Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kocsiknál azért nincs annyi aliexpresszes tuning fos mint a motoroknál
A gyárilag dobfékes és 34mm-es telóval szerelt XT 550-em, honosításkor, a híresen köcsög Debreceni KPM-nél, gond nélkül ment át az általam beszerelt, 41mm-es Dominator telóval, tárcsafékkel és a sivatagi Acerbis tankkal. :)
bálamadzag meg szigszalag így meglett a hossz a végeket megcsinálták
Ki tudná feloldani azt különbséget, hogy még egy autónál fel- be lehet szerelni "akármilyen" alkatrészt ( pl fékcsö, féktárcsa, gátló, lengökarok, kerékcsapágyak...) nem nézik hogy " gyári. A motornál meg követelik a tipusbizonyitványt, vagy csak eredetit fogadnak el. Az autóknál a vörös posztó, talán a kipu, meg az ültetés...
Szerelni?
Fenyezni, rozsdat vakarni, meg egy csomo dolgot kéjjes öröm az udvari viakoloron tenni.
Mondjuk marcius vegen egy 60 kilos váltot kirangatni alulrol. Haton fekve.
Majd rajonni hogy a ceg csak szetszedni 70+afa ert szedi szet, es nem all meg 3 kiloig mire kesz lesz, ezert a pinceben dobja szet azt a rohadekot.
Régi szép idők mi még peremeztük is, lyukasztóval, satuban. Kellett előbb egy sablon, oszt' hibátlan lett Méterre venni olcsóbb volt
zsigulinál ott helyben hajtogattam a réz csöveket, az ezerkettesbe tettem fékrásegítőt és az összes fémcső rövid lett
Nem tették még nekem sem sehol szóvà, hogy a DOT alapjàn koros a fékcsö, kérem cserélje. Söt régen jò fogoszkodò volt a motor korànak pontos meghatàrozàsàhoz...
A sajàt autón lecseréltem flexi csöveket, kitakarítottam és felùjítottam a fékmunkahengereket. Ezek nem nagy beavatkozàsok, egyedül az elhanyagoltsàg foka, a rohadàs teszi nehézzé. Nekem is sikerült a belerohadt fékbetét feszitö rugòt beletörni, meg a fix csövenek a letörni- csavarni a végét. Ez volt s legnagyobb mutatvàny lemàsolni a 14 hajtàst ugy hogy az elöre lefittingelt csö 92 helyett 90 cm - es volt. És bent futott az üzemanyag tartàly mellett- fölött...
( ((Néha téma- nincs lecsepézett garàzsom... az augusztusi felhöszakadàsban , pufajkàban is lehet szerelni. ;-D - föleg ha hònapokig készül rà az ember)))
Olyan trutymók, amivel kézmosás után úgy érzed, mintha be is kented volna kézkrémmel - na erre nem jók, kézmosásra viszont igen. A jó szappan kiszárítja, mivel a zsírt is leszedi a bőrről.
Én is cseréltem - Ravennában, a szállás előtt, fürdőgatyában Otthon a hüjje is ki tudja... Megvenni nehezebb volt, mert a fél várost bejártuk, mire találtunk egy spec. boltot, ahol legyártották méretre.
ha olcsó kell ebben nem fogsz csalódni
érdemes az 5 literes szappanhoz 1 liter vizet tenni mert olyan sűrű hogy képes leesni a vizes kézről
én ezt használom évek óta fali adagolóval
https://animuspapir.hu/lorin-v...
Madaras teszko, literes folyekony szappan.
Ne intim hüvelymosót használj az tele van mindenféle olajjal Ócsó szappan, az mindent visz
Én már kettőt is cseréltem R1150S fékcsövet.A fém és gumi csatlakozásnál szétpukkant.
vegyetek f astrát az bogár lepergető
Nem hagytam rajta sokáig, és jó alaposan le kell mosni. Fényszóró műanyagján többx használtam, meg fényezett hűtőrácson. Qrva ráégett bogár másképp nem jön le
nem babahajóval akarok hasítani
ha már hasítok akkor rendesen hasítok
10 lóig nem kell paper!
Kicsit túl van ez tolva szerintem
1987 óta motorozom, 38 motorom volt eddig, egyik sem volt fiatal, még berúgós sornégyem is volt ,fékfolyadékot cseréltem, csövet párszor, de csak a fémhálós érzete miatt, de soha, egyetlen régi szarom sem döglött meg ilyen dugulós izé miatt!
Az MZ-k sem......................de még a BMW sem
Mondjuk az tuti nem gumi, valami feher muanyag.
Nem a kosz okoz dugulást hanem a belső gumicső repedései amik szelepként zárnak egy irányban. A fémhálós fékcsövet is ugyanolyan gyakran kéne cserélni mint a hagyományost......hát senki nem teszi, igazából én sem annak ellenére, hogy tudom, hogy cserélni kéne.
Kiprobalom.
duna nem egyszerű hely ám, olyan vízszint ingadozások vannak, és olyan gyorsan hogy egyik nap ahol álltál másnap van 30-40 centi víz
hajót elbasztam, amíg a maharnál voltam meglehetett volna a kishajó vezetői papír ingyen csak lusta voltam menni
Autóra én is használom, szerintem jó. Mindig veszek párat mikor lehet kapni, a motoron is rendszeresen nyomom, nem hagy nyomot rajta.