Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi jó módban voltunk, mer az eje szolgálatnak volt 2 tgk, egy csepzon meg egy avia. megbeszéltük az az őrséggel h nem néznek oda és kimentünk éjjel Zimányba borért, kaptak ők is egy 5l kannával és pár napig jóság volt
Szerintem bebasztak....
a fékhez hűteni használták talán, meg a kabinba adagolták , h ne párásodjon a kabintető, nemtom a hajózók hogy nem basztak be?
Baszott összekeveredni az üccsivel 30 ft volt ótómatából a földszinten vettük, a repszeszt meg mindig az hozta aki nyűgözött az éjjel leszívott pár litert a Mig-21esekből.
repszesz mango/maracujaval Taszáron is ezt tolta, aki csak hozzáfért
Jó is volt anno karikára vágva rá a kenyérre + hagymakarika azt meleg szendónak megsütve. Volt mellé repszesz ( 96% ) üccsivel.
Ez volt:
Régen, még a cucilizmus ideje alatt lehetett kapni egy sárga, hosszúkás dobozos löncshúst. Azt én imádtam. Most is van ilyesmi, csak éppen rettenet szar....
löncshúst akkor ettem utoljára amikor a stadler józsi bácsi még aktívan fuvarozott
ott lehetett venni fillérekért
ki lett borogatva a bádogból, fűszerezve, és kisütve mint a hamburger hús, úgy nagyon finom volt
meg valami tejfölös keverék is volt belőle csinálva sütés nélkül, azt annyira nem szerettem
sütve minden finom, még a szar is ehetővé válik
Éhes disznó makkolásról álmodik!
Rohadt jó lityisben is szoktunk venni nagyon fincsi.
Hajlakk....
Szilvás keserű likőr?! Hát az meg mijafaszom?
Ez is.
Élettartam olajat egyedül a Teslában láttam eddig. Ott van egy olajszűrő a diffi/reduktorban és kényszerkenés.
Leafben is 90ezrenként ajánlott cserélni. Más kérdés hogy a márkaszerviz baszik rá, és azt mondja ebben nem kell.
Priusnak is 120ezrenként van előírva. Persze szintén nem szokták cserélni, de én elolvastam a szerviz utasításokat.
Pedig ezekben nincs is váltó, csak fix fogaskerék.
És persze ezekbe is valami direkt ide gyártott olaj kell, nem 80W90.
Márkafanatizmus:
Én így teszek, de egy idő után ezek is unalmasak
Egy biztos. Löncshúst a kutyámnak sem adok, az annyira szar. Egyszer vettem neki, mert olcsóbb volt mint a kutyakaja, de aztán rájöttem az okára.
Bizony nincs..... váltó olajnak az a titka, hogy addig kell cserélni, amíg tiszta.... automatanal pláne igaz....
Berohadt, 8 éves teleszkópolajat már szagoltam: a vezetett szervizkonyves GS500-amból ilyet engedtem ki 5 évvel ezelőtt. Persze azóta már az "új" is valószínűleg ilyen lehet benne, az ősszel le is fogom cserélni megint.
nem a megfelelő olajat tette bele és a műanyag részeknek nem tett jót
pontos adatot nem tudok de nagyjából ez a történet
Ha szagoltal teleszkopbol kifolyt dogszagu olajat,akkor a valtobol leeresztett okajra szorozz duplat,es ket napig mostam a belet mire kijott a kopadek trutyi mindenhonnan.
Szoval orokelet nincs,max 60e es le az olaj.
nem szűnne meg: erre tudok egy példát
van egy műanyag üzem óránként csinál 2000 flakont 5 emberrel hoz flakononként 5 forint hasznot, mindenféle kis szériás cucc sok állás idő szerszám csere beállítás stb
jönnek a népek vesznek pár száz darabokat néha ezret
aztán agyalnak egy ideig beszereznek egy gépet ami tol 6 ezret 4 emberrel, és nagyban játszanak nagy széria kevés állás és van rajta 1 forint haszon a nagy tételes árusításkor persze itt már 100 ezres megrendelések vannak havi szinten
aztán kiszámolták hogy semmivel se vannak előrébb a többel........
nem pontos szám adatok csak viszonyításképp, de azt mondta az ember hogy egész jól mellé lőttek az új géppel mert még támogatással se hozza az árát vissza 5 éven belül de ha ezt nem is számoljuk akkor sincs több haszon
ismerek szörp üzemet is ahol vannak vagy 40 dolgozók, és olyat is ahol szinte csak családi vállalkozás és érdekes mód ott is a kis tételes árusítás palackonként lényegesebben több hasznot hoz
ismerek olyan üdítős vállalkozást akit tönkretett a multi "akciózás" mert ilyenkor önköltségi ár alatt vette meg az üdítőt kamionszám
szóval ez a nagy tételes dolog nem feltétlen jó ötlet
Mindben kell cserélni, egy időben a gyártók némelyike (pl. a suzuki is) öröknek mondta, de mikor elkezdtek megpusztulni 200000km környékén akkor már újra lett csere intervallum a 2006-os swiftünkben már 50000km-ként kell a csere és tényleg kell, aki nem cseréli annak 150000 körül elkezd sírni a nyelestengely csapágy, a kamionok hiper-szuper váltójában és difijében is kell a csere a legtöbben 200000km/2 évenként, én akkor is cserélném ha nem írják elő 50-100000km között valamikor viszont a legtöbb váltó nagyon érzékeny, hogy a gyári minősítés leginkább a gyárilag beletett olaj kerüljön bele mert a nem belevalótól is hamar megadja magát és ezzel még a legtöbb szerviz sem foglalkozik csak beleborítja a 75W-90-et mert jó az pedig nem.
Vén faszként az Ini is szeretne minél fiatalabb "cuccokat" (mármint csajokat ) szerezni, csak fél a nejétől, mag a 23 éves Fasztrára sem buknak annyira....
Ezt hogy csinálta? A Yarisban tényleg teljes élettartamra volt a váltó olaj, de pl. a Ceed-ben 120 ezrenként cserélni kellene. A Clio-t nem tudom, még nem néztem végig a szervizlistákat.