Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy látom mindenkit lenyomtam! Megyek aludni! Szíííííííí Ámííígosz! Szííííííí
Ha meg lenyomom, lenyomom újra meg újra meg újra! Csak hogy tudd!
Aszta........nem Fáradsz el nagyon?
Baromira nem erdekel hogy te mennyit mennyi ido alatt nyomsz le
Azt 2 nap alatt lenyomom!
Egyszerre vettuk a ket motort, en kaptam hozza dobozokat o nem. Muszaj volt egy osszeszoktatos turat csinalni, 1500km 3nap
Te mondtad mitől függ ami lóg.
Na hát ezt hagyjuk
na az szép
Ő egy olyan ember akinek böööömbije van, hogy nem tudod!?
Nem tudom ő kicsoda de biztos hogy nem az övé :D
nagyon perverzzz kezd maga lenni!
Az a bömbi nem F. Petié?
se gps se pofon se semmi. Sooot meg a cuccait is en vittem
Erősen?
true story, viszont egy dolog biztos, ha egy bmw-s túramotor jön szembe akkor annál már nem kérdéses az alapfelszereltség részét képző gyári legalább 1 liter olaj a hordozható gáztűzhelyről nem is beszélve , ha meg rákérdezel egy 1200 gs -es tulajnál hogy van-e gps-ed nem kiröhög hanem ad egy pofont a kérdés miatt is...
azt hittem az csak legenda
Az 1000 es 1100 ugyanugy nez ki. Sok kulonbseg masban sincs.
hát az attól függ mennyire nyomom meg.
Ha hinni lehet a teszteloknek az 1100-as jobb.
A terblanche formaterv a legjobban bejövő ducati,és asszem (lehet Tévedek) azzal 1100-as már nem csörgos szarazkuplungos.
Nagy tévedésbe vagy! A fehér kék is megtudja hajlítani a teret.
Az ilyen túramókusoknak szokott tele lenni mindenféle, túrát segítő extrával a motorja :D
jó de az egy GSXR!!! Az más Jobb gyorsabb erősebb megbízhatóbb és ha sárga fekete akkor állítólag a teret is meghajlítja mag a után olyan gyors
Ez pontosan kilóra mennyi?
Túl sokat nyomok egy mondatban!