Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogy, én pont leszarom. Csináljon mindenki, amit akar, pusztuljanak... Innentől ne csak a 25 éves Golf lámpájában legyen kínai LED, hanem az alján is körbe, és lila
Kéne egy lista azokról akik szerinted hozzányúlhatnak a szakértelmük okán
Kikerem magamnak,a muanyag takaroelemek,felett es a tetőn mind gyari.
Nem, az az ájfónhoz járt
És, ajándékba kaptad a műszakit is?
Nem normális, de ez a szabály... vagy te azt szertnéd, ha minden vacak (ami már ránézésre is gagyi) átmenne, és olyanokkal rohangálnának az utcán?
Nyilván nincs optimális megoldás. Nem, nem nézik a patentot, de azért a kormányművet-futóművet nézzék csak meg. Nem kell mindenre műbizonylat, egyébként csak kérned kell, és ki kell adni a forgalmazónak... legalábbis régebben így volt. Nekem adtak a vonóhorog mellé, meg járt az utólagos utasülésemre is a teherautómba - más kérdés, hogy 2 év után kicsit nyűgös volt, de sikerült.
Hát annyi nem törött régen mint most.
Tőlem még soha senki semmiről nem kért műbizonylatot.
Valószínűleg a kettő között van az igazság megint a jelenlegi szabályozás nem jó, de ameddig nem változik meg, addig ez van és mindenkinek ehhez kell alkalmazkodni Mi ez a liberális gondolkozás, hogy jó a piros is? mindenki megnyugodhat, Zoli homemade autója meg jó lesz, pedig egy hegesztes sem lesz rajta gyári
Most vett egy ismerős 20e Ft-ért olyan alfa romeo-t ami megbukott a vizsgán.... de biztos vagyok benne, hogy 1 heten belül vizsgás auto lesz, kb ennyit ér a muszaki vizsga ma nálunk nekem a k1600-rol akartak leszedetni anno a bukocsovet, mondtam, hogy kizart... akkor majd úgy fenykepeznek, hogy ne legyen feltűnő át is ment 5p alatt...
Biztos a piros festés miatt
Régen is törtek el rugók, meg hibásodtak meg alkatrészek. Van ilyen. Régen is kicseréltük ilyenkor egy boltban vettre és ritkán gyárira.
Te csak kötekszel, nem gondolkodsz.
Nem válaszoltál a kérdésre. Szerinted normális hogy az összes alkatrészről mutatnod kéne műbizonylatot? Mert hiába néz ki gyárinak, azt bárki mondhassa, szóval tessék arról a műanyag patentről mutatni, mert szerintem az kínai utánzat, nem eredeti.
Ja, azért azt hozzátenném hogy a mai (inkább a 2000 utáni) autók gyári rugói úgy törnek sorba mint a ropi.
Nem, csak próbálok gondolkodni. Te nem próbálod meg? hátha...
Megint nagyon kretén vagy, csak azért hogy kötekedhess.
Soha ne nyomd fullba a kretént!
Bemész a boltba ugyan az a márka, ugyan az a rugó, az egyik piros a másik fekete.
Pirossal baszakodnak ugyan az a feketével meg nem? Szerinted ennek van értelme, szerintem meg ostobaság.
Igazából az utolsó műanyag patentről is kéne műbizonylat, és csak arra képesített személy nyúlhatna hozzá ha nagyon baszakodni akarunk.
Szerinted van értelme ennek?

Amikor valaki hozzányúl bármihez, vállalja a felelősséget. Ez mindig is így volt, és így is lesz.
NKH mikor vállalt bármiért is felelősséget? Mindig az a felelős aki szerelte, vagyis nyilván majd a neppert veszik elő ha kiderül a festés, de mivel tudja hogy a festés nem fog rugótörést és bébifókák tömeghalálát okozni, vállalta.
Ilyen egyszerű.

Kezd teli lenni a faszom azzal hogy külön iparág épül a felelősség hárításra. Nem is lenne ezzel baj, de akkor hagyjanak békét nekem, aki vállalja a felelősséget, mert a végén valakinek úgy is kell.
Igen, mert akkor őt is átverték, erről nem tehet. Nem dolga a rugót kiszedni, és roncsolásos terhelési vizsgálni, csak szemrevételezni. De ha piros, akkor nem mondhatja, hogy gyárinak látta...
Ezt már az orosz is megmondta az Armageddonban: all made in Taiwan
Kínai alkatrészt használtak, ebben mi a hamis? Akkor hamis az ájfónjuk is, mert az is ott készül...
Ez a cikk nem a Blikk, de pont olyan szintű. Biztos vagyok benne, hogy a kínai alkatrésznek semmi baja, csak a hazai beszállítók keltik a pánikot, mert emiatt ugrik a profit. Nem vagy te olyan naív, hogy ezt ne lásd át.
Na de miről kérték?
Mert ha fekete akkor honnan tudja? akkor már simán átengedi?
ja, meg ez a majom is magyarázkodhat, mikor megvádolják a rugó festegetés miatt, ha az a rugó okoz balesetet... mert nyilvánvaló, hogy az user ezt rá fogja tolni.
Tőlem kérték a műbizonylatot. Szóval mi a hülyeség?
Miután elég nagy balhé volt ebből, DE tudhatom.

Persze jöhetsz azzal hogy lehet hogy a mátrixban élünk és csak a gépek láttatják velünk ezt valóságnak, de ebben az univerzumban amikor ekkora nyilvánosságot kap valami, azt el lehet fogadni valósnak.
Pár légitársaság lebukott a hamisított alkatrészekkel, ezért indult egy átfogó hatósági vizsgálat és kiderült hogy iszonyat nagy arányban vannak hamis repülőgép alkatrészek forgalomban, köztük harci repülőkben és az elnöki gépben is.

Lehet hogy a Blikk is megírta, de kb. minden komolyabb média is.
https://www.bbc.com/news/world...

Persze ha te barlangban éltél akkor lehet ez a botrány elkerülte a figyelmed
Egy kicsit erről más a véleményem. A rugó piros, az eredeti gyári meg nem. Ebből a vizsgáztató tudja egyből, hogy nem gyári. Honnan a faxból szopja ki, hogy az jó, vagy nem? A műszaki megfelelőségen az ő aláírása lesz... aztán ha a tuningoló user lebénul egy rugótörés baleset miatt, ő lesz a leghangosabb, hogy ő nem hibás, mert a rugó "megfelelt az ellenőrzésen"
Az. de valamilyen módon mégis szabályozni kell, hogy ne kendácsoljanak bel minden szart. Az eredeti alkatrész legalább ad némi garanciát arra, hogy jó lesz. Te értesz hozzá, meg én is - de mindenki pont ezt hiszi magáról és így születnek a remekművek
De, én csak arra a feltevésre reagáltam hogy a motorra csak gyári alkatrészt tehetsz fel, vagy kérik a műbizonylatot. Ez hülyeség.