Én imádom a Tuono-t.
Rezeg, morog....olyan, mintha egy megvadult bika lenne mindig alattam amit zabolázni kell! Nem lehet elbambulni, elkényelmesedni és csak úgy gurulni....folyamatosan gépészkedni kell (a futómű No.1.), nyers...nem női motor.
A semmilyen érzéshez autóba kell ülni.
A sor4-en a Tuono után olyan, mintha nem járna benne motor.
Egy CB500X-et nézz meg közelebbről, nem olyan magas mint amilyennek látszik, nem tudok adatot de nekem a 176-8cm-emmel vígan leér a lábam és könnyű kezes kis motor, pont elég erős, finoman simán jár hiszem mégiscsak honda.
A versys szerintem jobban rezonál (650) és magasabb is pedig az olcsóbb sokkal, 1milla körül lenne.
Nekem könnyű motor kellene - kicsit endurósabb kialakítással. Ha hosszabb távon mernék még motorozással tervezni, akkor ez a picike 300-es Versys-X lehetne. (MINDIG egyedül motorozok, nem akarok "kapaszkodni" senki után sem - szóval nem kell erősebb motor. De tudok 2 milliót rászánni - és nem is akarok.
Nálam nem az üléssel van gond: ráz, vibrál ez a szar, elzsibbad rajta mindenem, pedig én eleinte óránként, 250-300 km után meg félóránként állok meg 5 -10 percekre pihenni.
A kis csopper az nem rázott (szilentekbe volt ágyazva a blokk), azzal az ülés-kormány-lábtartó háromszöggel volt a gond, kisgyerekre volt méretezve az egész.
Rezeg, morog....olyan, mintha egy megvadult bika lenne mindig alattam amit zabolázni kell! Nem lehet elbambulni, elkényelmesedni és csak úgy gurulni....folyamatosan gépészkedni kell (a futómű No.1.), nyers...nem női motor.
A semmilyen érzéshez autóba kell ülni.
A sor4-en a Tuono után olyan, mintha nem járna benne motor.