Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor most, hogy Chrobák Jani be van regisztrálva, már törlöd is magad, ugye? Ő is legalább annyira más liga hozzád képest, mint te itt a legtöbb emberhez. Naugye...
Azt meg vhogy egy szabályzatban sem látom, hogy nem lehet kakucsnapot vagy bármi mást szervezni itt. Pedig a Kakucsnap azért nincs messze a sportmotorozástól.
megvilágosodtam
azért nincs sportmotorom mert nem szeretek térden kanyarodni
mondjuk ez a sok buziskodás se jön be amit a külalakkal kellene csinálni, de a térdes kanyar nagyon ütött
PC alkalmazás fejlesztő vagyok. Olyan programokat írok, amelyeket mások használnak a számítógépükön. Nincs közöttük közismert program, de a jellegét lehet definiálni. Amikor elindítasz egy programot a start menüből legyen az játék vagy a jegyzettömb, tekintheted úgy hogy én írtam, illetve akár írhattam volna. Hasonlókat csinálok. Tehát nem szerszám, nem plazmavágó. És nem is műszaki program - sajnos teszem hozzá.
Szerintem Te szociopata vagy, de minimum antiszociális. Bár nem vagyok pszichológus...
Itt a "vitapartnereid" közül ismersz valakit személyesen,vagy valaki látta már,hogy motorozol? Mert nagyon úgy nézem,hogy nem pont értik meg,hogy mit akarsz leírni....
Az embereknek általában nincs meg a technikai tudása és az ezzel kapcsolatos fogalmazási készsége a magyarázathoz,karöltve a vitakészség kultúrált levezetéséhez szükséges gyakorlat meg érvrendszer.
Ezért az emberkék általánosítanak.A motor jó.Pont.
Nem mondja azt hogy jó vezetni,vagy megbízható vagy jól kanyarodik,esetleg pusztulat,nehéz bálna stb.
Egyszerűen azszongya kurvajó a motorom.Pedig árnyalt.
Bár a leghulladékabb motorban is van valami jó csak esetleg egy embernek az megfelel neked meg nem.
Azt mondtam, hogy számomra létezik idealizált világ, amit tudok definiálni. Senkit nem korbácsolnék meg azért, ha erre nem képes, csak annyit kérek ne én legyek a szar alak azért mert én törekszem erre. Hogy mások nem törekednek maximum csak hozzászólással "büntetem". Amikor valakinek az anyaga / publikációja / véleménye / tudása nyilvánvalóan távol áll az ideálistól és még egy kritikus hozzászólás sem fér bele, akkor az azt jelenti, hogy nem csak nem tudunk törekedni valami szépre és jóra, hanem nem is akarunk. Ebben a közfelfogásban viszont én nem tudok és nem is akarok részt venni. Kézenfekvő lenne, hogy akkor én maradok kussban és húzok el, de ez egy másik típusú ideálba nem férne bele számomra, tehát "harcolok"

(Nem sokáig már, mindenki lenyugodhat, rövidesen távozom. )
Hatalmas elörelépésnek tartom, hogy a "ratyi" szo már nem szerepel sehol....
Amúgy sohasem vártam el, hogy vegye a fáradtságot és tegyen azért, hogy jó legyen a tartalom (Clam egyébként vetemedett ilyesmire, tök jó fotósorozatokat kutatott fel.) Azt kértem - pontosabban azon az állásponton voltam és vagyok - hogy ha már fáradságot öl abba, hogy a tartalmat befolyásolja, akkor ne egy hugyos szar motorral tegye egy semmirekellő fos saját videón. Feltehet máshol látott videókat, nincs előírva, hogy a sajátját kell. Nem tud érdekelni az élete, kiléte, mivel jó esetben nem függ össze a tartalommal. Jó esetben....
Szerszámgép programozó, pl. láng-vagy plazmavágó forgácsoló vagy más?!
