Így igaz.
Szemből látja, hogy gyors vagy csak nincs rendszám.
Ha viszont megállít akkor tuti a büntetés, mert ott vagy a felvételen, és azonosítható vagy.
Ha motorral voltál és nem állítottak meg akkor jó eséllyel megúsztad. Engem nem értesítettek egy hasonlónál, pedig a rendőr még utánam is fordult. (60-as táblánál 120 )
Sajnos abból csekk lesz.
Egy barátom lakotton belül szaladt bele, de alatta már csak 50-nel haladt át.
A megközelítési sebességet is rögzíti.
Utána meg a rendszámot rögzítette neki.
30ezer.
szóval a karbiból kiszedtem a csavarokat. Obiban találtam imbusz fejú csavarokat (már akkor fent is kicseréltem a tolattú felett). Én vettem meg az autosó M4*16 és M5*16-os csavarokat a hozzáő tartozó rugós alátétekkel (mert ugye a gyári csavarról miért lehetne leszedni). Már rakom összefele amikor látom, hogy a karbi fűtés csövén élég mély nymot hagyott a bilincs Levágtam 1 cm-et. Persze, hogy annyi kellett, hogy törésmentesen elérjen és ne tartson fel semmit. (Csak annyit emel a kábeleken, hogy az airbox nem fér be. Persze az obiban nincs gumicső.... :)
Akitől vettem, az egy állat volt. illetve lehet, aki megpróbálta neki életre kelteni, mert a történetét ismerem. Semmi más baja nem volt, csak a hosszú állás miatt belerohadt a benzin, ezt nem tudta és odaadta egy baromnak, de az nem értett hozzá, mert lehet kertigép szerelő volt.
Az önzáró anyát fordítva rakta fel (nem is tudom hogyan) a vázra hegesztett metrikus anyába pozdorja csavart tett be a fejidomnál és a többi ilyen. Mondjuk ennyiért is vettem a motort, több volt vele a kurvaanyázás és a szopás mint a költség.
Ez a saru természetesen az injektorfej vezetéke volt, de olyan tutira el volt rejtve, hogy szemre nem is látszott, csak amikor a sípoló szakadásvizsgáló jelezte a bajt és elkezdtem azt az egy kábelt az elejétől a végéig átvizsgálni. Amúgy ebben a kábelben nem is kellett volna, hogy legyen toldás, ez az injektorfej csatlakozótól pár centire volt, rajta egy külső védelem, gondolom azt akarta nézni a hülyéje, hogy az injektor kap-e jelet.
Ez egy nagyon primitív összekötésnek néz ki , mondom ezt Neked villamos szakemberként! Ilyet villanyszerelő sem készít nem, hogy motorgyártó vagy motorszerelő!!!
Így voltam a Ditech-el, amikor megvettem.
Megállt, de utána azonnal indult, és vagy 100 métert ment, vagy 100 km-t. Tudtam, hogy valami kontakthiba lesz, de nem találtam sehogy.
Aztán a Ohm mérőt szakadásvizsgáló üzemmódba tettem, raktam két krokodilcsipeszes mérőkábelt és egyenként elkezdtem mérni úgy, hogy először a kábel két végére mértem rá, aztán felváltva egy-egy végére ÉS a testre, de úgy, hogy közben cibáltam a kábelt, rúgtam a motort. A sípolás ugye azonnal jelzi, ha akár tized másodpercre is megszakad a kontakt.
És meg is lett.
Ezt csinálta az, akitől vettem, aki nem tudta beindítani és így kereste a hibát:
Ha van egy jol beallitott es tokeletesen mukodo Cv karburatoros motorod.
Ha kiveszed a levego szurot (vagy csak utsz egy lyukat a levego szurobe) egy proba kedveert. Hol es hogyan valtozik meg a motor viselkedese? Alapjaraton, alacsony vagy magas fordulaton?
Szemből látja, hogy gyors vagy csak nincs rendszám.
Ha viszont megállít akkor tuti a büntetés, mert ott vagy a felvételen, és azonosítható vagy.