Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így igaz.
Szemből látja, hogy gyors vagy csak nincs rendszám.
Ha viszont megállít akkor tuti a büntetés, mert ott vagy a felvételen, és azonosítható vagy.
Ha motorral voltál és nem állítottak meg akkor jó eséllyel megúsztad. Engem nem értesítettek egy hasonlónál, pedig a rendőr még utánam is fordult. (60-as táblánál 120 )
Az véda volt.
Szerintem az állványos csak ha elhaladsz mellette azt méri és rögzíti.
Az véda volt?
Itt a padkàn volt az àllvànyos kb fél méter magasan a rendörautò meg bentebb a földúton.
Egyébként a cseszneki parkolöban volt 2motorosrendör,de nem foglalkoztak velünk.
Sajnos abból csekk lesz.
Egy barátom lakotton belül szaladt bele, de alatta már csak 50-nel haladt át.
A megközelítési sebességet is rögzíti.
Utána meg a rendszámot rögzítette neki.
30ezer.
Volt hasonlò esetem,azt megúsztam egy megfordulàssal
Akkor kb.1hét körömràgàs
Hát... max 3hét és kiderül.
Az uj kamerak csak fix pontot mernek,bemozdulaskor sokat tevesztettek.
Szerintem nem lesz csekk.
De tevedhetek is.
Amennyire tudom elvileg igen, esély meg mindenre van.
Sràcok!Az àllvànyos kamera oda-vissza mér?
A történet:Lakotton kivül kb 140-150-es tempò,mikor észlelem a padkàra kihelyezett kameràt szembõl.Satufék kb 80-ra lassitva haladok el mellette.Esélytelen hogy megúsztam?
"Sok minden van Földön és Egen, Ó Horatio mintsem bölcselmetek képzelni tudná ! " Shakespeare : Hamlet.
szegény embert még az ág is szivatja..

szóval a karbiból kiszedtem a csavarokat. Obiban találtam imbusz fejú csavarokat (már akkor fent is kicseréltem a tolattú felett). Én vettem meg az autosó M4*16 és M5*16-os csavarokat a hozzáő tartozó rugós alátétekkel (mert ugye a gyári csavarról miért lehetne leszedni). Már rakom összefele amikor látom, hogy a karbi fűtés csövén élég mély nymot hagyott a bilincs Levágtam 1 cm-et. Persze, hogy annyi kellett, hogy törésmentesen elérjen és ne tartson fel semmit. (Csak annyit emel a kábeleken, hogy az airbox nem fér be. Persze az obiban nincs gumicső.... :)
aprilia pegazo 650es üzemanyag jelado érdekelne
aprilia pegazo 650inyektoros hoz keresek bontot üzemanyag jeladot ami jó enyém elromlot
Akitől vettem, az egy állat volt. illetve lehet, aki megpróbálta neki életre kelteni, mert a történetét ismerem. Semmi más baja nem volt, csak a hosszú állás miatt belerohadt a benzin, ezt nem tudta és odaadta egy baromnak, de az nem értett hozzá, mert lehet kertigép szerelő volt.
Az önzáró anyát fordítva rakta fel (nem is tudom hogyan) a vázra hegesztett metrikus anyába pozdorja csavart tett be a fejidomnál és a többi ilyen. Mondjuk ennyiért is vettem a motort, több volt vele a kurvaanyázás és a szopás mint a költség.
Ez a saru természetesen az injektorfej vezetéke volt, de olyan tutira el volt rejtve, hogy szemre nem is látszott, csak amikor a sípoló szakadásvizsgáló jelezte a bajt és elkezdtem azt az egy kábelt az elejétől a végéig átvizsgálni. Amúgy ebben a kábelben nem is kellett volna, hogy legyen toldás, ez az injektorfej csatlakozótól pár centire volt, rajta egy külső védelem, gondolom azt akarta nézni a hülyéje, hogy az injektor kap-e jelet.
Amióta karbis lett, tulajdonképpen azóta nekem sem áll le, kivéve ha kiveszem belőle a kulcsot.

A 90-es évekre való hivatkozást most nem vágom.
Tesztnek gondolta
Sokat nem változna úgy sem
Ne tedd, mert benzin-szegény lesz a keverék, és a lukon port-koszt szív be!! Inkább vegyél új szűrőbetétet.
Ez egy nagyon primitív összekötésnek néz ki , mondom ezt Neked villamos szakemberként! Ilyet villanyszerelő sem készít nem, hogy motorgyártó vagy motorszerelő!!!
Nekem ha beindult utána sosem állt le
Sokkal többet ment mint nem
A 90es években azért nem volt ekkora áru bőség Vidéken mint most.
Így voltam a Ditech-el, amikor megvettem.
Megállt, de utána azonnal indult, és vagy 100 métert ment, vagy 100 km-t. Tudtam, hogy valami kontakthiba lesz, de nem találtam sehogy.
Aztán a Ohm mérőt szakadásvizsgáló üzemmódba tettem, raktam két krokodilcsipeszes mérőkábelt és egyenként elkezdtem mérni úgy, hogy először a kábel két végére mértem rá, aztán felváltva egy-egy végére ÉS a testre, de úgy, hogy közben cibáltam a kábelt, rúgtam a motort. A sípolás ugye azonnal jelzi, ha akár tized másodpercre is megszakad a kontakt.
És meg is lett.
Ezt csinálta az, akitől vettem, aki nem tudta beindítani és így kereste a hibát:
Elmeleti kerdes.

Ha van egy jol beallitott es tokeletesen mukodo Cv karburatoros motorod.

Ha kiveszed a levego szurot (vagy csak utsz egy lyukat a levego szurobe) egy proba kedveert. Hol es hogyan valtozik meg a motor viselkedese? Alapjaraton, alacsony vagy magas fordulaton?