A gyárilag dobfékes és 34mm-es telóval szerelt XT 550-em, honosításkor, a híresen köcsög Debreceni KPM-nél, gond nélkül ment át az általam beszerelt, 41mm-es Dominator telóval, tárcsafékkel és a sivatagi Acerbis tankkal. :)
Ki tudná feloldani azt különbséget, hogy még egy autónál fel- be lehet szerelni "akármilyen" alkatrészt ( pl fékcsö, féktárcsa, gátló, lengökarok, kerékcsapágyak...) nem nézik hogy " gyári. A motornál meg követelik a tipusbizonyitványt, vagy csak eredetit fogadnak el. Az autóknál a vörös posztó, talán a kipu, meg az ültetés...
Szerelni?
Fenyezni, rozsdat vakarni, meg egy csomo dolgot kéjjes öröm az udvari viakoloron tenni.
Mondjuk marcius vegen egy 60 kilos váltot kirangatni alulrol. Haton fekve.
Majd rajonni hogy a ceg csak szetszedni 70+afa ert szedi szet, es nem all meg 3 kiloig mire kesz lesz, ezert a pinceben dobja szet azt a rohadekot.
Nem tették még nekem sem sehol szóvà, hogy a DOT alapjàn koros a fékcsö, kérem cserélje. Söt régen jò fogoszkodò volt a motor korànak pontos meghatàrozàsàhoz...
A sajàt autón lecseréltem flexi csöveket, kitakarítottam és felùjítottam a fékmunkahengereket. Ezek nem nagy beavatkozàsok, egyedül az elhanyagoltsàg foka, a rohadàs teszi nehézzé. Nekem is sikerült a belerohadt fékbetét feszitö rugòt beletörni, meg a fix csövenek a letörni- csavarni a végét. Ez volt s legnagyobb mutatvàny lemàsolni a 14 hajtàst ugy hogy az elöre lefittingelt csö 92 helyett 90 cm - es volt. És bent futott az üzemanyag tartàly mellett- fölött...
( ((Néha téma- nincs lecsepézett garàzsom... az augusztusi felhöszakadàsban , pufajkàban is lehet szerelni. ;-D - föleg ha hònapokig készül rà az ember)))
Olyan trutymók, amivel kézmosás után úgy érzed, mintha be is kented volna kézkrémmel - na erre nem jók, kézmosásra viszont igen. A jó szappan kiszárítja, mivel a zsírt is leszedi a bőrről.
Én is cseréltem - Ravennában, a szállás előtt, fürdőgatyában Otthon a hüjje is ki tudja... Megvenni nehezebb volt, mert a fél várost bejártuk, mire találtunk egy spec. boltot, ahol legyártották méretre.
ha olcsó kell ebben nem fogsz csalódni
érdemes az 5 literes szappanhoz 1 liter vizet tenni mert olyan sűrű hogy képes leesni a vizes kézről
én ezt használom évek óta fali adagolóval https://animuspapir.hu/lorin-v...
Nem hagytam rajta sokáig, és jó alaposan le kell mosni. Fényszóró műanyagján többx használtam, meg fényezett hűtőrácson. Qrva ráégett bogár másképp nem jön le
Kicsit túl van ez tolva szerintem
1987 óta motorozom, 38 motorom volt eddig, egyik sem volt fiatal, még berúgós sornégyem is volt ,fékfolyadékot cseréltem, csövet párszor, de csak a fémhálós érzete miatt, de soha, egyetlen régi szarom sem döglött meg ilyen dugulós izé miatt!
Az MZ-k sem......................de még a BMW sem
Nem a kosz okoz dugulást hanem a belső gumicső repedései amik szelepként zárnak egy irányban. A fémhálós fékcsövet is ugyanolyan gyakran kéne cserélni mint a hagyományost......hát senki nem teszi, igazából én sem annak ellenére, hogy tudom, hogy cserélni kéne.
duna nem egyszerű hely ám, olyan vízszint ingadozások vannak, és olyan gyorsan hogy egyik nap ahol álltál másnap van 30-40 centi víz
hajót elbasztam, amíg a maharnál voltam meglehetett volna a kishajó vezetői papír ingyen csak lusta voltam menni
Fenyezni, rozsdat vakarni, meg egy csomo dolgot kéjjes öröm az udvari viakoloron tenni.
Mondjuk marcius vegen egy 60 kilos váltot kirangatni alulrol. Haton fekve.
Majd rajonni hogy a ceg csak szetszedni 70+afa ert szedi szet, es nem all meg 3 kiloig mire kesz lesz, ezert a pinceben dobja szet azt a rohadekot.
A sajàt autón lecseréltem flexi csöveket, kitakarítottam és felùjítottam a fékmunkahengereket. Ezek nem nagy beavatkozàsok, egyedül az elhanyagoltsàg foka, a rohadàs teszi nehézzé. Nekem is sikerült a belerohadt fékbetét feszitö rugòt beletörni, meg a fix csövenek a letörni- csavarni a végét. Ez volt s legnagyobb mutatvàny lemàsolni a 14 hajtàst ugy hogy az elöre lefittingelt csö 92 helyett 90 cm - es volt. És bent futott az üzemanyag tartàly mellett- fölött...
( ((Néha téma- nincs lecsepézett garàzsom... az augusztusi felhöszakadàsban , pufajkàban is lehet szerelni. ;-D - föleg ha hònapokig készül rà az ember)))
érdemes az 5 literes szappanhoz 1 liter vizet tenni mert olyan sűrű hogy képes leesni a vizes kézről
én ezt használom évek óta fali adagolóval
https://animuspapir.hu/lorin-v...
ha már hasítok akkor rendesen hasítok
1987 óta motorozom, 38 motorom volt eddig, egyik sem volt fiatal, még berúgós sornégyem is volt ,fékfolyadékot cseréltem, csövet párszor, de csak a fémhálós érzete miatt, de soha, egyetlen régi szarom sem döglött meg ilyen dugulós izé miatt!
Az MZ-k sem......................de még a BMW sem
hajót elbasztam, amíg a maharnál voltam meglehetett volna a kishajó vezetői papír ingyen csak lusta voltam menni