Még egy kisebb kocsinál elmegy ez a háromhenger, de jár ide a szomszédba egy új vitara 3 henger turbó, na az már visszataszító. Ráadásul 1000 vagy 1100köbcenti!
Pörgetem, mert szeret menni. Tényleg qrva jó gyilkolászni, pedig 100 lóerő nem egy nagy szám 1178 kilós kasznihoz. Mélyről húz mint a vízhordólány, középtájt a legerősebb, de hajlandó forogni is, mint egy bekemotoxozott légy. Csak a hangja volna szebb (bár belül csendes).
amugy az ájfón lényegesebben jobb képeket készít mindentől ha szar a fényviszony
pl csatorna part teljes sötétség vénusz fotozása is volt
a xiaomi akármi csak egy világosabb paca az ájfón meg szép kerek fény
de holdfényben is kb 150 méterről kivehető a fa a xiaomival nem mert ott is csak egy folt van
vakus hal fotóknál is nagyságrendekkel jobb volt az ájfón
de
ami nekem van mi1 nappali fényben tesztelve az ájfón7-el nem észrevehető a különbség
vagyis igen de nem jobb
az ájfónnak a kontúrjai élesebbek ellenben a színvilága fakóbb a mi1 sokkal élethűbb színeket ad vissza
Na, valamit ma is tanultam.
A Clio-ban nincs hengerlekapcsolás, mégis kellett bele a kettőstömegű lendkerék a sima járáshoz. Nem is ráz semennyire, csak a pocsék hangján hallatszik a három hengeresség.
Kétségtelen. Ezt én is írtam hogy rendes fénynél a DSLR még mindig jobb, de azért megdöbbentő hogy pár éve a mobilkamerákat viccnek tartottuk. Azt mondtuk soha nem lesznek ezek képesek rendes kép készítésére, aztán manapság kifejezetten jó képességű már egy ilyen Nokia6.1-es átlag telóban is.
ezt én is megnéztem, az ájfón sokkal jobb makrót készít félhomályban mint a finepix
ellenben ha felkapcsoltam a stúdiólámpákat nem lett sokkal jobb az ájfón, de a több megapixel miatt kinagyítva látszik a különbség
ellenben kb 5 méterről már nem látni úgy a szék kárpit szövet szálait az ájfónnal mint a fotogéppel persze itt is maxifény mellett
Az nem extra hogy jó legyen a kép. Különösen egy drágább telóban elvárás. Amúgy 50$ egy telefon előállítása. Nem ezért adják neked sokért, hanem mert megveszed ennyiért is.
Kamionokban, nem? Személy autóban soha nem olvastam ilyen szerviz utasítást, de még ajánlást sem, csak a szemrevételezéses ellenőrzést szoktak ilyenekre.
Fékfolyadék amit 2-4évente kéne cserélni.
Ezt írja ki, aztán hogy mennyi valójában, nem tudom.
1000-es 3 hengeres.
De szerintem ott trükköznek valamivel, hogy csak 1-2 henger jár mert borzalmas varrógép hangja van ilyenkor.
Ez egy teszt volt, amin megmutatom hogy azonos fény mellett a telefon jobban lát. Ez volt a lényeg, de MEGINT nem sikerült felfognod. Szerintem te szándékosan vagy ilyen hülye, mert helyből senki nem képes arra hogy ennyire értetlen legyen
A fékcső egy 2005-ös touran, sokkal öregebb autók mennek gyári szerelésű csővel. Műszakin, szigorítotton is csak a repedezettséget nézik, 1éve volt forgalomba helyezve, átnézték 3helyen. Én is rendszeresen karban tartom, nem volt egy hajszálnyi repedés sem rajta. Egyszercsak eldurrant, szerintem ez anyaghiba lehetett, ha lehet ilyenről beszélni egy 15éves autónál. Szerencsére parkolóban megállva esett be a pedál. A gyári szereléshez hasonlóan ATE-t rendeltem, 7500ft. Le fogom cserélni körbe mind a négyet vagyis már csak a maradék hármat a biztonság kedvéért.
A pollenszűrő az egy 5008, hatalmas nagy szenvedés kicserélni de minimális odafigyeléssel szépen be lehet rakni. A levegőszűrő is hatalmas szenvedes.
ha pörgeted akkor is kihal csak sokkal később
pl csatorna part teljes sötétség vénusz fotozása is volt
a xiaomi akármi csak egy világosabb paca az ájfón meg szép kerek fény
de holdfényben is kb 150 méterről kivehető a fa a xiaomival nem mert ott is csak egy folt van
vakus hal fotóknál is nagyságrendekkel jobb volt az ájfón
de
ami nekem van mi1 nappali fényben tesztelve az ájfón7-el nem észrevehető a különbség
vagyis igen de nem jobb
az ájfónnak a kontúrjai élesebbek ellenben a színvilága fakóbb a mi1 sokkal élethűbb színeket ad vissza
A Clio-ban nincs hengerlekapcsolás, mégis kellett bele a kettőstömegű lendkerék a sima járáshoz. Nem is ráz semennyire, csak a pocsék hangján hallatszik a három hengeresség.
Mehet a tuccutuccu motoron.
A ford miota kitalálta a szar ezres héromhengeresét tudja
www.google.com&_tf=Forr...]https://totalcar-hu.cdn.amppro...[/url]
ellenben ha felkapcsoltam a stúdiólámpákat nem lett sokkal jobb az ájfón, de a több megapixel miatt kinagyítva látszik a különbség
ellenben kb 5 méterről már nem látni úgy a szék kárpit szövet szálait az ájfónnal mint a fotogéppel persze itt is maxifény mellett
Fékfolyadék amit 2-4évente kéne cserélni.
1000-es 3 hengeres.
De szerintem ott trükköznek valamivel, hogy csak 1-2 henger jár mert borzalmas varrógép hangja van ilyenkor.
https://www.portfolio.hu/globa...
A világ nyert egy másik idiótát a nyakába
A pollenszűrő az egy 5008, hatalmas nagy szenvedés kicserélni de minimális odafigyeléssel szépen be lehet rakni. A levegőszűrő is hatalmas szenvedes.