Lehet hogy ki kellene próbálnod, egy Honda nt 650-et vagy nt 700-at. Bár nem tudom, hogy neked mennyire jönnek be ezek a túlburkolt motorok. Kényelmes az biztos!
Én meg - ha szintén lenne pénzem, és bírnék motorozni is - a kis Versys X 300-as túraenduroval próbálkoznék. Pehelykönnyű, és valószínűleg egy sima földúton elboldogulnék vele. Országúton kb. úgy megy a 40 lovával, mint most a jóval nehezebb GS. Az nekem bőven elegendő.
Ha hosszabb távra tervezhetnék a motorozással (egészségügyileg), akkor a CBF 600 is a lehetőségek között lenne. ABS-szel, injektorral persze, egy késői évjáratból. Nekem bejövős. (Egy henger, karburátor, léghűtés többet be nem teszi a lábát hozzám...)
Attól tartok, hogy a Royal Enfield "minőségét" fogja hozni az indiai gyártás, nem pedig a szintén indiai KTM DUKE 390-ét.... És egy árban lesznek. A kinézete nekem is nagyon bejövős a Jawa Classicnak, de ha hajlandó lennék egyhengeres motorért egyáltalán pénzt adni, akkor az tuti a kis Duke 390 Adventure lenne.
Sosem lehet tudni mikor lesz az önvédelemből öncélú gyilok épp erről regéltem főleg ha a tanúk mást mondanak.....ráadásul aki így készül az önvédelemre az igazából mire készül?....egy csomó kérdés amik ha nincs jog akkor simán a rögtön ítélők előtt halál ítéletet hozhat......ha egy halom ember csak azt látja mikor a szomszédon keresztül tolod anélkül, hogy az előzményeket tudná akkor miként ítélnének ha azonnal statáriális lenne a bünti?....nagy eséllyel hurkolnák a kötelet pedig tényleg lehet, hogy csak önvédtél, de hát ők azt nem látták.
a pc 38 a regi karbis.
de lehet tevedek.
Egy kotvany szomoru vén dög de menne.
ma vonattam ki ujra 6 honapra.
Az maradt U.S.A.V. kategóriás pályagép. (Mármint Úgy Szar Ahogy Van)
Igazadnak lenni vagy igazat kapni két külön dolog!
az önvédelem más dolog