Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az sokkal jobban felbaszott, hogy elseje után minden ország piros lesz. Ugrott ausztria is
Kibaszott politika.......lefogadom ösztöl megint digitális okratás lesz.
Tudom BMW,de a saangyonggggg az igen.
Csak szólok hogy van a ford-renyo tengelyen kívül is.
4 millaval olcsóbban.
Ingyen sem: Zoli fizeti....
Engem se normális keretek közt, de az a pár millát inkább másra költöm el. Pl egy másik közép kategoriás autora.
Sajnos ebben a szegmensben mindig lesznek kompromisszumok
Kosz, nem kell.....
Sosem volt bennem ilyen vágy.... a k1600 nagyon megtetszett, de a motor számomra nem közlekedési eszköz l, hanem élvezeti tárgy... az auto nem....
6 Milla,valam 1,2 és pug motorral,145 ló,ha harcolok mehet lejjebb is

https://www.opelsziget.hu/opel...
Nem foglalkoztat az értékvesztés..... most ennek lehet magasabb pár 100e Ft-al, lényegtelen......
a korando pl kifejezetten jó auto lett, de bele tudok kötni, ahogy a Tucsonba is.... mindben van vmi kompromisszum, hiába full.... nem találtam meg meg a sportage utódját..... hétfőn tesztelem a compasst...
Én se igazán szeretnék felsö kategoriást, három év alatt egy középkategoriás árát veszti.
Az meg kivül belül tetszen, legyen jol felszerelt, megbizhato, ne zörögjön és hulljon szét.
A kisautóké is. Jövőre még minimum egy millát számolj hozzá - január1-től az autógyárak elkezdik fizetni a brutális büntiket a 95g/km CO2 kibocsájtás fölötti értékekért (csoffadt, takarékos kis Cliom is 115-130g között köhög ki magából .- WLTP szerint mérve). Ezt az autógyárak nem fogják / nem tudják benyelni, tehát simán a vásárlóra terhelik majd.
Nem igazán jönnek be a kia-hyundai és más keleti autok, bár nagyon sokat javultak minöségre, kinézetre megbizhatóságra.
Viszont pont azzal kompenzálnak hogy mindent beleraknak az autoikba, ezáltal azért elgondolkoztato a vásárlásuk. Viszont az értékvesztésük is magasabb.
Se bmw se mercit nem veszek autóban, csak ezt a villany bmw-t vettem meg, mert a Kona electric egy szartalicska volt premiumban is...
középkategóriás autót veszek csak.... nem sokat használom és nem is vágytam soha felső kategóriás autóra....
Az az igazság, hogy az egekbe mentek a középkategóriás auto árak, irreálisak..... egy Tucson is ennyi full felszerelve és mégsem egy focus....
Kiprobaltam a korandot is, az mindennel együtt 10.4m, 4wd, full-full.... Jeep Compass S full-full is ennyi..... kb ezeket néztem meg idáig
Bmw se ér többet, bármilyen elfogult is lennék.
De irhattam volna akár mercit is.
Az két éve volt.... de ha 9 lenne 10 helyett, az is pont kétszer annyi mint amennyit er egy focus
Az nem sokat jelent, kereskedésben jön le abbol jócskán.
A majd 8 millios auto alig lett több a 6-tól a valoságban két éve.
Konfigurator
http://youtu.be/99v4pvsjjEI cseróki csapat ezek se mai csapat már.
http://youtu.be/hTWKbfoikeg de rég hallgattam...
Szoktunk, csak én motorral.
Menjetek külön autoval
Mp3 is olvassa így egy lemez is elég, csak a vellyany gitár tabu ha vezérigazgató asszony is velem van.
A focusba benne van (mert ez egy magasan felszerelt autónak készült ) de igazábol a feenének sincs kedve cserélgetni. Teló azonnal felcsatlakozik, pendrive is sokkal több zenét tárol és nem kell foglalkozni vele.
toyotába néztem valami jobb cuccot csak a keret meg a kábelek annyi zseton amennyit a komplett kütyüért se adnék
szóval marad a cd, ha valaki zenét akar hallgatni benne
Fiam autójába simán, és még jól is szól.