Ennek látom az orrát bentről, hátul meg van benne tolatóradar: az érintő képernyőn még a HELYÉT is kijelzi az akadálynak, nem csak a távolságát. Két méterrel kisebb a fordulóköre, szinte nullák a túlnyúlások (főleg hátul).
ezt gondolja szinte mindenki
ez a fogyasztoi tarsadalom es a millio reklám hatása
pl nekem az astra kiválló volt ingázni , pecázni, cementet vinni stb 15 éve is es mist is es 15 év múlva is jó lenne erre a célra
de ha mondjuk napi 200km+ kellene menni vele heti 5-7x egyből lenne masik mert erre nekem nem kényelmes
Na én meg erről nem fogok esszét írni: 2 és fél éve a 18 éves, és általam "kihízott" ezres Yaris után kellett valami sokkal-sokkal kényelmesebb és fürgébb járgány kis pénzért, lehetőleg olyan, amibe a régit beszámolják. Így lett 1 milla készpénzért (plusz a Yarisért) egy 10 éves, 109 lóerős Ceed-em (sok autót kipróbáltam anno a kereskedésekben - az eredeti elképzelés, a Suzuki Swift vagy SX-4 rohadtul nem jöttek be nekem). Pár hónap alatt jöttem rá, hogy elég nekem ha a sofőrülés kényelmes, felesleges egy "közepes harckocsit" cipelni magammal. Ez utóbbit a kis Clio is tudja szerencsére, nagyon jó vezetni, jó benne ülni, pedig ugye kisautó.
amugy az élet egy bazi nagy vicc de erről most lusta vagyok esszét írni
egy jo dolgot lecserélni csak azért mert "nem tetszik" az egy idiótizmus
miert lett megvásárolva ha nem tetszik?
Ini ezt nem fogja megérteni, ő "elvan" és kész. Szerencsére elégedett is a helyzetével, nem is tenne semmilyen erőfeszítést, hogy ez változzon. Nem baj ez, nem vagyunk egyformák - szerencsére.
Mert akkor minek lecserélni akár a motorunkat is másikra... akkor a faszért kel fel az ember egyáltalán az ágyából. Mi a gechiért kell megszületni, inkább nyelt volna le mindenkit az anyja!
Egyszer az életben új kocsit akartam (nem csak közlekedési eszközt, hanem "vagyontárgyat" is). Most volt rá lehetőségem, jövőre már biztosan nem.
A Ceed kombit (hiába volt hibátlan, nagyon szép állapotú és kényelmes járgány) egyszerűen nem szerettem.
Azért ezt vettem, mert ez volt a legolcsóbb ÚJ autó azok közül, amibe már hajlandó vagyok beleülni. Már egy "százast" letudtam a folyószámla-hitelemből, 650 ezer van még hátra - dec. 31-ig 5,7%-os THM-mel, utána 23%-kal. A Dacia Sandero-t tudtam volna megvenni kölcsön nélkül, 900 köbcis 75 lovas motorral. De olyan még ingyen sem kellett volna (!!!) egy alsó-közép Kia Ceed után, annyira prosztó autó minden szempontból. (Ültem benne, sőt a Duster-ben is, az sem sokkal különb alacsony felszereltséggel).
már megérte új autót venni
azért siralmas hogy az ember a tárgyai miatt bevállal egy csomó kellenetlenséget
itt latszik amikor ilyan dolgokat veszünk amiket nem lenne szabad, mert erőn felül vásárlunk
Hat ezaz, az nem kell ami bogyonak bejon.
Attol csak elmegy az eletkedvem.
Szoval marad, a 2,3 tubodizel 6,4 meter hosszu 2 szeles, 2,5 magas, msx vernyogok hogy szar vele parkolni.
monnyuk nem olcsó....
szoval lófaszt fogsz te avval sokkaltöbb helyre beférni
ez a fogyasztoi tarsadalom es a millio reklám hatása
pl nekem az astra kiválló volt ingázni , pecázni, cementet vinni stb 15 éve is es mist is es 15 év múlva is jó lenne erre a célra
de ha mondjuk napi 200km+ kellene menni vele heti 5-7x egyből lenne masik mert erre nekem nem kényelmes
egy jo dolgot lecserélni csak azért mert "nem tetszik" az egy idiótizmus
miert lett megvásárolva ha nem tetszik?
A Ceed kombit (hiába volt hibátlan, nagyon szép állapotú és kényelmes járgány) egyszerűen nem szerettem.
azért siralmas hogy az ember a tárgyai miatt bevállal egy csomó kellenetlenséget
itt latszik amikor ilyan dolgokat veszünk amiket nem lenne szabad, mert erőn felül vásárlunk
A gond a lakoautos, mert feltorlodnak mogotte.
Szopni a jóga olcsóbb
Attol csak elmegy az eletkedvem.
Szoval marad, a 2,3 tubodizel 6,4 meter hosszu 2 szeles, 2,5 magas, msx vernyogok hogy szar vele parkolni.