Jeladó forrasztása tört ki
De olyan ravasz módon hogy akár mikor megmértem mindig jó volt
És volt hogy hetekig ment utána gondolt egyet és nem, haza toltam és első rúgást a indult
Mar újra vezetékeltem az egész motort a gyújtás kapcsolót kihagyva, tiriszor lett hozatva, de alaplap nem volt nálunk végül szét vágtam a jeladó burkolatot és nagyítóval látszott hogy ki van törve
Én azt csinálnám hogy az összes biszbaszt ami nem gyári kikötném, utána az összes úgymond biztonsági fasz dolgot átkötném
Ha a hiba meg mindig fent áll akkor az összes gyújtással összefüggő vezeték csatlakozott kiiktatnám
Eddig kb ingyen van minden,
Utána jöhet a drága alkatrész cserebere
Sajnos nem. Akkor az 5 km-es probakoron nem produkalta, de a 300 km-es hetvegi turan igen
Gyertak jol, ellenallasa 4.46 - 5.0 kozott. Trafo primer oldalon 2-3 ohm kozott. Karbi total tiszta volt. Oldalsztendert ha kekotom leall sebessegben azt rovidre kellene zarni.
A menet szakadt ki, vagy a fej kenődött el?
Kis méretű oldalcsípő fogóval sem férsz hozzá? Azzal nagyon rá lehet fogni, és kitekerni elnyalt fejet, mert belevág a fejbe.
Ütve csavarhúzó is elég hatékony.
vagy csak egy kiélezett csavarhúzó bitet beleütsz, és óvatosan kihajtod.
Ha a menet szakadt ki akkor aláfeszítesz valamivel és úgy hajtod ki.
Ha nem lehet, akkor szívás.
Igazából bármi jó, ha normális anyagminőségű a csavar, csak a köcsög gyártók a létező legpuhább szar kenődő csavarokat használják ilyen helyeken.
Én szimpla A2-es rozsdamentes hengeres imbuszt szoktam használni.
A4 csavar lenne a legjobb
Én azt teszek mostanában minden béna helyre pl fékfokyadek tartály fedél
Csinálsz egy kis vésőt pl menet fúró vagy hasonló lemegy anyagból aztán hátha kijön
Ha nem akkor le kell fúrni
Egyik szopósabb munka mint a másik
Pár 4 és csavart fúrtam már meg, maxi nyugalmi állapot kell hozzá
Ha a 10-20 ezer Forintos telefon tud 30 nyelven akkor a kocsiba se hinnem hogy problémát okozna
Hiszen nem új sw kerül bele minden változatlan csak annyi a különbség hogy más napjából szerzi be az adatot
Szóval ha már Van 2 nyelv akkor kb mindegy mennyi van hiszen a programban benne van az adott üzenet elérési útjának változtatási lehetősége
Hidd el a gyártók is megtudnák, sőt... Te tényleg azt hiszed, hogy aki autókat/szoftvereket és egyéb mindent fejlesztenek.... ne tudnának pár szót lefordítani?
Ott egy kicsit másképp gondolkodnak, más szempontok és más megfelelőségi rendszer van. Amiből egy "vidéki" júzer csak annyit lát, hogy há' mé' ilyen ez...
Sok gyártó azért nem készít (és ez nem csak az autónál, más termékeknél is) minden nyelven menüt, mert érdektelen.... nem piac az a régió.
Ezért "nem jó" a 10-15 éves autó. Azokban szinte "semmi" mai dolog nincs, még a luxuskategóriában sem. Mióta mindenkinek a zsebében van okostelefon, azóta a beépített, gyári naviknak leáldozott - új autó esetén is csak 5-7 évig szerezhető be térképfrissítés hozzájuk, ráadásul többnyire nem kis pénzért. Ha van okostelefonod - és nem akarsz "vidéki módra" telefontartót a szélvédődre, akkor igenis az Android auto / Apple Carplay kompatibilis érintőképernyő a mai, korszerű megoldás, ami egy zsír új autóban - a leg fapadosabb, legprosztóbb alapváltozatokat leszámítva - már az olcsó kisautóknak is természetes tartozéka lett. (Suzuki Swift, Renault Clio, stb. is).
