Olyan nincs, és ezt te is beláthatod, hogy ez mehet 90 helyett 160-al, az meg nem mehet 160-al. Azt sem nagyon tudom elképzelni, hogy a közlekedésmérnők megtervezi az utat, és egy motoros ezt felülbírálja.
Nekem ezek olyan dolgok, hogy én ezzel nem tudok vitatkozni. mert 90-helyett 105-110 egye-bassza, annyival járok én is. Persze tudatában vagyok, hogy a korom miatt már másképpen viszonyulok pár dologhoz.
Nem az endurósokról volt szó hanem a terepjárósokról akik egy pocsolyában dagonyáznak egész nap betépve és berúgva. Róluk volt szó, nem kellene elferdíteni.
Ja és fel kell készíteni a motort, dbkiller a kipufogóba, kínai ledes indexeket szabályosra cserélni, vágott slick helyett gyári mintás versenygumit felrakni és máris ki van küszöbölve a helyszíni bírság vagy a kpm vizsga.
Közben beugrott ki vagy...Te kérdezted itt a múltkor...hogy hogy lehet feljejenteni az endurósokat...Tényleg nem vagy troll...de mtoros sem...Jól emlékszem???...
És az veszélyes volt ?! A kutyát nem érdekli hogy 160-nal megy.
Ott és sok másik a motorosok által kedvelt hely közelében élőket az zavarja, hogy hangosak a motorok mert ugye menő a 600-asra a tök üres cső meg persze “így jobban megy” a másik meg az életveszélyes előzések mert a motoros azt hiszi, hogy az egész út az övé, nem számít a beláthatatlan jobbos kanyar sem és az se ha jönnek szembe. A záróvonalat hagyjuk, az sok helyen teljesen indokolatlan.
Mindenhol vannak ilyen hullámok, az okos máshol kezd motorozni, keres nyugisabb helyet magának aztàn szépen lassa újra lehet majd menni erre a szakaszra is.
H ring..az nagyon jó..mert ott tudsz fejlödni...De mikor már 2 perc környékén tudsz menni...onnan már nagyon nehéz ..és föleg idöigényes..a jobb idö...Ki kell ábránditsalak..az utcai harcosok is sokat járnak pályázni...legalább is régebben...mi jártunk..Nem igazán aláztak bennünket ott sem...Van haverom..aki 1.52 ment a ringen..és mégis sokat mátráztunk együtt...
Egyiken sincs tul sok palyanap, az is zsufolt. Penz, rakeszüles es idoigenyes, nem olyan mint az ugorjunk le a haverokkal a matraba matiné.
Es hat valljuk be az utcaiharcos nem egy palyabubus nepseg. Ott azert megalazo mikor egy koszvadt 125 os kétté motorkaval beszur a hona alatt egy 15 eves suttyo a menő motor szinehez passzol bűrruhaban menőző bajnoknak.
Euro és Hungaro-ring. Mind a kettő könnyen megközelíthető azoknak akik oda mennek motorozni.
Aha tehát aki egész nap fel-alá megy az mind kiránduló. Ezzel vannak tele a hírek hogy a motorosok Cseszneken és a mátrában száguldoznak
Én elhiszem neked, de kívülállóként - és a maradék 9,9 milliónak - ez jön le.
Amúgy tényleg nem tudom, hogy a helyiek miért mondanák, ha nem így lenne.
Nézd, mindenki tudja, hogy a motorosok mire használják azt az útszakaszt. Ezzel megegyező, erre utaló közvetett hatásokról panaszkodnak a helyiek.
Kettő eset lehetséges:
1. tényleg így van
2. a parádiak irigyek a motorosokra, akiket amúgy nem is hallanak, csak irigységből azt mondják, hogy ha nekik nem lehet, akkor a rendőr vegye el a többiekét is.
Nekem ezek olyan dolgok, hogy én ezzel nem tudok vitatkozni. mert 90-helyett 105-110 egye-bassza, annyival járok én is. Persze tudatában vagyok, hogy a korom miatt már másképpen viszonyulok pár dologhoz.
Nem az endurósokról volt szó hanem a terepjárósokról akik egy pocsolyában dagonyáznak egész nap betépve és berúgva. Róluk volt szó, nem kellene elferdíteni.
Ott és sok másik a motorosok által kedvelt hely közelében élőket az zavarja, hogy hangosak a motorok mert ugye menő a 600-asra a tök üres cső meg persze “így jobban megy” a másik meg az életveszélyes előzések mert a motoros azt hiszi, hogy az egész út az övé, nem számít a beláthatatlan jobbos kanyar sem és az se ha jönnek szembe. A záróvonalat hagyjuk, az sok helyen teljesen indokolatlan.
Mindenhol vannak ilyen hullámok, az okos máshol kezd motorozni, keres nyugisabb helyet magának aztàn szépen lassa újra lehet majd menni erre a szakaszra is.
Mindjárt az elején mutatja a nyomorultja, hogy 140-nél is jár a virtuális mutató.
Es hat valljuk be az utcaiharcos nem egy palyabubus nepseg. Ott azert megalazo mikor egy koszvadt 125 os kétté motorkaval beszur a hona alatt egy 15 eves suttyo a menő motor szinehez passzol bűrruhaban menőző bajnoknak.
Aha tehát aki egész nap fel-alá megy az mind kiránduló. Ezzel vannak tele a hírek hogy a motorosok Cseszneken és a mátrában száguldoznak
Amúgy tényleg nem tudom, hogy a helyiek miért mondanák, ha nem így lenne.
Szerintem a pesti közlekedés 2/3 része teljesen felesleges csak kényelmi szempontokat szolgál
Kettő eset lehetséges:
1. tényleg így van
2. a parádiak irigyek a motorosokra, akiket amúgy nem is hallanak, csak irigységből azt mondják, hogy ha nekik nem lehet, akkor a rendőr vegye el a többiekét is.