Nem, de ha lenne önkritikám ezt kellene tennem egy normálisan működő világban
Vagy én nem értem amit írsz. Az is lehet
Programozó vagyok.
Szerintem téged az tölt el a legnagyobb boldogsággal, hogy újra leírhattad ezt.
Talán nem lep meg, de nem is megyek Troy Corserrel egy oldalra csendben meghúzni magam a WSBK arcok között, hogy néha egy-egy gyenge Euroringezéssel borzoljam a kedélyeket. Meg nem kezdenék nekik Kakucsnapot, vérvételt és túrát szervezni, mondván, hogy szívesen megismerénék jó arcokat. Akkor sem tenném, ha biztos lennék benne, hogy egyébként benne vannak. Elvből nem tenném. Nem tudom ez érthető-e.
Neked mi a kenyérkereső végzettséged?
mind 1 honnan nézzük , annyira pesszimista vagy és olasz ellenes hogy ha a ducatti zsinorban 5x gp aranyat vinne akkor is szar lenne , így kár beszélni is róla, te még mindig a saját nézőpontod akarod rámeröltetni , de nem fog menni, sor4 párti voltam ráültem olasz gépre és egy az egyben megdölt bennem a sor 4 iránti elkötelezettség, van olyan fanatikus akinek ezt fáj leírva látni és nem hiszi el hogy van ilyen mint ahogy pl. te.

Soha nem mondtam hogy nincs jobb , de szilárdan kitartok amellett hogy az egyik legfantasztikusabb erőförrás most az apriliájé(ez saját vélemény), 6 ik modellfrissaítésen is túl van mint ahogy a suzuki évről évre felvarja a sajátját, így mégjobbat megbízhatóbbat alkotva. Ha széria motorgyártás vesszük alapul és a fene fenét is eszik nincs olyan suzuki amivel nagyobb élmény lenne motorozni mint a v4-es és a papír forma szerint pedig minden tekintetben alul is marad. Mivel már szívó oldalon titán szelepek vannak és a csapágyazás is TOP prémium az új v4 esben a kenés struktúrájának tökéletesítettségéről nem is beszélve, nyugodtan kijelentethetjük hogy az aprilia 6 év alatt csak 1 blokk esetében többet fejlesztett mint a suzuki egész életében! Innováció?! A suzuki hatalmas több 100x akkora tőkével rendelkezik mint ez a kis talján "istálló" , még is voltak annyira tökösek hogy egy saját új koncepcióval rengeteget kockáztatva visszaszerezték a márka hírnevét nem is akár hogy , szinte zsinorban vitték a WSBK elsőbséget évekig az új blokkal és mint most a yamaha esetében is vagy bármelyik friss széria életében itt sem volt fenékig tejfel és gond mentes a piac megnyerése mert voltak bőven szériahibák és eleve még tervezési hibák is. DE megcsinálták, lehet szarozni.... Mindenki máshonnan közelíti meg a témát. Lehet hogy te azt hiszed nekem hatalmas kielégülés lenne ha te beismernéd hogy a v4 igen is jó, pedig nem, lehet azt hiszed csak te szórakozol jól azon hogy lehúzod a témát "Rhadt SzarVödör" , pedig nem mert engem is szórakoztat az ahogy nihillista-tárgyilagossággal mindig megmagyarázod a nagy igazságokat egy azaz a ssaját szemszögedből úgy mintha az a szent írás lenne és fellebbezésnek helye nincs... Néha tetszik, de nem sokáig tartott anno hogy rájöjjek nem lehet mérvadó , aztán jött a barátod és végig azt hittétek jó muri folyamatosan a semmin táncolni, ti lényegében egy felhasználói véleményezésen(tehát az enyém) kezdtetek el egy hatalmas megorbitális szart keverni, aminek egy célja volt hogy megpróbáljatok cikizni, azt hogy milyen okból nem tudom , de nem is érdekel . Végeredményben semmire nem mentetek vele, mikor meg azt hittétek előre léptetek akko valójában 2 -őt hátra, mert én is nagyon jót mosolygok sokszor a hsz-eden , nem azért mert olyan jók lennének hanem mert süt róluk egy fajta fáradtság - unottság - és jól megmutatkozik az életerő hiánya is...
