Gpz 500 S és CB 500 S ugyan ezt tudja, de látom azoknak is elgurult az ára, mi a fene történik a használt jármű piacon? Az 1000-es, hibátlan állapotú motoromat meg 750-ért vettem új gumikkal, új láncszettel...
Az, hogy jellemzően nagyon kis pénzből fenn lehet tartani. Ha nem törik össze, akkor nem romlik el szinte soha. Csak a kopó-fogyókat cseréled, és elindulhatsz vele a világ végére is.
Én 5 éve a második legdrágábbat vettem meg a Hahu-n, 549-ért kínálták, kerek 500-ra sikerült lealkudnom.
Jelenleg a második legdrágább GS500 (ami egyébként eleve 4 évvel öregebb mint az enyém - plusz még ugye eltelt azóta 5 év is) 650 ezerért kelleti magát:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gs_500_e/suzuki_gs_500_e-15605618
Bogyó bá, akartam kérdezni, nemrég írtad, hogy a GS 500-adat annyiért szeretnéd majd eladni, mint amennyiért vetted. Ez hogan kivitelezhető, hogy egy X éves és Y km-es motort X+N évesen és Y+N km-rel ugyan annyiért lehessen eladni, mint a régi vételár?
Pont az ilyen bugyuta építésekkel semmisítik meg magát a járművet. Egy közlekedésre alkalmatlan dísztárgy lesz belőle. Ugyan ezzel a szép színkombinációval lehetett volna értelmes hasmagasságú, első sárvédővel ellátott ugyan ilyen motort is építeni és amellett, hogy még jobban is nézne ki, a saját kerekeink mehetne ki a fotózásra, nem úgy kell oda fosni, mint egy mozgásképtelen vaskupacot.
Ja, a Dövill! Ilyenen nem ültem, de kíváncsiságból arrébb tolhattam egyet. Nem tetszett a dolog,
Amúgy stílusra bejönne, igazi kirándulós motor, és mindenki dicséri.
Jelenleg a második legdrágább GS500 (ami egyébként eleve 4 évvel öregebb mint az enyém - plusz még ugye eltelt azóta 5 év is) 650 ezerért kelleti magát:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gs_500_e/suzuki_gs_500_e-15605618
Nekem ez nem gyere be!
Amúgy stílusra bejönne, igazi kirándulós motor, és mindenki dicséri.