Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az mindig is a széliránytól függ mi a pályairány.
Eddig is volt forgalom, és a régi ruszki gépek még zajosabbak is voltak mint a mostaniak.
Én is itt lakok, és tisztában voltam ezzel amikor ide költöztem, és elfogadtam hogy olcsóbban vettem itt házat.

Én is kempingeztem még Sástón motorral, és kb 80 másik motoros haverral.
Megint mellébeszélsz.
Nem a szabályokról volt szó, hanem arról mit lehet, meg mi valóban veszélyes.
Ezek az utak és a szabályok autókra vannak tervezve egyértelműen, ráadásul nem is a mai autókra.
Egy motornál főleg egy mai motornál nagyságrendekkel mások a fizikai lehetőségek.
Ezért nem veszélyes a videóban 160-ra felgyorsítás, meg a túl óvatosan kijelölt záróvonalnál előzés.

A szabálytalanságát nem vitattam és az sem volt téma hogy te miért tartod be.
Na ne mond már hogy egy autót egyenes úton nem tudsz megindítani.Hát nem kell hozzá Fekete Lacinak lenni..Én sem mondtam hogy mindegy hogy 350kg vagy 2tonna,de egy ilyen 1800 ccm-es motornak nem tétel egy ilyen mutatvány.
Nekem mondhatod.
Abszolút nem látom életszerűnek azt, hogy a helyiek szóvá teszik a nyugalmuk megzavarását, és ez csak kitaláció.
Nem fogok veled birokra kelni a megtett km-k, decibel, darabszám és fékcsikorgások számáról.
A VÉDA nem a legjobb. Majd amikor pár kamerás civil autó megjelenik, ugrik pár jogsi vagy forgalmi, abból talán értenek.
Megváltoztatták a pályairányokat a lakott területekhez közelebb, többszörösére nőtt a forgalom.
Ez elég indok lehet nekik a véleményem szerint.
A kempingezők meg szerintem nem az a fajta népség, aki nyitott kipufogóval ezerrel vontatja lakókocsiját.
Csak azért nincs igazad, mert az, hogy kire tervezték az utakat, az biztosan nem tudod. De ha a példádnál maradva a trabis bácsikra, azzal sem lehetne bajod, mert általában az okosok a valószínűsíthető közlekedőkre méretezték. Ez abból is látszik, hogy a Hungaroringen és a cross pályákon a siratófalakon egyet sem látsz belőlük. Ha érted.
És mivel én azért mégiscsak egy társadalomban élek, a szabálykövetésemet egyáltalán nem az alakítja, hogy azt a dolgot (legyen az bármi), megtudom, megmerem csinálni.
Ebből következik az, hogy az 50-es táblánál sem nagyon megyek többet (óra szerint) 60-nál, pedig attól még az én motorom is tudna többet.
Ha akarod, vagy nem érted, nagyon szívesen kifejtem bővebben is.
Azok buzi csigaevő migránsok
https://infographics.blog.hu/2...
A franciák meg okosak
Hülye angolok, angol hülyék
A másik fura, hogy ez kb. olyan széles, mint egy tréler. Hiába menne oda kevesebb helyen a motor, elhúzni akkor is egy tréler szélességű hely kell neki.
Az egészen hidraulika van és mintha látható lenne (máshol kerestem rá) féknyereg is a kis játék kerekeken belül, de féktárcsát nem látni. Lehet hidraulikusan fékezni, de nem hinném, hogy ráfutó lenne. Legfeljebb a hidraulika nyomja a féket is valamilyen összhangban a vontató fékével.
De valóságban még nem láttam ilyet, csak a reklám videóban.
Nem tudom, cukrász vagyok!
Szerintem hagyjuk, mert nem kiegyenlített a küzdelem.

Biztos nem emlékszel rá, de írtam, hogy nem a vontatáshoz kell az erő és nem húzni nehéz. Megindítani és nem mindegy annak a kuplungnak, hogy ~350 kg-t kell mozdítani vagy közel 2 tonnát.
Ha szerintem mindegy, akkor oké!
Te kézi erővel meg tudod lóditani azt a vas keretet és a kocsit? Fekete Laci sem tudná meglódítani....
Hát én nem látom hol lenne az ott.
Hogyne tolná a 1.5 tonna, mikor nincs fékezve? Azért az autón a 4 db tárcsafék egészen más, mint azok a kicsi kerekek...amelyeken féket sem látok. (a képek alapján)
Ott ahol évente 200 napot esik az eső ??
Angol szar, nem bírja a vizet
A második képet elronthattad, mert az egész jó
Én úgy gondolom hogy ettől a sráctól sokat lehet tanulni a “modern” fotózásról. Ő nagyon ps-re és az utómunkára van ráállva.
Annyit tanultam tőle hogy kb minden képet úgy probálok exponálni hogy egy pontja se legyen még közel se a kiégéshez. Ha ránézek egy alulexponált sötét szar kép aztán pár csúszka és visszatérnek a színek mindenhova.
tudod mi a ráfutófék lényege?miért tolná maga előtt a motort?Hajtáslánc,szerinted mekkora erőre van szükség egy ilyen vontatáshoz,mikor te magad kézi erővel meg tudod lódítani és tolni is képes vagy rá.nagy valószínűséggel nem hegyen völgyön vontatja hanem nagyjából sík terepen.
Láttam ma egy rendszámot a Szentendrei út szélén Filatorigát magasságában hátha valaki keresi UJ.... valami.
pont ez jutott nekem is eszembe.szerintem maradt a polcon egy ilyen műanyag darabka.
-Te, James!Találtam egy ilyet,mi legyen vele?
-Mi lenne vele Jack,tedd fel a lámpa fölé.
a gyerek 300 ezres fasztudja mi gépével összenéztük
a makro nekem láthatóan jobb, a távoli nekem sokkal jobb, a "normál" fotóknál látszott hogy azért egy újabb technika csak jobb mint a 15+éves
plusz nekem a színek kezdenek fakulni, állítólag van valami frissítés(ami ismét vagy 10+éves) rá amitől jobb lenne de leszarom mert így is teljesen tökéletes képet csinál
?
Minek sapka az elsőlámpára?
Vanmeg.
reménytelen
Neked felesleges fényképezőgépre költened