Baxhatod a húzatást... mind direkt befecskendezős már... magyarul a benzin nem mossa le a szívószelepeket, az EGR viszont genyázza szorgosan
Bele van tervezve, hogy szar legyen, csereberélheted az olajat is 5000-ként, akkor is.
Az a diószórás az egyedüli buli, illene 50-80 ezrenként.
...vagy EGR-t lezárni, szoftvert kiütni, gond megoldva - de ezt új autónál nem illik...
Én úgy gondolom, hogy sejtem mi ennek az oka csak épp leszarom viszont attól jobban tartok, hogy megint leáll a szállítás ami miatt egy halom ember megint elvesztheti a melóját így nekem is szarabb lehet megint.
Na itt vagyok, csak közben elmentem strandolni...
Szóval nem tudom a Klijók számozását, csak arra céloztam, hogy olyan nem van, hogy szar, szar, szar, aztán meg hopp, jó Sőt, a "jó" márkák is egyre fosabb autókat dobnak ki, hol van már az a "10 évig jó" autó... 3-4 év után (vagy inkább 150-200 ekm) döglik meg mind. Annyi a különbség a jó meg a szar közt, hogy a jóval legalább addig nincs gond, a másik meg szopat folyamatosan.
Képes lennél politikai nézetkülönbség miatt tiltani? Miféle haladó liberális vagy te? Ennyire nem tolerálni a másságot
zsigulival egyszer kaptam el de olyan durván hogy betekerte az első kerék, az nem futott el de egy kupac szaros-véres-szőrös húskupac volt, majd behánytam mire kipiszkáltam
Akkor meg ne panaszkodj, hogy nem elég tartós, ha csak olcsó autóra telik.
Meg mi ez hogy 600km-ert mész megállás nélkül? Debrecenben van a legközelebbi Nemzeti Dohánybolt?
6 évig ingáztam 3 őz koccant az autónak melóba menet-jövet, ebből egy sérülhetett meg mert belelöktem az árokba de elfutott
volt egy ami csak feldőlt és úgy futott el
ezen kívül még egy volt ami a körme hegyét kapta el persze az index búra lerepült, de ez melón kívül történt
egy nyúl volt ami kibaszta a ködlámpám, meg csomó macska
erdélyben egy tehén is nekemjött.......
mindezt úgy hogy az átlagtól óvatosabban vezetek, nagy kár sosem volt az index búra mindig repült meg kb minden lámpa tartó fül odavan, plusz hűtőrács kicsit izeg-mozog mert ott is van fül hiány
még a zsigulis korszakban is volt egy őz de az egész jól tönkreverte az elejét
A villanyautó nem tudja egy menetben a Kalocsa-Debrecen-Kalocsa oda-visszát sok előzgetéssel, 4 millió forintért meg pláne nem.
Csak itthon töltenék (ha 2 nap alatt, akkor sem lenne gond), még napelemet is szerelnék hozzá.
Bele van tervezve, hogy szar legyen, csereberélheted az olajat is 5000-ként, akkor is.
Az a diószórás az egyedüli buli, illene 50-80 ezrenként.
...vagy EGR-t lezárni, szoftvert kiütni, gond megoldva - de ezt új autónál nem illik...