Így is szabad mondanod, engem nem zavar. Az zavart jobban, hogy anélkül várod el a tartalmat mástól, hogy te hozzátennél pl ilyet amit leírtál. Az oldalon lévő sok szar videó és a te jód között annyi különbséget tennék, hogy a tiedhez beírnám, hogy ez kurva jó, kérünk még, a szarokon meg 10 másodperc után túllépek. Neked is ezt kéne sztem. Ahogy te is írtad már, hogy túl kell lépni itt az idiótákon, akkor neked is túl kéne a szar tartalmon.
Én is azt szeretném, mint te, mármint tartalmilag, de azért nem kéne ennyire sarkosnak lenned, de ez csak az én véleményem. Mert ennyi erővel egy Troy Corser is szarozhatná a te motorozásod, pedig gondolom az oldalon jelenlévők közül a felső 10%ba tartozik így látatlanba is, csak hallomásból. Ami meg neked nem tetszik, attól lehet, hogy az oldal 90%-a meg elalél. Ennyi örömöt meghagyhatsz nekik.
A motorvita meg engem nagyon nem érdekel, kinőttem már az autóskártyázásból, újonnan egyik ezres sportmotor sem olyan szar, hogy nagyon fikázni kéne. Az más kérdés, hogy az idő elteltével egyes márkáknál egyre jobban változik.
Ezt mondtam?
Attól, hogy nem tudok mondjuk térden fordulni, most szégyelljem el magam, és töröljem a reggemet. Na neeeeee
"Ezt a döntést meg felesleges kritizálni mert ilyenkor indulnak meg a parttalan szar de nem szar féle flamehullámok".
Cserébe nem kéne olyat kijelenteni, hogy az jobb. Olyat főleg nem, hogy az az erősebb. Mert ez nem igaz. Az én szememben egy nem igaz állítás szándékos kimondása / leírása nyílt hazugság. Sértő és részemről kötelező megtorlást követel. (Politikai életben halállal büntetném.)
Ácsi főnök.
Személyes emlékezetem szerint azt állítottam hogy a (sv650-es tapasztalat mással nem mentem csak egy Shiverrel,az némileg jobb) V2-nél KB 3000-ig ki akar esni a blokk majd elkezd menni és mindez tart uszkve 9000-ig tudja.Hogy most mennyire megy az technika és pénz kérdése azért a panyigenyó kinyög ezalatt egy 160-180 lovat.De KB ennyi.Az S4 meg elnyökög 1500-2000-en valamit mutat 8000-ig e felett elindul 12000 nél rátesz mg egy lapáttal és köbcenti függvényében kitol 160-200 lovat vibra van de nem olyan hogy kétcentit mozdul a tükör minden irányba.
Namost amit még állítok és tartom is hogy tulaja válogatja hogy az egyik jüön be vagy a másik,mivel a motorzás és a választás nagymértékben szubjektív döntés.Ezt a döntést meg felesleges kritizálni mert ilyenkor indulnak meg a parttalan szar de nem szar féle flamehullámok.
Kapizsgálod. Amit itt leírunk azt ország-világ olvassa (sokkal többen, mint ahányan hozzászólnak és annál is többen, ahányan egyáltalán be vannak regisztrálva). Ilyen alapon a vitákban való tévedés sokaknál a vereség érzetét keltheti és ország-világ előtt kikapni, megszégyenülni ugye senki sem szeret. Ekkor jön a szájkarate, a személyeskedés, izomerő, pénz, diploma bizonygatása, kinek-kinek vérmérséklete és háttere szerint. A nagyon nagy többség számára öncélú, önigazolás, a köz általi elfogadottság remélt víziója ez, amibe egy-egy fószer mint én vagy Te bele-bele piszkálunk néha. Ekkor besértődés, vívódás én vagy Te hülyének beállítása, azzal való ismételt érvelés következik, hogy senki sem szeret minket.

