"még az USA elnökének a repülőgépében is volt krumplibélyegzős alkatrész" - hát ezt meg honnan tudod? Olvastad a Blikk-ben?
Maradjunk annyiban, halvány fogalmad sem lehet arról, mi van abban a gépben... 747-nek néz ki, de se a sárkány, se a hajtómű nem gyári - és ez csak az a változtatás, ami lement a Discoveryn
Na látod, húztál rá gumicsövet hogy a gyárival "megegyező" kinézetet kapj és a kutya nem szólt érte. Pont erről beszélek, ha a gyárihoz hasonlít akkor senki nem fog kérni semmit és nem von kérdőre. Magyarul a motorra is tehetsz bármi ugy.alkatrészt.
Én ezt azért erősen megkérdőjelezném hogy van igazi engedélye néhány alja alkatrésznek, és nem krumpli bélyegzős. (durva hogy még az USA elnökének a repülőgépében is volt krumplibélyegzős alkatrész)
Úgy tettem mint autónál. Magyar boltban vettem fékcsövet és felraktam. Szemfüles műszakis kiszúrta, hogy fémhálós. 20 évig a kutyát nem zavarta egy műszakin sem. Valahogy mindenki tudta, hogy egy 20 év feletti motoron szükséges fékcsövet cserélni, és hogy a fémhálós lényegesen jobb mint a gyári, miközben funkcionalitásán nem változtat. Főleg hogy nem gagyi, csak hát a műbizonylatot senki nem kérte el, amikor alkatrészt vesz, mert akkoriban ez nem volt téma ilyen alkatrészekre, de azért kíváncsi lennék mit szólna a UNIX ha elkérném bármely fékalkatrész műbizonylatát, meg hogy a tökömbe jön rá bármelyik vizsgabiztos hogy a gyári alkatrész valóban az. Ráadásul ezekkel semmi olyan módosítást nem hajt végre az ember, ami ezt indokolttá tette volna (eddig) csak most hirtelen jutott eszükbe hogy "jé ezért is lehet baszogatni feleslegesen, nem csak az utángyártott plexi és kormánymarkolat miatt"
Amúgy meg húztam rá egy gumicsövet, egyből jó lett a baromnak Pont mint amikor valamelyik autót hozta be a nepper és piros rugó nem jó, mert nem gyári, lefújta matt feketére úgy már jó volt.
Aztán persze csodálkoznak, ha az emberek inkább "okosban" műszakiztatnak inkább.
Senki nem nyúl bele a fékrendszerbe. Régi motoroknál esetleg. MZ első villát átteszik a TS-be, húha, mert amúgy tökéletesen ugyan az csak az egyik tárcsa a másik dobfék.
Tárcsaféknél max fékbetétet meg a csövet cserélik a gyárinál jobbra, meg beleraknak utángyártott tárcsát amikor elkopik. Ugyan ezt csinálják az autóknál is, de ott senkit nem zavar.
Gratulálok, lelepleztél egy hihetetlen nagy hazugságot, végleg elveszítettem a hitelemet, mert rájöttél hogy vasárnap helyett Szombaton csináltam az egészet
Volt olyan időszak, hogy éjjel-nappali volt igaz nagyon rég és volt olyan, hohy vasárnap a központ nyitva volt, az is rég, de nem annyira. Én legalábbis így emlékszem.
Azéé van mikó elgurul a gyóccer
Amúgy kívánom, hogy adja el ennyiért, mert jószándékú gyerök vagyok, na de na....?
Mongyuk a gyáritól messze van ezekkel az MZ lábtartókkal,kipukkal, amúgy szép tükrökkel, izé fényezéssel.........stb.
Szóval ennyiért, sok sikert! https://www.kepesmotor.hu/pann...
De azoknak van engedélyük.Mindamellett a lejjebb említett alkatrészek miatt a motornál sem szólnak és kérnek műbizonylatot ha azt úgy teszed mint egy autónál.
Nekem az Astrán égett szét nyaralás közben, ráadásul a hegyekben, az egyik hátsó fékmunkahenger, dobfékes.
Előtte műszakira felkészítés miatt rábíztam a szerelőre hogy cserélje ki, és szarul rakta össze az automata utánálítót, amitől kicsit szorult a fék.
Vasárnap a Bárdi parkolójában összeraktam, és jártam be hozzájuk szerszámért meg alkatrészért. Nem hitték el hogy befejezem zárásig
Amúgy nem acélból szokás manapság a fékcső? Lehet kapni, nem drága, és elég vékony hogy lehessen házilag is szépen hajtogatni.
Bár nekem a 12mm-es hidraulika csövet is sikerült szépen hajtani egy régi ékszíjtárcsán kézzel.
Azért nem vagy sámli. Igénytelen vagy meg nem kell neked semmi, de azért vannak igényeid. Zsuk nem jó csak a Pajero, 10LE ladik is snasz a horgászathoz legalább egy 200LE Yamaha motor kéne, baszókabinnal
Maradjunk annyiban, halvány fogalmad sem lehet arról, mi van abban a gépben... 747-nek néz ki, de se a sárkány, se a hajtómű nem gyári - és ez csak az a változtatás, ami lement a Discoveryn