Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eddig életemben (1981 óta autózom) összesen egy nyulat, pár galambot / egyéb madarat és most ezt a szerencsétlen kutyát gázoltam el, őzzel (vagy biciklissel/gyalogossal) nem szeretnék találkozni...
jó lesz az a 150 inkább,a turbó még annyit sem,és ez a motor,lesz ami még hamarabb is jön majd.
Hmm.....hmm......megfordult a fejemben.Remélem a következő szobapatkány lesz nem bernáthegyi.
Aszondod, hogy hamarabb az EBEK harmincadjára fog jutni?
Ezt kihagytam a számvetésböl.....
Ahogy töröd-zúzod..........
Addigra szerintem már én is rég az enyészet útján leszek - majd valaki más bajlódik vele, ha még amúgy egyben lesz 250 ezer km-nél....
Azt simán viszi, szerintem 250 körül.fog megindulni az enyészet utján.
Semmi gond, csak az első 150 ezer km legyen gondtalan és kis fogyasztású - pont mint a dízeleknél!
Legyél kemény ne csak a fagyizoig motorozz
Ez igaz......
...drága üzemeltetésben
Huhhhhh..........................

http://youtu.be/lswIQZlYEy0
Nem vágyom a 3-5000-enkénti gumicserére és a susnyás látogatásra sem.
Marad a pici szürke.
Vegyes a felhozatal,a francák...................huhh....................nem jut eszembe mit gyártsanak....................jelelmzőe semmit,henyéljenek.Talán a feketéik majd jobbak lesznek.
A Renault motorokat ekézik éppen, és nem csak a dízelt:
http://youtu.be/gM4SnLK1eTw
Nem vagy elég nyitott
A GS a sznoboknak való bmw ruhával,meg bmw kulcstartóval,na de az XR-ben van tűz
Kene,de nem.
R1250R-en filózok én is ugye az elődöt próbáltam nagyon bejött, meg az első gen XR is.
Látom neked sem megy az értő olvasás.
"...BMW láz..."

Igen, a betegségeket ki kell feküdni rendesen!
Ebben a nagy bmw lázban ki kéne próbálni az XR-t.......
A belseje az érdekes, ez csak egy skatulya
Érdekes megoldás.volt, de stabilan müködött amig az auto ment.
Mer 3 hengeres. Bár a wartburg is meg volt nélküle
Trabi fényváltó relé: