Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"István! Te ne kóstolgasd a motoromat!"
Tudom - országúton nagyon tetszett!
(Az oktatónak kevésbé - harmadikban lenyeleztem, a fickó a Toyotájával eltűnt a tükörből másodpercek alatt. A fülhallgatóban viszont kifejezte a rosszallását.)
Pedig sokkal vidámabb bulisabb motor mint a köszvény.
A GS megtankolva 193 kg a forgalmi szerint. Mégis SOKKAL könnyedebben lehetett vele rutinpályázni, mint a Gladiussal, pedig ugye a GS sem csekély súlyú. A nyolcasozásnál a GS-sel egy méterrel a bólyasoron belül elfordultam, a Gladiussal, meg a bólyák tövében 10 centivel. Ja igen, és rángatott mint a dög: nem alapjáraton, hanem gázzal tudtam csak végig menni, miközben álltam a fékpedálon...
Egy példa. Volt egy 2005ös ktm lc4-em. 2008ba vettem, 10be adtam el ugyannyiért. Most mennyiért mennek? Nézz utána, érdemes! Én akkor 800ért vettem adtam. A mostani motoromat annyiért hirdetik amennyiért én 11be vettem.
202.
https://www.motorcyclespecs.co...
Mivel nedves tömeg a GS-nél nincs megadva én kb 200-ra tippelnék.
Sajnos az újak ára is....
Gpz-ből és CB-ből is van 2000 utáni. De mondom, alapvetően elgurultak a használt jármű árak, irreálisan.
Jókor van-e a szikra? Kompresszió rendben? Vezérlés rendben? Szelephézagok?
Lenne egy olyan kérdésem, hogy szikra van és üzemanyagot is kap a motorom még se indul el! Mi lehet a baj?
A legelső rutin órán egy GS500-at kaptam a seggem alá, a második órától jött a Gladius. A GS-sel könnyű volt nyolcasozni (pedig egy öreg törött motor volt), a Gladiussal meg nagyon megszenvedtem (az zsírúj, egy éves, karcmentes gép volt).
A Gladius 215kg volt, ha jól emlékszem. Az nem aluvázas, csak a blokkjuk egyforma.
Én is CB500-at akartam venni, de azzal nagyon át akartak qrni Pakson. Ez a GS viszont -kevesebb pénzért - szalon állapotú volt (vezetett szervizkönyves!) , az akksiját és a hátsó féktárcsát leszámítva. Azokat viszont le tudtam alkudni az árából. Suzuki márkakereskedésből (Pécs).
Ez tényszerűen téves az SV szárazon 165 a gs 174 kg.
Mondjuk lassuzni nem kényelmes vele.Rángat.Húzz gázt.
Mégis, ha a statisztikai átlagot vesszük figyelembe, melyik motort használták (valószínűleg) többet, a 12 éveset, vagy a 30 éveset?
Én Gladiuson tanultam (kb. mint az SV650). Nehéz és nehézkes (a rutinpályán rémálom volt a GS-hez képest), de nagyon jól ment.
Persze,a sajátunk egy egygazdás megkímélt a másik meg 10-12 évig gyilkolt.
Nem úgy van hogy állapotot veszünk?
Egy CB ugyanazon állapotban szerintem jobb mint a GS ugyanolyan állapotban csak fiatalabban.Hisz HODDA.
Inkább csak igény kérdése egy SV650 karbis ugynennyi,inyektoros 8 kiló körül ,és mennyivel jobb motor.
Lüke vagy. Nem mindegy, hogy egy motort 10-12 évig gyilkolt a 2-3 gazdája, vagy 30 évig nyúzta 6-8-10 ember....
A fejlesztési időpont számít nem a gyártás,a GS 89-es a CB 93-as.Hogy meddig gyártották az nem nagy kunszt,a bogár is egy 2003-as modell nem?
Az pont az a néhány "tanulómotor", amit megvesz a gazdája, egy évig kínoz, karbantartás zéró, és - miután megvette a komolyabb, második motorját - megy vissza a Hahu-ra.
Ja, meg azok 10 évvel öregebbek is....
Szinte csak lelazult bizbasz a főtengelről,repedt hengerfej tasinál és egyéb strapabíróságot erősítő történetet hallok.
Meg az amin tanultam egy hulladékhalmaz volt.
nem jött meg a kedvem a GS500-ra.
Az a két motor már nem vezethető A2-vel, csak ha fojtott.