Ugyanez igaz a közlekedésbiztonsági rendszerekre is.
a kocsiban az "agy" gondolom ez lenne a bc
pl egy 12 karakteres üzenet megjelenítése már akkora feladat hogy egy csomó nem is tudja
a több nyelvű fordítások is furák, vagy bizarr, vagy még rosszabb
az a vicc hogy egy sufni mester akit tényleg érdekel is a dolog meg tudja oldani a "rendes" fordítást de a gyártók nem
a kezelhetőség is kb a 80as évekbeli ezer gombos videómagnók korát intézi, persze már többnyire gombok nélkül de a kezelhetőség bonyolultsága hasonló
De olyan ravasz módon hogy akár mikor megmértem mindig jó volt
És volt hogy hetekig ment utána gondolt egyet és nem, haza toltam és első rúgást a indult
Mar újra vezetékeltem az egész motort a gyújtás kapcsolót kihagyva, tiriszor lett hozatva, de alaplap nem volt nálunk végül szét vágtam a jeladó burkolatot és nagyítóval látszott hogy ki van törve
Akkoriban net sem volt
Végül szét vágtam mindent és meglett a hiba, azóta is megy
Ha a hiba meg mindig fent áll akkor az összes gyújtással összefüggő vezeték csatlakozott kiiktatnám
Eddig kb ingyen van minden,
Utána jöhet a drága alkatrész cserebere
Gyertak jol, ellenallasa 4.46 - 5.0 kozott. Trafo primer oldalon 2-3 ohm kozott. Karbi total tiszta volt. Oldalsztendert ha kekotom leall sebessegben azt rovidre kellene zarni.
Az utólagos fokozatkijelző bizonyos fordulatokon bezavart a gyújtásba.
Kis méretű oldalcsípő fogóval sem férsz hozzá? Azzal nagyon rá lehet fogni, és kitekerni elnyalt fejet, mert belevág a fejbe.
Ütve csavarhúzó is elég hatékony.
vagy csak egy kiélezett csavarhúzó bitet beleütsz, és óvatosan kihajtod.
Ha a menet szakadt ki akkor aláfeszítesz valamivel és úgy hajtod ki.
Ha nem lehet, akkor szívás.
Igazából bármi jó, ha normális anyagminőségű a csavar, csak a köcsög gyártók a létező legpuhább szar kenődő csavarokat használják ilyen helyeken.
Én szimpla A2-es rozsdamentes hengeres imbuszt szoktam használni.
Én azt teszek mostanában minden béna helyre pl fékfokyadek tartály fedél
Csinálsz egy kis vésőt pl menet fúró vagy hasonló lemegy anyagból aztán hátha kijön
Ha nem akkor le kell fúrni
Egyik szopósabb munka mint a másik
Pár 4 és csavart fúrtam már meg, maxi nyugalmi állapot kell hozzá
karbi úszóházból nem birok kivenni két csavart. Már korábban is gyengélkedhetett, de már miden megforog benne?
Valami tipp vagy célszerszám? Fogóval sem férek hozzá.
Ha kijön az összeset kicserélem imbuszfejűre. Az nem szerelhetőbb a későbbiekben?
A TC-t meg hagyjuk.
Hiszen nem új sw kerül bele minden változatlan csak annyi a különbség hogy más napjából szerzi be az adatot
Szóval ha már Van 2 nyelv akkor kb mindegy mennyi van hiszen a programban benne van az adott üzenet elérési útjának változtatási lehetősége
https://totalcar.hu/kozosseg/r...
Ott egy kicsit másképp gondolkodnak, más szempontok és más megfelelőségi rendszer van. Amiből egy "vidéki" júzer csak annyit lát, hogy há' mé' ilyen ez...
Sok gyártó azért nem készít (és ez nem csak az autónál, más termékeknél is) minden nyelven menüt, mert érdektelen.... nem piac az a régió.
http://youtu.be/Uy24kBfNgOE
Ugyanez igaz a közlekedésbiztonsági rendszerekre is.
pl egy 12 karakteres üzenet megjelenítése már akkora feladat hogy egy csomó nem is tudja
a több nyelvű fordítások is furák, vagy bizarr, vagy még rosszabb
az a vicc hogy egy sufni mester akit tényleg érdekel is a dolog meg tudja oldani a "rendes" fordítást de a gyártók nem
a kezelhetőség is kb a 80as évekbeli ezer gombos videómagnók korát intézi, persze már többnyire gombok nélkül de a kezelhetőség bonyolultsága hasonló