Mondjuk mikor vettem az első K-t Bogláron, kijött a ktm-bol a srác és felajánlotta, hogy vigyem el egy körre az 1290-t.... akkor nem vittem el.... bár amikor mondtam, hogy most mindenképp a k1600 lesz, csak annyit mondott utólag, ő is azt venné.... ez egy ktm kereskedőtől akkor eléggé meggyőző érvnek tűnt
1250 nem igazán nyert meg, akkor mér az xr. De azzal lehet ugyanabba a cipöbe léptem volna.
1290-net meg még nem próbáltam. A duci multistrada tetszik de az meg olasz aztán a fene tudja....
Hihetelen egy gép, az biztos, és az is érthetö ha valakinek nem jön be de bitang az a gyorsulás, dinamika. És bárhogyan, bármikor képes rá, és tényleg nincs vége, 270-nél még ugyanugy ugrik mint 130-nál.
De be kellett látni azt is, hogy nem tökéletes választás minden túra utvonalra, különösen a déli részeken, ahol viszont nagyon szép helyek vannak. Igy keresni kellett egy túrásabb, pakolhatóbb és az utminöséggel szemben toleránsabb motort amibe azért szorult némi robbanékonyság - mert azért a tatás vonulást nem szeretem hosszutávon. Úgynéz ki egyenlőre a V4 beválik, aztán majd ha találok jobbat lehet hogy elgondolkodok.
Hosszilu tavra kezdek kioregedni, megvan a mesterterv,ezert IS kinlodok a dobozossal.
Nem kell csak max 300 km naponta csak hullamvasut a szurken es fagyi.
De majd elhozok tartósabbra egy 1250-t meg egy 1290-t.... kiváncsi vagyok rájuk.....Turaenduro motorom meg nem volt, bár az 1200 ülése nem kényelmes hosszabb úton, hátha ezeke más....
Nem csodálom.... és meglepően könnyen terelheto motor, csak nekem ez a turabalna vonal jött be.... amikor kipróbáltam az elsőt, 3 hét múlva mar a garázsban állt egy.... de nagy elvezet volt a zzr és nem fogy el vazze... Mondjuk a 6 henger sem, de nem uaz az érzet persze.....
1290-net meg még nem próbáltam. A duci multistrada tetszik de az meg olasz aztán a fene tudja....
Amikor hoztam tenyernyi volt, utana alkarnyi, most mar benga,.
De be kellett látni azt is, hogy nem tökéletes választás minden túra utvonalra, különösen a déli részeken, ahol viszont nagyon szép helyek vannak. Igy keresni kellett egy túrásabb, pakolhatóbb és az utminöséggel szemben toleránsabb motort amibe azért szorult némi robbanékonyság - mert azért a tatás vonulást nem szeretem hosszutávon. Úgynéz ki egyenlőre a V4 beválik, aztán majd ha találok jobbat lehet hogy elgondolkodok.
Nem kell csak max 300 km naponta csak hullamvasut a szurken es fagyi.
http://youtu.be/XjHq-Z4thQw
A mamutokon meg szarul.