A Trabant volt olyan, hogy előre tolva átváltott tompítottról országútira, még egyszer előre tolva meg visszaváltott tompítottra. Ott erre a célra egy speciális bistabil relé volt alkalmazva.
Nem érted. Nem villantani akarok vele hanem felkapcsolni és nem volt meg soha a határozott érzés hogy az úgy is marad, felkapcsolva. Nekem nem tetszett, az index sem. Nincs határozott érzése.
Volt e90, nem az enyém, nővéremé. Egy használhatatlan szar autó, örülök hogy nincs már a családban. Pénzt is vitt de az a legkevesebb mert használva is volt. Nem lehet bele pakolni, szar ki-be szállni és cserébe nem ad semmit. Nem egy versenyautó csak azt hiszi aki megveszi. Én akkor is mondtam nekik hogy vegyenek e39-et, utolsók közül nagymotorral és mpacketest, nem ez jobb mert fiatalabb. Bmw hanyatlásának kezdete volt az e90.
Az enyémben (3 hengeres, ezres turbo) nincs részecskeszűrő, mert ez szívócső-befecskendezéses. Az 1,33-as 4 hengeresben viszont tényleg van, az közvetlen befecsis, így az kormol.
Kihúzatással nem lesz gond, mert "piszok jól megy", veszi a magas fordulatot is rendesen, jól esik neki odalépni.
Egyértelmü, én támogattam az elején is ezt a koncepciót.
Hogy ki mit mondd, az másodlagos. Nagy csodák nincsenek a mai autokban,ami engem aggaszt, az a hengerürtartalom csökkenés, vele a teljesitmény növelés. Nem a hosszu élettartamra törekvést tükrözi.
Nem, nem mindben. Vannak olyanok is, aminél ha kicsit húzod villan, ha jobban, akkor egy relé felkapcsolja a refit állandóra. Bár ez többnyire buszokban van így, pl. VW Transporter, Ford Transit néhány típusa.
Az, főleg a 18 éves Yarisom után: a nálam töltött 7 év alatt a kopó/fogyókon kívül egy utángyártott, 5 ezer forintos bal első ajtónyitó motorra kellett csak költenem, azt is az eladás előtt 2 héttel. A kis dög megérezte, hogy meg fogok válni tőle.... ...a Rönyó tuti nem ilyen lesz.
1-es Clio már nem nagyon van (megette a rozsda mindet) a 2-esből van nagyon sok, de ugye ezek mind tizensok évesek, a 3-asból megint kevés van az utakon és fiatalabbak is (egyébként motorikusan u.a. mint a 2-es). A 4-es Clio az teljesen új konstrukció 2012-től (itt vezették be a kis benyás turbo motort - és a dízeleket is áttervezték, ezek már nem döglenek meg 150-200 ezer km alatt) és ugye max. 8 évesek. Jelenleg a tavaly tervezett 5-ös Clio-nál tartunk, megint új, immár ezres és 1,33-as turbo motorokkal. Az enyém az 5-ös Clio.
Én úgy gondolom, hogy a Renault sem új korában problémás, hanem kevésbé bírja a tizensok évet / pár százezer km-t, mint némely más autótípus. Ennyi, tíz évre nyugodtan merek vele tervezni.
(Még nem tiltottalak, ha megtenném, akkor azt a politikai nézetkülönbségünk miatt tenném.)
Volt e90, nem az enyém, nővéremé. Egy használhatatlan szar autó, örülök hogy nincs már a családban. Pénzt is vitt de az a legkevesebb mert használva is volt. Nem lehet bele pakolni, szar ki-be szállni és cserébe nem ad semmit. Nem egy versenyautó csak azt hiszi aki megveszi. Én akkor is mondtam nekik hogy vegyenek e39-et, utolsók közül nagymotorral és mpacketest, nem ez jobb mert fiatalabb. Bmw hanyatlásának kezdete volt az e90.
Kihúzatással nem lesz gond, mert "piszok jól megy", veszi a magas fordulatot is rendesen, jól esik neki odalépni.
Hogy ki mit mondd, az másodlagos. Nagy csodák nincsenek a mai autokban,ami engem aggaszt, az a hengerürtartalom csökkenés, vele a teljesitmény növelés. Nem a hosszu élettartamra törekvést tükrözi.
Én úgy gondolom, hogy a Renault sem új korában problémás, hanem kevésbé bírja a tizensok évet / pár százezer km-t, mint némely más autótípus. Ennyi, tíz évre nyugodtan merek vele tervezni.
(Még nem tiltottalak, ha megtenném, akkor azt a politikai nézetkülönbségünk miatt tenném.)