Csak annyi a hiba, hogy a haszált-autó tulajdonosok nagy része szeretné az újkori ár kétszeresét megkapni a szrjáért, a széjjelhajtott nemtörődöm-módon kezelt "gumicsikorgással kímélt" sokéves járgányáért, és van, aki meg is adja neki.
nekem meg változó intenzitású indexem van
szóval mindenki bekaphatja mert az enyém a legjobb
néha gyorsan villog néha meg lassan mert hátul van test hiba
de vicces hiba mert minden jó de mégsem
Én meg ezt szeretem rajta pont egy kis érintés, és le van tudva az indexelés... nem villog fél órát, nem marad kint, stb. Jelez, amennyit kell, 3 villanás. Különben is BMW, ennyit kaptok, ezt be kell osztanotok ha meg maradnia kell, nagyobbat nyomok rajta - nem bonyolult ez
Nálam a refi és az ablaktörlő is ilyen, azok se mennek el a helyükről - ezt szerettem az e90-ben, erre az f30-ban megváltoztatták, olyan hagyományos ottmaradósra biztos sok panasz érkezett a vevőktől, hogy emiatt nem tudnak indexelni
Mondjuk pont fasza a ducato, ott balra mindnek megpusztul a kormanygyuru is sose huzza vissza magatol, visdza kell lokni mint a motoron.
Vagy 4 berlos lomot vezetek rendszeresen.
Hastran ha picit huzok 3 villanas, ha nagyon marad, majd kanyar utan leall kozepen.
A gond hogy a picit es a nagyon kozt nincs hatar, ilyenkor osztonbol vissza de akkor meg elennkezo index, majd vissza megint a masik es egy katyvasz lesz. Es inkabb atmegyek bmw-sbe.
Amugy rajottem, az osszes bmw-n ez a kibaszott hulye mikrokapcsolos index van mint a hastran.
10 eve nem tudtam megszokni hogy nem marad fenn es kozepnel visszaugrik a kar, hanem csak kozepen van.
Nagyon gaz.
szóval mindenki bekaphatja mert az enyém a legjobb
néha gyorsan villog néha meg lassan mert hátul van test hiba
de vicces hiba mert minden jó de mégsem
Nálam a refi és az ablaktörlő is ilyen, azok se mennek el a helyükről - ezt szerettem az e90-ben, erre az f30-ban megváltoztatták, olyan hagyományos ottmaradósra biztos sok panasz érkezett a vevőktől, hogy emiatt nem tudnak indexelni
Vagy 4 berlos lomot vezetek rendszeresen.
A gond hogy a picit es a nagyon kozt nincs hatar, ilyenkor osztonbol vissza de akkor meg elennkezo index, majd vissza megint a masik es egy katyvasz lesz. Es inkabb atmegyek bmw-sbe.
Ezt az egy funkciot irigylem belöle
10 eve nem tudtam megszokni hogy nem marad fenn es kozepnel visszaugrik a kar, hanem csak kozepen van.
Nagyon gaz.