Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

166 LE szivo benzin abba a kis autóban.... abban az időben.
Ha 7,5 liter átlag fogyival számolsz, az akkor pontosan 1:150-es keveréknek felel meg.
Igyál addig egy sört, én se szólok amikor nyenyőcézel meg gügyögsz...
Amúgy saját történetet írtam le, túlzadok nelkül!
De most a Clio-t fikázzuk!
1,5 évig használtam a 2000-es évek elején egy 2000ccm clio sportot..... az jó volt
Az a vicc, hogy elsőnek otthagytuk, igazából nem tudtam belekötni, de hallottam a hírét, aztán bármi mást néztünk, az volt a válasz "a Clió szebb volt...".
Egy hét múlva meguntam, visszamentünk elhoztuk. Fél évig jó döntésnek bizonyult, aztán jöttek a bajok, de csapatostól. Leginkább magamat okolom, a nők általában érzelmek alapján döntenek autóvásárláskor, nekem kellett volna erősebbnek lenni. A másik meg az, hogy az ő örömük a miénk is, mondjuk mai napig nagyon szereti ez nem változott.
Es en meg szegyellem a 2000 km enkent 1 liter olajat.
Lassan ki kene lokni a dugokat belole,vagy venni egy nemet hastra fuzott blokkot.
Már megint megy a márka fikázás... baszottul unalmas.
Az első Cliommal (1,2 8V benyás Clio I./ Phase 3 Tango) én is szívtam anno: 8 évesen vettük, 3 évig semmi, de tényleg semmi baja nem volt (Erdélyt is többször megjárta), utána meg csőstől jött a baj, fél év alatt sok százezret rá költöttem, majd megszabadultam tőle.
Facebookon a Clio Club Hungary csoportnak tagja vagyok 3 hónapja, de ott mindenki a 2-es Clio-val (dízel/ benzin egykutya) szokott szívni.
Elhiszem hogy egy új autó mégis csak új, legyen hozzá szerencséd azt kívánom! Minket viszont megmart a kígyó, ezek után a gilisztába se bízunk!
A miénk az, de az újabbakkal is bele lehet tenyerelni a szarba. Gondolom nem vagy tagja ilyen csoportoknak, ott mondjuk olvashatsz érdekes dolgokat, nekem is hamarabb kellett volna...
Az Astrám öregebb, soha nem ronlott el, Ausztria túlsó felét parszor megjártuk vele, alkalmanként 2500km-es út. A kis Fiat Puntónk 2004-es, a kisebbik fiam kapta meg, soha nem romlott még el, 260ezer van benne. Nekünk szokatlan az, hogy egy autót csak rövid utakra merünk elővenni...
Mert pl. a 2013-tól gyártott 4. generációval nem sok baj van, legalábbis a népítéletek szerint. Pedig ekkortól gyártják a "rettenet" 3 hengeres, 900 köbcis kis turbóst. (Egyetlen motorhibásról olvasni, de azt is gariban javították).

https://nepitelet.hu/autok/ren...
És csodálkozik ha a beszólásai sokunknál kiveri a biztosítékot.De intelligenciát hiányol Gratulálok!
Ne értsd félre, de amikor egy másik fórumon éppen ezt tettem szóvá, hogy a nő igényéhez vásárolnak járművet, az egy orbitálisan drága mulatság kezdete általában.
Még amikor anyagilag tudják is finanszírozni, az ember agybajt kap.
Nyilván én lettem egyből a közellenség ott.
Az, hogy olyan járművet vesznek, ami a használatban megfelelő a nőnek, gondolok itt pl. hogy kilásson belőle az egy dolog, azzal nincs baj.
De tizenéves autóról beszélsz, nem?
Szinte teljesen mindegy, bár a felszereltebbekkel több a baj állítólag. Eddig volt légzsákvezérlő csere, jobb oldali mell légzsák csere (valami szalagkábel hiba miatt), oldallégzsák hibát szerencsére javitották mert csatlakozo gond volt. Vásárlas után fél évvel motorvezérlő csere, idén februárban fojtóház csere, meg egy csomó apró de bosszantó hiba. A javítási dija is horror, mert mindent bontani kell az idíóta megoldások miatt, legyen az egy fűtő radiátor, vagy vezerlés csere. Aztán látom a posztokból hogy az újabbak se bírjak kinőni ezeket a betegségeket. Nagyon megbántuk, nekünk nem lesz több francia autónk az biztos.
Melyik modell, melyik évjárat, milyen motorral?
Használt és használt között is van különbség. Két éve vettünk egy kis használt Cliót a feleségemnek. Kis ékszerdoboz, mindennel felszerelt és tényleg kényelmes autó, de sajnos már ráköltöttünk egy csomó pénzt, amit ha induláskor mellé teszünk a vételárnak, vehettünk volna egy újabb Jazz-t, vagy Yarist. Beléptem egy Cliós csoportba, nem kellett volna, elgondolkodtató mennyien keresnek motorvezérlőt, UCH modult, fojtószelepházat és sorolhatnám... meg az újabb modellekhez is! Pedig figyelmeztetett a szerelő barátom, de a feleségemnek ez tetszett és mi is azt hittük hogy kivételek leszünk. Drága lecke volt!
Maraggyá' mán', baz +!
Az e90 refije egy szar. Nekem nem tetszett, soha se éreztem hogy ez most csak villan vagy ugy is marad.
No megyek, Jó utat Motorosok , balesetmenteset!!
Van pénz , látod magasról nagy ívben leszrják miért döntik a lóvét.
mivel nincs más.....
most már mindenki csal mindennel
őszinte motort-autót nemigen lehet találni mert ha van akkor az többnyire ismerősi körben talál gazdára
szóval vagy újat veszel vagy szart
bár az új is szar de annak legalább 3-5 évig még nem esik szét minden része
Ki a fsz kérdezte, hogy Te éppen mit szeretsz?? Én az enyémet még le is fogom fényeztetni , és még ráadásul : kolbászzsír metálra!!