Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És nem spóroltál le róla az irányjelzőt sem....
Oregszem, inkabb a csigahazat vinnem mint otthonrol 6-700 km eket zotykolodjek, most a 8-ason a hazaut 130 al jobban fajt mint 3 nap szerpentin.
Csak a kíváncsiság miatt kiprobalom őket..... azután 95% hogy veszek egy akkori K-t... nekem bevált....
Akkor jó az Neked, minek változtatni
Eddig nekem is sikerült
Mondjuk mikor vettem az első K-t Bogláron, kijött a ktm-bol a srác és felajánlotta, hogy vigyem el egy körre az 1290-t.... akkor nem vittem el.... bár amikor mondtam, hogy most mindenképp a k1600 lesz, csak annyit mondott utólag, ő is azt venné.... ez egy ktm kereskedőtől akkor eléggé meggyőző érvnek tűnt
Nem rossz az a k1600.... ismerek embert aki.játszi könnyedséggel de baromi gyorsan gépészkedik vele.
Elég minimalista mesterterv......
Meglátjuk..... 2022-ben lesz csere, de gyanítom akkor is k lesz... azért megadom az esélyt nekik.... bár az 1200 nem bűvölt el...
Egy külön kategoria a zzr....
1250 nem igazán nyert meg, akkor mér az xr. De azzal lehet ugyanabba a cipöbe léptem volna.
1290-net meg még nem próbáltam. A duci multistrada tetszik de az meg olasz aztán a fene tudja....
Ez kb egy twiggo meret, valami 14 es a kereke. Gokart.
Lehet.... bár nekem ezen a vonalon a Capri volt a kedvenc anno....
Ja es a kutya is kicsi teszkogazdasagos, max 12 kilo.
Amikor hoztam tenyernyi volt, utana alkarnyi, most mar benga,.
Hihetelen egy gép, az biztos, és az is érthetö ha valakinek nem jön be de bitang az a gyorsulás, dinamika. És bárhogyan, bármikor képes rá, és tényleg nincs vége, 270-nél még ugyanugy ugrik mint 130-nál.
De be kellett látni azt is, hogy nem tökéletes választás minden túra utvonalra, különösen a déli részeken, ahol viszont nagyon szép helyek vannak. Igy keresni kellett egy túrásabb, pakolhatóbb és az utminöséggel szemben toleránsabb motort amibe azért szorult némi robbanékonyság - mert azért a tatás vonulást nem szeretem hosszutávon. Úgynéz ki egyenlőre a V4 beválik, aztán majd ha találok jobbat lehet hogy elgondolkodok.
Szerintem te sem, olyan mint a street, pici es jatekos.
Hosszilu tavra kezdek kioregedni, megvan a mesterterv,ezert IS kinlodok a dobozossal.
Nem kell csak max 300 km naponta csak hullamvasut a szurken es fagyi.
Nem fér be a Dogbox-om
De majd elhozok tartósabbra egy 1250-t meg egy 1290-t.... kiváncsi vagyok rájuk.....Turaenduro motorom meg nem volt, bár az 1200 ülése nem kényelmes hosszabb úton, hátha ezeke más....
Autobol meg ez, csont nelkul, es egy opc kombi.
http://youtu.be/XjHq-Z4thQw
Én ugyanígy vagyok a k1600-al.... nekem az jött be... nekem ezek ilyen nyuszimotor erzetuek és kényelmetlen hosszú távon.... neked meg pont ez jó
Az a lenyeg hogy erzem magam rajta.
A mamutokon meg szarul.
És érdekes, hogy mégsem félelmetes a zzr.... az első generációs busa, ami volt Tibinek.... na az remegős.... a zzr klasszisokkal jobb....
Nem csodálom.... és meglepően könnyen terelheto motor, csak nekem ez a turabalna vonal jött be.... amikor kipróbáltam az elsőt, 3 hét múlva mar a garázsban állt egy.... de nagy elvezet volt a zzr és nem fogy el vazze... Mondjuk a 6 henger sem, de nem uaz az érzet persze.....