Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Önjáró alváz, cserefelépítménnyel (dobozzal).
Nem.
Milyen az a cseredobozos?
Mint a cserebogár?
Ahhoz (csere-) dobozos furgont kellett volna venned, nem ilyet.
Én teljesen át akarok állni a vas és kő súlyokra, nem akarom ólommal szennyezni a vizeket. Az 500 ezer hazai horgász tonna szám szaggatja be az ólmot a vizekbe...
Már ott jársz, hogy sokkal egyszerűbb egy kis lakó autóba a motor elhelyezését megoldani, mintsem egy normál furgonban a lakhatást kialakítani, nem?
Ha csinalom,akkor fullextra lesz,zuhany,budi meg a tobbi,wifi,konyha.Tele az YT jol es kevesbe jol sikerult atepitesekkel.a kegmacerasabb a motor elhelyezese.
Van ra gyari megoldas is csak az egy lakas ára.
Ólomszulfát elvileg, de a modern akkukban már van minden egyéb ötvöző is, lehet az kavar be.
Csak tudnám akkor a csövesek mit kezdenek az akkuval, ha ennyire nem lehet kiolvasztani belőle.
Elektrolízissel tuti lehet szeparálni, de az meg neked nem biztos hogy megéri.
Jobb fémkereskedőnél lehet kapni ólomlemezt, lehet azzal jobban jársz.
Vagy egyből vehetsz cinket és is akkor még környezetbarát is vagy, azt is tudod önteni.
Nem válik szét látszik hogy ott a fényes ólom de egyben van a többi cuccal
Pedig ilyen bogrács alá való gáz égővel kentem pirosan izzott az őszibarack konzerv doboz amiben a cucc olvadt
Igazából csak hevíteni kell, de valami durva maróhatású gőzök távoznak belőle, az inkább a probléma.
Van abban sok ólom csak nem fém tiszta hanem ilyen massza szerű cucc ami nem akar olvasni ha meg igen akkor se folyik össze hanem keveredik a salakkal
Na azt itthon nem tudom
Kb csak az át kötés meg a 2 saru aki ér valamit ólomban
Az viszont király lehetne. 4 hónapra itthagyni mindent. Mondjuk 4 hónapig csak ebben aludni kemény. Vagy ebben csak akkor aludnál, ha nagyon messze volnál mindentől? Fürdés, xarás?
Ezt nem 3 nap horvátra tervezném hanem egy 4 hónapos európa körút mindenfele.
Tiszta ólom nem vesz részt a reakcióban, szóval az holtsúly, ezért van benne kevés.
Azt a salakot kell visszaalakítani ólommá.
Akkor mi a pöcstől olyan kurva nehezek amikor cipelni kell?
Egy kényelmes peca szék 30 ezer. Egy jobb össze csukható ágy 70
Én mondjuk nem értem miért kell ezt ennyire bonyolítani egy egy eltöltött hét miatt, nem napi rutint kell könnyíteni. Én simán betolnám a motort baloldalra, oldaltámaszon, jobb oldalra egy matrac és aludnék. Bútorozásra se költenék egy forintot se csak a nagyon muszájra de lehet azt is inkább csak egyszerű, olcsó kempingcuccot vinnék, horgászszék.
Ja és egy 44-es egy 7,5-ös és egy 4 és akkuból szűk másfél kiló tiszta ólom jött ki
Ki agyaltam hogy inkább öntök ólmot a pecához mint megveszem a drágát
Szétszedtem pár akkut és jött a meglepetés :
Alig van használható ólom benne
A lemezek olyan vékonyak hogy felolvasztás után kb 1/5 része ólom a többi salak
Plusz az egyik pólus lemezei totál szét vannak rohadva. Semmit se lehet felhasználni belőle
Amúgy ezért mennek ezek tönkre mert totál szét van rohadva a lemez, a zacsiból ki kell önteni mert folyik mint az iszap
De a feliratot savas is ugyanez. Az egyik lemez sor egyben a másik csak krém, a rácsot nyomokban is alig látni
Régen sokkal vastagabb volt a rács. Pár akkut szét szedtem már de ilyen fos mint a mostaniak sosem volt
"Kettős" könyvelés? Vagy ez már hármas?
Illetve megvan a tuti megoldás a motor besuvasztására az ágy alá.
Csak szerintem ez drága szóval monyákolok valami ilyesmit tolókapu sínekkel,görgőkkel és szervomotorokka olcsón.

http://youtu.be/LN4eNGaqh_s
Itt vagyok a beszámolóhoz csinálok doksikat a könyvelőnek....
Nem.
Húzás melózni.
Elég kevés időm van most, fórumozni meg kevesebb... történt vmi, azon kívül, hogy kiderült minden gumi egyforma és Zoli építi az autót?