Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én csak azt tudom, hogy a Marson van élet :-)
A mai gumiknál nincs olyan eget verő különbség. Fura, de sokan a gumiban keresik a hibá(s)t...pedig
Guminyomás, futómű ...ezek szerencsétlen kombinációja okozhat fura érzést és ugyanezt a kombinációt egy másik gumi, aminek pl. keményebb/puhább az oldala elvihet jobb vagy rosszabb irányba. Én nem hiszem, hogy csak egy gumi közúton eredményez jó vagy rossz motort.

A Tuono futóműve nagyon jó.
Játszottam én is a guminyomással, de még az alacsonyabb és a mostani nyomás között is tudta, amit kell. Korábban alacsonyabb nyomással mentem, ott kicsit hullámzott kanyarban. Most emeltem és megszűnt.
Nem akarok véleményt mondani senkiről, de ott lehet a motorkezelés/guminyomás/futómű 3szög alakíthatta a rossz érzetet.

A gyári GSR-el a híresen szar gyári BT-016-os gumival is jól lehetett menni, pályán is.
Ezeket a fitnesz dolgokat azok mondogatják akiknek semmi baja sincs
Pl gerinc sérv rengeteg gyógytorna és csontkovacs nagyjából helyre bírja tenni de ha ugyanaz a szar ülő munka van akkor baszhatod mert ugyanolyan szar lesz
Pl nekem mindig fájt a hátam vasútnál a vonat 2x1,5 óra melle a 12 órás melóbol 8-10 óra ülve
A végén feküdni is alig tudtam úgy fájt
Aztán jött a vas ipar és helyre tette most sem az igazi. Alig mozog de nem fáj mindig
De pl az összes kinyírt izületem sose jön rendbe
Szinten van tartva évente 2x35 a gyógyszer plusz évente kb ennyi a zselatin
Most itt tartok ha valami geciszar munka esik be akkor a csukló könyök térd fáj 2-3 hétig utána nem
Vagy ha nincs nehezebb munka akkor kb elvagyok magamban
Bicikliztem rengeteget de a térd csak nem jött helyre pedig ilyen 3000km/év megvolt.
Szóval ha csak el vagy puhulva jó az edzés de ha valami azért fáj mert elkopott vagy tönkrement akkor annak vége
Miből gondolod? ...mert nincsenek onnan bulizós képek? ......én azért megnézném hátha.
Ott se sör nincs, se bor, se jó csajok...
egy 600-as hornet meg egy 650bandit után nem is csoda hogy sok volt neki a v2
De a gumi volt a baj, hiszen bárhova állítottam és bármit, szar volt. Akkor mások a tapasztalataink ami érdekes mert akivel beszéltem vagy szerette vagy halálfélelme volt vele. azt hittem a magas motor miatt de itt volt aki z1000-ről szedte le pár száz km után mert félt vele motorozni.
Gondolatban én a Holdon is jártam már....
Nekem más emlékeim vannak, 2006-os volt a Duke.
Tegnap meg itt jártam (nem motorral )
Á, annak úgy 5000 latt semmi sem volt jó, fölötte meg mint írtam, vagy rohadtul gyorsítani akart, vagy motorfékezni
"Egyenletesen szinte nem is lehet vele menni, ha mégis, akkor rángat, csapkod a lánccal. A gázra meg úgy reagál, mint egy elbaszott chiptuningos autó."

Nem jó sebességi fokozatban és fordulatszám tartományban voltál.
Nem értek ennyire hozzá......de szerintem nem a gumi volt a probléma nálad! Inkább guminyomás....
Maximálisan jó a gumi. Stabil, tapad és hibátlan! A városi fehér aszfaltnál driftel a hátulja kicsi, ha döntve kanyarodok és hamar adom a tüzet. De ez nem a gumi hibája!
Jó a visszajelzés és még hideg aszfalton is stabil.
Emeli az elejét, orra esek fékezésnél.
Nem lennék én sem megsértődve :-)
Az az! Jó kis zsíros malacka :-)
Inkább mint valami tofu
Nekem egyszer támadt az az ötletem, hogy kell nekem egy ilyen Duke (az egyetlen KTM aminek hamar leesett az ára). Hogy remeg e arra nem emlékszem, de menni vele egy rémálom. Vagy húz mint a barom, vagy motorfékez. Egyenletesen szinte nem is lehet vele menni, ha mégis, akkor rángat, csapkod a lánccal. A gázra meg úgy reagál, mint egy elbaszott chiptuningos autó. Kb negyed gáztól nagyobb gáz az neki gyakorlatilag egy csutka gáz parancs.
...egy másik fórumon (autós) így csetelgetteünk páran, mikor kiderült, hogy az egyik résztvevő Genfben él. Ő is tett egy ilyen meghívásos ajánlatot viccből... aztán pár nap múlva megkérdeztük, hogy komoly, indulhatunk? (azelőtt sosem találkoztunk) Kimentünk a családdal, náluk laktunk pár napot, azóta is barátok vagyunk, összejárunk, ez 15 éve volt...
látom rosso3 van rajta, nem érzed életveszélyesnek ? tegnap cseréltem le én is, most újra kell tanuljak motorozni, mert ahol azzal már fékeztem, most ott az s21-gyel még tartom a gázt. Nekem nagyon hirtelen esett be a rosso3 a kanyarba, olyankor is amikor nem kellett volna, számtalanszor ment el az eleje. Elképesztő hogy csak a gumikat cseréltem le, a futóműhöz nem is nyúltam és most egy labilis szar motor helyett újra egy agilis, könnyeden kezelhető motorom lett amivel sokkal sokkal magabiztosabban lehet menni.
Az én ízlésemnek kicsit zsíros, de azért bevállalnám most ebédre
Saját tapasztalatom szerint kevésbé heves és remegős a 990 a Tuono-hoz.
Bár a Duke gyári volt.
jó sokat mehettél olyannal... az első széria tényleg agresszív volt és sokat evett ha nem frissített rajta térképet senki, a 07nél fiatalabbak olyanok mint gy bicikli a ~10nél fiatalabb meg konkrétan teljesen simán, sterilen jár és eszik 8 litert ha folyamatosan forgatod, finoman meg 6-ot.
~ 700 km..... annyit én már nem tudok motoron ülni.
Tirol, Kufstein környéke :-)
Ebben a műfajban a 990-es Duke a legjobb. gyakorlatilag használhatatlan, olyan heves, de cserébe annyit eszik mint egy nagyobb autó :-)
Basszus..... mond a címet!