk megbeszéltünk. Még a motoros rendőrökkel is. Viszont ha motorra ülök minden rendbe jön és végtelen nyugalom jár át. Csak az útra és a forgalomra kell figyelnem.
Furcsán értelmezed a mondandónkat!!!!!!!