Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez inkább francia faszság.
A VW-nél gondolkodik mielőtt leállítja.
Amúgy meg mondtam hogy villanyautót kell venni, ott nem gond ez
Fontosabb a kib@szott sötétzöld környezetvédelem, mint a motor élettartama.
Télen még nem próbáltam, de ilyen időben már az utcánk végén képes leállítani a motort, 30 másodperc bemelegedés után. Forrón meg bármikor leállítja amint kiveszed sebességből és felengeded a kuplungot, ezért is vannak aggodalmaim vele kapcsolatban.
Hidegen és túl melegen is?
Céges Fábia nem állítja le ilyenkor.
A diesel Amarokban ez annyira így van hogy nem is tudtam hogy start-stoppos, mert gyakorlatilag soha nem lövi le
Köszi szépen, elmentettem. (Nem is tudtam, hogy ilyesmi létezik). Majd egyszer kimérem, hogy nekem a pozitívos vagy a negatívos kell-e. Mindenképpen be fogom szerelni, mert fölöttébb idegesítő hogy a motor hőfokától függetlenül leállítja azt.
Egy blokkcsere még belefér a költségvetésbe.
Olyat is néztem ami ment-dudált-világított,de két szimpla ülés volt benne,tehát nemzetközizett,volt az órában 230e külföldi papíros volt,és a kérdésre hogy van valami ismert előélet egy vállrándítás meg az aukción lett véve szavak hangzottak el.3,5x drágábban.
Szóval nincs csak kapugarancia bármire.
https://www.vatera.hu/start-stop-automatika-kikapcsolo-modul-memoriaval-szerviz-moddal-ssam-2915557835.html

Asszem.ilyesmi
Köszönöm, hogy leírtad helyettem.
Amúgy én a színében is korlátoznám, igaz, csak pár szín nem lehetne, de lehet, olyanban nem is csinálnak autókat.
Megpróbálom elökeresni, ismerös mér tette más tipusba, megkérdezem honnan vette.
Adj róla konkrét infót, légy szíves!
Van
Legalább van jövőképed... ...nem fog váratlanul érni a dolog.
Ez mindben igy van, de lehet kapni átvágos elektronikát mi kiiktatja és nem kell kapcsolgatni
Van okosság a kiherélésére?
Néztem egy jumpert,a tulaj 4-5 kilót költött felújításra,mad 40e után szétszállt és megette eme fasza alkatrészt.
Ezután 50-e el olcsóbban árulta mint amit megvettem és hazajöttem vele.
Mondod Te! A buzi start-stop azonnal lelövi a motort ha üresbe teszed, és a kuplungot is felengeded. Ettől teljesen lehidaltam.... (Minden elinduláskor KÜLÖN ki kell kapcsolni, ha leállítod, a következő induláskor megint START-stopozik a szemétláda).
Azt elfelejtettem mondani. Még a hülés hagyján is, de a szárazonfutás kerülendö.
Az régen is volt.......már anno a kétezres évjáratu rönyomban is cseréltem. Ma meg már tán mindenben elöfordul.
Meg ha kergeti utána ne állítsa le egyből hagyjon neki időt vissza hűlni.
Bexarás, de a kacatomban van vizes olajhűtő is, mint a komolyabb motorkerékpárokban szokott lenni. Gondolom nem véletlenül tették azt oda.
Ebayen van minden.......
És mi van a kínai középrésszel?
A turbonak a titka a megfelelö és elegendö olaj gyakran cserélve, nem a gyári 30 ezer szerint. A többi meg kibirja, még ha francia is.
OK, 150 ezer km-ben kiegyeztünk!
Én végigjártam ezt az utat, és szeretet ide- vagy oda, az ember a másikat néha önmagától kell, hogy megmentse.
A női öntudat általában káros, a túlzott öntudat meg pláne. Úgy vagyok velük mint a gyerekekkel, először tanítom őket, amikor úgy látom, hogy az értelmi szintjük meghaladja azt, ami az aktuális probléma megoldásához kell, akkor hagyom, hogy csinálják, mert ha mindig én oldom meg, abból nem tanulnak és egyszer elér egy olyan mértéket, amit már képtelenség megoldani.
Amikor az asszonyállat két autót is lekoccolt, akkor mondtam, hogy kész, ennyi. Ezen túl azt vezet, amit vesz magának, üzemeltet és karbantart. Ezzel persze nem akarlak befolyásolni, de nekem nincs kedvem a lányom, az asszonyállat, anyós, mutter, kolléganők balfaszságait unos-untalan javítani vagy finanszírozni, így egy állítólagosan maradatlan és szaralak lettem, de cserébe van időm, energiám, pénzem.
:-)