Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a funkció még odébb van :)
Főnök! Az idejét múlt (sok hónapos) privát üzeneteket mikor lehet végre törölni?
Elvileg működik a Kedvenc topik funckió. A topik neve melletti csillagra kattintva lehet elmenteni kedvencnek az adott topikot.
Bocsi, nem neked szántam. Nem iszok többet!
Arra rajottem, de honnan kellett volna ezt nekem alapbol tudnom? A masodik felet marhara nem ertem, miert nekem irod, en is ezt szajkoztam capanak parszor. Ne igyal tobb sort
Azért mert ha beírod hogy endurocross.hu és sportmotor.hu ugyan az az oldal jön be. A miért kérdésre az a válasz, hogy ez egy motoros oldal! Nem érdemes boncolgatni azt hogy kinek van itt helye valamint mi színvonalas cikk és videó kép és egyéb anyag való ide. NEM bicikli oldal nem is autós oldal... Azt hogy már itt néhány ember elkezdi vesézgetni a tartalmat az pont nem érdekel. mint őket sem az ami nekem az érdekeltségi köröm.
A v4-nek egyetlen előnye hogy baromi keskeny vázra tudnak fölé rakni,és kompakt a csomag így le tudják a gyerekmotor méretűre zsugoritani az egész bizgeret.
Ami jó az egyszalbelu 160-as minipokoknak a dzsipiben.Utcán meg raneztem hogy miatosz ez új 125os és variáció?Pedig az enyém sem az a bergabalna motor.
Miert is kene tisztaban lennem vele? Meg attol meg sportmotor az oldal hivatalos neve.
és az egészben a legviccesebb hogy egy teljesen új blokkal álltak fel a rácsra és vertek szájba mindenkit, szerintem ez fáj nektek, jól lehet endurance on nem bizonyítottak még de szerintem jönni fognak az eredmények idővel ott is.

ABSZOLÚT NEM tudok egyet érteni veled ddt500 se veled cápa

Ha valami szar azt nem veszik meg úgy sem, jelenleg ezt csak cápa bizonygatja. Az meg hogy a v4 a jövő az meg az aprilia márkánál teljesen egyértelmű , mit gondolsz majd ezek után elkezdenek most sor 4 -et gyártani?!
hát nem írok nap értékelő beszédet. Cápa egy furcsa ember. Nem hétköznapi. Valójában ezért nem is értjük logikusan. De ki a fasz vagyok én itt, aki ezt itt értékelje. Egy Nick név vagyok és személyesen nem is találkoztam senkivel hogy befolyásoljak valakit is itt. (pedig van söröm! ) vázolok egy még globálisabb képet ami ma itt volt. Az pedig az hogy az emberiség szánalmas. Nem nevezném civilizáltnak. Inkább túlbonyolítottnak ami hátrányként nyilvánul meg viselkedésben és tettekben. Az állatok nem csinálják azt sokszor amit az ember... Ez csak rosszabb lesz.
Az a legjobb! Az ember megveszi a 2lityist,az egy este pont elég Mongyuk nem mindig....
Akkor Guiantoli vélletlenül nyert az apriliával? Vezérlés?! Fogaskerekes vezérléssel álltak oda és miután látták hogy ez így nem lesz jó mert túl potensek vele szabályozni kezdték, miután a váltójuk a mezőny legjobbja volt a váltók csereperiódusát is megszabták, csak az aprilia miatt volt egy csomó herce hurca hogy a többiek versenyképesek maradjanak..., vagy rosszul emlékszem? Csaltak?!! Ugyan már!!!!!!! Ez nevetséges Mondod hogy az aprilia beletolta a gp költségvetést, mert a kawasaki zsebpénzből ment a rajtrácsra ?! Ugyan már akkor még is hogy nyertek majdnem zsinorban 4x vb-t? 4x végig csalták a vb-t? Ezt te se gondolod komolyan..... VVVIICCCC
Kőbányait.
semmiben sincs szükségem az engedélyedre, de azért köszönöm a nagylelkűséged
Én csak egyet ittam. Utána nem voltam szomjas!
Milyet iszol...? Alkoholmentes?
Én azt hittem hogy tisztába van vele.... de lehet nem ezek szerint.
(3 sörnél járok, érdekes ez a mai tartalom...)
Neked ügyvédnek kellett volna menni!
Látom termeltetek! Nyitom a sört!
Ez már az.
Ez a programkód ugyanilyen hosszú is?
Mer a felét nem olvasom el amit beírsz bazze.
Na köszi a témát fiúk. ddt500-nak külön köszönet, hogy vette a fáradságot megmutatni, hogy nem teljesen egyedülálló némelyik álláspontom. Nyilván megtehette volna, hogy kihagyja a magas labdát, semmin nem változtatott volna.