Ehhez képest ugye az van, hogy totálisan és tökéletesen mindegy nekem mindenki más véleménye, a kiléte, a galériája és így tovább. És ennek szerintük csak az lehet az oka, hogy én beteg elme vagyok. Az nyilván nem lehet, hogy a fentiek miatt ők a betegek.

Normális világban pedig, ahol sportmotort üzemeltető férfiak egy közös oldalon beszélgetnek nem is kellene vitatni azt, hogy ki kanyarodik térden, mert ez kellene legyen az elvárható minimum. Be se regisztrálna ide aki nem. Ha lenne önkritikája és nem gondolná vagy hinné magáról azt, hogy ő is számít itt.
Ez az oldal nem profi versenyzőknek van létrehozva! Itt lébecol a vén nyugdíjas öreg motoros, és a most jutott motorhoz huszonéves motorozást kedvelő egyetemista. Van aki az életét letudta motoron , van aki mögött alig párezer km. van. Kulturnépeknél az iskolázott egyedek értelmes beszélgetést folytatnak egymással , ugyanis van amikor a tapasztaltabb tud segíteni a frissen vizsgázottnak , és van amikor az újonc az öregnek. Ezt a prérikutya mintájú vetélkedést nem kellene folytatni. Nincs értelme!! De mindenki maga tudja mit csinál.
Ebben tökéletesen egyet értek , jól látod ! Ha magamról írok tapasztalat fotó vagy videó az nagyképüség , ha a teknikáról akkor eretnekség , a lényeg hogy a virtuális nagtapasztalatú huszárnak igaza legyen ! Közben van egy óriási kúlömbség hogy az élet folyamán használt nagyvasak soha nem jártak szervízbe , vagy mégérdekesebb hogy pl. kuplungos egy darab kis hulladék lett nálam egy Romet Pony 83-ban .
Hogy bizonyítani kéne bármit is ? Mindenki saját magát csapja be ha lódít , a kórnyezete pedig jól ismeri és tudja a valóságot ! Pl. innen Gyórból miért kellene bizonyítani egy 500 km-re élő nethuszárnak kitóltetlen adatlappal ? Sok , nálam sokkal értékesebb ember távozott már el innen az ostoba fikázások miatt , utána meg nyavajgás megy mert nincs segítség ! Én így látom és ha valamiről szar a vélemény akkor az legyen is kifejtve , ne csak személyeskedés legyen a vége .
És végül értelmes válaszokat várnál ?! Azt nem fogsz kapni mert a tehetetlenség és ostobaság fogalmazás képtelenné teszi a nethuszárokat még ha felsőfokú iskolát végzett is !
(Nekem nincs érettségim se ! )
Szerintem nem lesz kevesebb az értéke. Nem is szoktam vitatni. Illetve csak azt, amikor jössz a V2 vs. sor4 nyomatékkal teljes mértékig figyelmenkívül hagyva, hogy a két motorkonstrukciónak nem ugyanott van a munkapontja és Te öncélúan a V2-es munkapontjánál választod meg a vizsgálati alapot. Ha ilyenkor emlékeztetlek, hogy nem oké, akkor jössz azzal, hogy de ki akarja 8000-ig pörgetni. Erre szoktam mondani, hogy normális világban mindenki, aki sor4 sportmotort vesz. Aztán persze Neked lesz igazad, mert gyorsan kiderül, hogy ez nem normális világ és még én vagyok a hülye f...sz, hogy arra használom a motort amire való. Amit ezzel szimultánban egyébként nem hisznek el. Kicsit nehéz beszélgetni így.