Néhány horgászon kívül senkit nem láttam - még Győrfi Pállal sem találkoztam szerencsére (Hétvégén direkt nem mentem ki, tuti hogy fél Kalocsát ott ette a fene).
Zsebbe, tanktáskába, hátizsákba, combtáskába is befér néhány marék sóder, meg a cipőbe is, ülés alá, meg a tankba is megy, pár forduló és összejön az a pár mázsa.
Igen ebben igazad van, de azért van különbség egy 200 kilós motor meg egy több tonnás billencs között is, az utóbbit jobban megérzed míg előbbit max csak hallod.
Én sem járok fel motorral, ott van dolgom.
De egyébként a billencseknek sem kötelező arra járni.
Már kopasztotam le idomos bizgerét,nemigen.Egyszerűen az a motor nagy.Mindene.Ha leszeded a tejfelepoharat........akkoris.
tudom milyen a pici motor.............azé vettem.
Viszont meg lehet nézni a különbséget azon települések, helyek között ahol sűrűn járnak emberek meg ahol szinte sosem.Így nem esznek, isznak tankolnak, fagyiznak, vásárolnak, fizetnek parkolást, belépöket stb.
Azért a munkavégzéssel járó zajongást kár hobbimotorozás által keltett zajhoz hasonlítani. Mindkettő zavaró lehet, de a munkavégzés egy szükséges rossz,van mögötte érdemi rész.
Ez olyan érdekes amúgy, amikor Kamazokkal hordták a mátrán keresztül a kavicsot, sódert, homokot a sástói felvonóhoz, vagy a mátrafüreden épülő mészáros-hotelhez, a kutya nem szólt amikor a 10 tonnás dögökkel rongyoltak végig parádon, mondjuk ott hiába olajozták volna az utat, a kamazt nem hatja meg. (ráadásul ezek folyatták szét az olajat is tavaly, akkor se nyívogtak ennyire.) de a motor maga a megtestesült ördög.
Ott se a helyiek problémáznak, mátrafüredre szoktak járni családos emberek, azt mikor felérnek a parkolóba parádon meg ilyet mond nekem a csóka, "na má' megint a buzi motorosok".
Én nem néztem teljesen végig, de már 1:12-nél majdnem vett egy érintőt a szembe teherautón annak kicsit húzódnia kellett le... ha az pont nemfigyel, esetleg még kicsit át is jön (levágva a kanyart) akkor a motorosnak annyi.
Nagyon jó hogy mondod a közlekedés mérnököt, mert ők a Trabantos papákra tervezték az utat.
Értem a pánikod a te motoroddal lehet hogy soknak tűnik a 160, de vannak motorok amik erőlködés nélkül és stabil futóművel lazán tudják ezt.
NIncs ebben semmi kockázat, ha egy egyenes szakaszon odacsap a lovaknak, amíg nem követ el relativ gyorshajtást. Ezen a videón nem volt ilyen. Mindig visszalassított belátható szakaszon belül.
Abszolút gyorshajtásra persze vétett, és járna a bünti ha rendőr látja, de ahogy neked sem okoz lelki traumát a 110, szerintem ezen sincs mit kötekedni.
Kivétel ha a 40éves motorjaim valamelyikével mennék. Azoknál a vágott slicknél kicsit komplikáltabb lenne eredeti állapotot csinálni. Ezekben a szarokban még a lámpatestben sincs Ebetű, szóval tuti tarkólövés
Csak a sisakos, feszes nacis, marha nagy öntudattal rendelkező, magukat "alfahímnek" képzelők....
Pedig tudhatnák, hogy a gépjárművek feltalálása az ész győzelme a nulla IQ-s fizikai erővel szemben.
Én sem járok fel motorral, ott van dolgom.
De egyébként a billencseknek sem kötelező arra járni.
a motoros meg kivagyi hangoskodó pöcs.
A kamazos meg csak akkor vagány ha kék lyukacsos nejlontrikót vesz fel.
tudom milyen a pici motor.............azé vettem.
Ott se a helyiek problémáznak, mátrafüredre szoktak járni családos emberek, azt mikor felérnek a parkolóba parádon meg ilyet mond nekem a csóka, "na má' megint a buzi motorosok".
Értem a pánikod a te motoroddal lehet hogy soknak tűnik a 160, de vannak motorok amik erőlködés nélkül és stabil futóművel lazán tudják ezt.
NIncs ebben semmi kockázat, ha egy egyenes szakaszon odacsap a lovaknak, amíg nem követ el relativ gyorshajtást. Ezen a videón nem volt ilyen. Mindig visszalassított belátható szakaszon belül.
Abszolút gyorshajtásra persze vétett, és járna a bünti ha rendőr látja, de ahogy neked sem okoz lelki traumát a 110, szerintem ezen sincs mit kötekedni.
Ennyi. Ahol sok a hülye én sem szeretek menni.
Lehet a Mátraiaknak sem lenne baja a motorosokkal ezek nélkül.