Aha, az 1-es Klijó szar, a 2-es szar, de a 3-as, azt nagyonjó Ez pont így szokott lenni Én meg vagyok a helikopter
Títottá má, Bogyó? ha nem, akkor most rajta!
...ezért van rá egy bazinagy kék visszajelző a műszerfalon és ezek szerint neked sosem volt e90-ed, mert ha lett volna, tudnád, hogy húzásra villan, tolásra meg vált. Ezt elég nehéz összekeverni
Én már nem írok róla semmit. Tegnap is, csak én, kiakasztottam egy fórumozót, pedig nem csak én vagyok az öregről ilyen véleménnyel, de a fórumozó mégis úgy gondolta hogy csak nekem kell ezt szóvá tenni amolyan öreg testőre szerepben. Tisztán látszik hogy a forumozó pikkel rám, mindezt azért mert 2-3 dologban nem az a véleményem mint neki, észre sem veszi hogy mástól sokkal többet kap.
Egyenlore idohiany miatt csak hajtom,megvan a vezerles,cserelni kene 120e nel,most 137 e nel allok,can egy apro repedes vagy luk a kipufogon,ezt se tudom ranezni,egy 6 ira utan nekiestem olajcsere 10 ezrenkent es enyi amit tudok ra aldozni.
Kipróbaltad aminek már vagy két éve elküldtem a linkjét? A motort tisztán kell tartani belül, az ecotec átka a 30ezres olajcsere ciklus volt. Nekem azóta sincs gondom az olajfogyasztással.
Melózok kettőig. Akkor is uncsi. Fiam tigra tt je jó eddig holnap ekecselünk Zolivak rá új középkiput meg első fékbetét csere lesz. Asdzonyok meg asszem chilisbabot főznek bográcsban.
Títottá má, Bogyó? ha nem, akkor most rajta!
Dugokat ki,kitakarit megfur,uj gyuru osszerak.Ez lennre a jo.
De ido.