Lokátoros a P12 PRV-n. Aztán később Csordás Aladár százados javítótisztnek segítettem. Ö mondta mit tegyek, én meg csináltam, pl Helyszögadó potmétert cserélni az antennán, mert mindig télen b.szott mínuszban ment tönkre! Végeredményben egy elektroncsöves számítógép volt, 30 KW fogyasztással 2 megawattos ímpulzusokat lövöldözött 400 Hz-el. 85-ben leselejtezték ezeket.
Mindig szerettem volna repülni egy MIG-21-el (69-71. Pápa) kértem a vadászirányító tisztet,Ruzsa századost, intézze el valahogy, hadd repülhessek valamelyik kétülésessel, ha felvinnének. Aztán egyszer láttam a hajózó írnokot, ahogy leszállás után okádott a beton szélén , és már nem is akartam annyira. Azt mondták: Beszarsz, behugyozol, és háton-repüléskor mindez a nyakamba folyik!
egyszer mikroszkópot takarítottam ilyen 96% tisztaszesszel és nem jött ki az egyik csőből, megszívtam, és nagyon égetett, azt hittem megdöglök olyan szar volt, pedig pár milliliter került a tüdőbe porlasztva
Az első üveg kettő rétegű volt és golyóálló, a két réteg közé kellett, hogy ne jegesedjen mert nem láttak ki rajta akkor. Fékhez nem emlékszem, hogy használták volna. 5 lityi volt egy gépben az orrkúp felső részén ugye belülről. Gyors záras volt így könnyen nyitottuk mert minden rep.szerelőnél volt állandóan minimum egy lapos csavarhúzó. A hajózók a tiszta oxigént szerették volt nekik külön a csutorába magassági repüléshez, meg ha annyira ritka volt a levegő, hogy netán leállt a hajtómű akkor újra lehetett vele indítani nagy magasságban.