Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gpz 500 S és CB 500 S ugyan ezt tudja, de látom azoknak is elgurult az ára, mi a fene történik a használt jármű piacon? Az 1000-es, hibátlan állapotú motoromat meg 750-ért vettem új gumikkal, új láncszettel...
Jah,csak légrugó van alatta,így a fotóhoz nyomták le a porig.Szóval mielőtt kritizálsz nézz utána.Megy az saját lábán.
Ja, meg hogy A2-vel vezethető, és a kategória korlátait teljesen ki is használja (35kW)
Az, hogy jellemzően nagyon kis pénzből fenn lehet tartani. Ha nem törik össze, akkor nem romlik el szinte soha. Csak a kopó-fogyókat cseréled, és elindulhatsz vele a világ végére is.
*ennyibe*
Mi kerül ennyire egy 17 éves léghűtéses motoron?
Idealista gondolatmenet. :)
Én 5 éve a második legdrágábbat vettem meg a Hahu-n, 549-ért kínálták, kerek 500-ra sikerült lealkudnom.
Jelenleg a második legdrágább GS500 (ami egyébként eleve 4 évvel öregebb mint az enyém - plusz még ugye eltelt azóta 5 év is) 650 ezerért kelleti magát:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gs_500_e/suzuki_gs_500_e-15605618
Trükkös, trükkös...ekkora lenne az infláció?
Könnyen, meghirdeted és jön rá a vevő aki ad érte annyit amennyit kérsz érte.
A varázsszó: infláció!
Bogyó bá, akartam kérdezni, nemrég írtad, hogy a GS 500-adat annyiért szeretnéd majd eladni, mint amennyiért vetted. Ez hogan kivitelezhető, hogy egy X éves és Y km-es motort X+N évesen és Y+N km-rel ugyan annyiért lehessen eladni, mint a régi vételár?
Inkább szarkupac.
Pont az ilyen bugyuta építésekkel semmisítik meg magát a járművet. Egy közlekedésre alkalmatlan dísztárgy lesz belőle. Ugyan ezzel a szép színkombinációval lehetett volna értelmes hasmagasságú, első sárvédővel ellátott ugyan ilyen motort is építeni és amellett, hogy még jobban is nézne ki, a saját kerekeink mehetne ki a fotózásra, nem úgy kell oda fosni, mint egy mozgásképtelen vaskupacot.
Az ilyentől én szinte hányok....ahogy az OCC-s összes szhartól is....
Nekem ez nem gyere be!
Ez csak úgy:
Vedd hozzá még a kombi féket is a PC43 esetén. Igencsak kellemes dolog a kóricálós motorozásnál.
Ezt jól megfogalmaztad. Olvastad, láttad Michael Kohlhaas című művet?
Elég nehéz, és tolni is nehéz! De remélem nem sokat kell tolnom, azon kívül, hogy ki a garázsból, vagy be!
Ja, a Dövill! Ilyenen nem ültem, de kíváncsiságból arrébb tolhattam egyet. Nem tetszett a dolog,
Amúgy stílusra bejönne, igazi kirándulós motor, és mindenki dicséri.
Na ez földúton egyáltalán nem jó!
Ez van nekem, és ennek van egy elődje, a 650-es, de az még karbis!
Anno a 125-ös kis Honda csopperrel mindenféle földutakon el mertem bóklászni, és nem akartam kitörni a nyakamat. Igaz, az mindössze 114 kiló volt.
Nem az nc-re gondoltam, de nehéz mindkettő.
Nem az NC-re gondolsz? A barátomnak az van. Nagyon kényelmes ülni rajta, de nehéz mint a veszedelem. Még arrébb tolni sem öröm számomra...