Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még egy kisebb kocsinál elmegy ez a háromhenger, de jár ide a szomszédba egy új vitara 3 henger turbó, na az már visszataszító. Ráadásul 1000 vagy 1100köbcenti!
Pörgetem, mert szeret menni. Tényleg qrva jó gyilkolászni, pedig 100 lóerő nem egy nagy szám 1178 kilós kasznihoz. Mélyről húz mint a vízhordólány, középtájt a legerősebb, de hajlandó forogni is, mint egy bekemotoxozott légy. Csak a hangja volna szebb (bár belül csendes).
pörgesd rendesen azt a kis gyöszt mert ha nem akkor gyorsan kihal az a kettős tömegű
ha pörgeted akkor is kihal csak sokkal később
amugy az ájfón lényegesebben jobb képeket készít mindentől ha szar a fényviszony
pl csatorna part teljes sötétség vénusz fotozása is volt
a xiaomi akármi csak egy világosabb paca az ájfón meg szép kerek fény
de holdfényben is kb 150 méterről kivehető a fa a xiaomival nem mert ott is csak egy folt van
vakus hal fotóknál is nagyságrendekkel jobb volt az ájfón
de
ami nekem van mi1 nappali fényben tesztelve az ájfón7-el nem észrevehető a különbség
vagyis igen de nem jobb
az ájfónnak a kontúrjai élesebbek ellenben a színvilága fakóbb a mi1 sokkal élethűbb színeket ad vissza
Na, valamit ma is tanultam.
A Clio-ban nincs hengerlekapcsolás, mégis kellett bele a kettőstömegű lendkerék a sima járáshoz. Nem is ráz semennyire, csak a pocsék hangján hallatszik a három hengeresség.
No,ezt a kinai hasbeszélőt erre a sisakra eccerubb volt felhörcsögölni.
Mehet a tuccutuccu motoron.
Kétségtelen. Ezt én is írtam hogy rendes fénynél a DSLR még mindig jobb, de azért megdöbbentő hogy pár éve a mobilkamerákat viccnek tartottuk. Azt mondtuk soha nem lesznek ezek képesek rendes kép készítésére, aztán manapság kifejezetten jó képességű már egy ilyen Nokia6.1-es átlag telóban is.
Anyukádon teszteld előtte !
Devan devan devan
A ford miota kitalálta a szar ezres héromhengeresét tudja
www.google.com&amp_tf=Forr...]https://totalcar-hu.cdn.amppro...[/url]
ezt én is megnéztem, az ájfón sokkal jobb makrót készít félhomályban mint a finepix
ellenben ha felkapcsoltam a stúdiólámpákat nem lett sokkal jobb az ájfón, de a több megapixel miatt kinagyítva látszik a különbség
ellenben kb 5 méterről már nem látni úgy a szék kárpit szövet szálait az ájfónnal mint a fotogéppel persze itt is maxifény mellett
Ez nem olyan béna katyvasz mint te szoktál, ez normális kompozíció
Háromhengeres motorban nincs hengerlekapcsolás - szétrázná magát.
Az nem extra hogy jó legyen a kép. Különösen egy drágább telóban elvárás. Amúgy 50$ egy telefon előállítása. Nem ezért adják neked sokért, hanem mert megveszed ennyiért is.
Szervizekben se cserélik. Ha nincs kirepedezve, akkor fel se merül.
Kamionokban, nem? Személy autóban soha nem olvastam ilyen szerviz utasítást, de még ajánlást sem, csak a szemrevételezéses ellenőrzést szoktak ilyenekre.
Fékfolyadék amit 2-4évente kéne cserélni.
Ezt írja ki, aztán hogy mennyi valójában, nem tudom.
1000-es 3 hengeres.
De szerintem ott trükköznek valamivel, hogy csak 1-2 henger jár mert borzalmas varrógép hangja van ilyenkor.
Másnak nem forog ekörül az élete
Tűkön ülve lerágtad tövig mind a 20 körmöd mi?
Nem baj.
Egy órája tudom és DIREKT nem hoztam ide. Hiányzik?
Ez egy teszt volt, amin megmutatom hogy azonos fény mellett a telefon jobban lát. Ez volt a lényeg, de MEGINT nem sikerült felfognod. Szerintem te szándékosan vagy ilyen hülye, mert helyből senki nem képes arra hogy ennyire értetlen legyen
Tessék bogyó, hogy legyen valami jó történés is az életedben
https://www.portfolio.hu/globa...
A világ nyert egy másik idiótát a nyakába
Juszt sem!
A fékcső egy 2005-ös touran, sokkal öregebb autók mennek gyári szerelésű csővel. Műszakin, szigorítotton is csak a repedezettséget nézik, 1éve volt forgalomba helyezve, átnézték 3helyen. Én is rendszeresen karban tartom, nem volt egy hajszálnyi repedés sem rajta. Egyszercsak eldurrant, szerintem ez anyaghiba lehetett, ha lehet ilyenről beszélni egy 15éves autónál. Szerencsére parkolóban megállva esett be a pedál. A gyári szereléshez hasonlóan ATE-t rendeltem, 7500ft. Le fogom cserélni körbe mind a négyet vagyis már csak a maradék hármat a biztonság kedvéért.

A pollenszűrő az egy 5008, hatalmas nagy szenvedés kicserélni de minimális odafigyeléssel szépen be lehet rakni. A levegőszűrő is hatalmas szenvedes.
Majd beszol bogyo meg ini hogy szar.