Holnap azt fogjuk kivesézni, hogy vajon mi az oka annak, hogy ha írok egy "cápásat", akkor annak szinte kizárólag csak két kimenetele lehet: Az egyet nem értés és totális, személyes védekezés vagy a nagyon mély egyetértés, amit néha egy-egy ember leír. (Nem ddt500-ra gondolok, ekecselek hozzászólása jobb példa erre. Sűrűn elő-elő fordul.)

Most pedig megyek dolgozni! (Nyugi, program kódot is majdnem ezzel a sebességgel tudok írni, uh. nincs veszve semmi. Ne aggódjatok értem! )

V4Rleone, Te pedig szépen boxold le a dolgaidat ddt500-al és ha végeztél és még van miről beszélgetnünk, akkor esetleg sort kerítünk rá. Anyáznod is szabad, meg mindenféle szak szavakkal is szabad majd vagdalkoznod. Végtelen nagy kegyelmemben megengedem.
Vazz! Nem írtam, hogy Te írtad! Általánosítottam és tömörítettem, szokásom. Azt hittem érted majd. Nem vádoltalak, nem személyeskedem (nem szokásom).

A motort ma már nyugodtan ropira töröm, nem jelent megterhelést sem lelkileg, sem anyagilag - többek között ezért sem veszek kétmilliós motort, az jelentene megterhelést. Eszköz és leszarom. Ő van értem és nem fordítva. Kussoljon és menjen, ez egy ideje mottóm itt, majd az adatlapra is felteszem. Szóval tényleg, tudatosan, ésszel és tiszta szívvel motorozom, úgy ahogy nekem jó, amíg nekem elég. Sem a motor külalakja, sem mint dísztárgy, sem mások véleménye nem fontos.

Hogy magamat mennyire féltem az más téma. Törött csontom még nincs. Még nem estem igazán nagyot. Volt pár ügyeletes, meg kórházas téma, de lábon jöttem ki minden esetben még aznap. Valószínűleg szerencsés vagyok mert lehet, hogy van bennem egy olyan képesség amivel a saját korlátaimat pontosan és helyesen mérem fel. A másik, hogy tudatos gondolkodás nélkül is azt tapasztalom magamon, hogy a kockázatvállalási kedvem jelentősen függ a sebességtől. 299-el szinte már csak egyenesen megyek, de 60 alatt ha kell földúton is ugratok a GSX-R-rel. Uralható és ha netán nem sikerül, nincs semmi. És ugye tekintettel arra, hogy az Euroringen a kanyarokat 90-nekkel meg még lassabban vesszük nagyon nagy félnivaló ott nincsen. Sosem mondtam vagy gondoltam azt, hogy a világ töke amit művelek. A valódi ismerőseim között sokkal bátrabbak is vannak. Pont ezért nem értem, hogy mégis mi a fene nagy baj van azzal, hogy az ember leradírozza a fél lábtartót a Z750-en? Semmi. Nem is értem másnak mért nem megy...

Oké lehet annyira egyszerű a magyarázat, hogy én 25 éve motorozom, ők meg 5 éve. Ez nyilvánvalóan számít. De hogy lehet az, hogy valaki nem akar azonnal motorozni, amint 5 évesen meglát egy kisrometet? Mert abban a pillanatban, amikor én egy olyat megláttam azonnal tudtam, hogy innen vissza nincsen...

Csak a saját tapasztalatomon keresztül vagyok képes érteni a világot. Az alapján a többi motorost meg nem értem. Nem tehetek róla. Az meg már egy nagyon szerencsétlen találkozás, hogy nálunk (családi vonás) nem igazán van saját értékrendtől való eltérések elfogadásának, ellenvéleményeknek való helyet hagyásnak, sérelmek megtorlatnalul hagyásának. Lehet, hogy ebből látszik itt valami, bár jelzem borzasztó finom és rugalmas ember vagyok a Doberdónál harcoló dédapámhoz képest. (Ez a rész csak zsolti65 kedvéért szerepel. )
Én ezen már túl vagyok. Fikázhatnék én sok mindenkit de minek? El nem fogynak úgy se, meg én se vagyok olyan nagy szám. Arról nem beszélve, hogy újra meg újra ugyan azokat a köröket futjuk.
Mondjuk az sem zavar, hogy Cápa beszólogat másoknak. A videók jó része tényleg szart sem ér.
Utolsóban 5mp néztem ahogy gyök2-vel körözgetnek.
Előtte dupla-tripla szaltó nagyon szép, elképeszt, csak nem érdekel.
BMW problem érdekes.
KTM-es jó lenne ha nem láttam volna 20x.
Stb. stb. stb.
írd be a sportmotor.hu helyére az endurocross.hu címet