Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor meg I.J.B. Ő tette tönkre....
Ugyan... olyan ez mint a biztosító, megpróbál kibúvót keresni.
mondjuk a casco se jó rá...
Azon röhögök, amikor a 400 ezres iPhone kijelzőjét / komplett házát garanciában akarják javíttatni, mert hát LEEJTETTEM. Sőt, a tulaj nem is a díjmentes javítást szeretné elérni, hanem az azonnali készülékcserét. Az ő hibájából bekövetkezett káresemény miatt. Erre lehet külön biztosítást kötni, jó pénzért.
Mi van, új a zájfon?
A garancia / jótállás / szavatosság NEM Casco-biztosítás! Kizárólag a gyártási / konstrukciós hibákért felel a gyártó, tehát amely hiba már fennállt az autó értékesítésekor.
Szoktam mosolyogni a túlárazott masinákon én is.
"15-20%-al"
ebben a világban mindent el lehet adni... de vannak, akik csak hírdetni szeretnek, mert azt hiszik, az övék 15-20-al a piaci ár felett ér... de nem....
Tehat a gari csak addig szól amíg nincs probléma ?
*tudnék*
Küszködök a fenét... csak én is voltam fiatal, mondjuk ennyire hülye nem A prioritásod meg reméld, hogy változik, és akkor nem Szutyókiban fogsz megöregedni
Az én járműveim még abba a kategóriába tartoznak, amit nem nagyon tudnák rásózni senkire, pedig a kocsim 19 évesen is vezetett szervizkönyves...csak hát a külseje elrettentene minden vásárlót.
Azt a kocsit a tulaja valószínűleg kinyírta. Egyik KIA modellnél sem tudok sem motor, sem váltó típushibáról, nemhogy mindkettő egy autóban, gariidőn belül. Szerintem a szerviz jól érezte ezt, azért keresett kibúvót....
szóval, "...újabb, jobbnál..."
nyilván egy olcsóbb, idősebb autónál nem annyira mérvadó, de egy jujabb, obbnál a gyári igazolt szervizköny hiánya 1-2M minusz az árból.....
Úgy bújnak ki ahogy akarnak... osztrák márkaszerviz, kia. Váltó meghalt, kicserélték gariba. Utána motor kezdett kopogni, akkor előjött a szervízfüzet és kiderült hogy egyszer túllépték az olajcsere periódust, néhány 10km-rel. Ugrott a gari, nem lett motorcsere gariba.
pedig ezek ilyenek voltak.... nagysikerű suzuki splash-ek
a bmw is kifizetteti persze a service inclusive csomagot, akkor is ha 0 ft-ért teszi bele a papírba, ettől nem kell félni... a 0 ft mindig csak egy jó hívószó.... semmi nincs ingyen... ettől még az a poén, hogy olcsóbb, mintha külön évente fizetnéd... nekem is van az autón és a motoron is...
Nálam évente 2-3 olajcsere is van, imádnám a 3x10 ezer helyett 3x80 ezret ott hagyni.
Dehogy kapnál - épp ezért van a garancia. Már a legprolibb új autóra is minimum 3 év. Hogy ezzel élni tudjál, viszont évente vinned kell a szervizbe "drága" olajcserékre.
A mostani motorodat én akarom megvenni, szóval legyen benne km rendesen, hogy minél olcsóbb legyen majd.
2-3 éves kocsin egy ilyen javítástól én szerintem infarktust is kapnék...
Na igen, ezt írtam hogy akkor cserélgetni kellene, mindig újra.
Mivel ez használati eszköz ami csak pénzt visz ezért az a jó ha keveset visz. És ha valami már az első 10ezer km alatt elvisz ~1millát az nem jó biznisz.
A pénz (most mindegy hogy mennyi) azért van, hogy elköltsük. Lehetőleg olyan dolgokra, ami örömet okoz - ha már dolgozni kellett érte....
olyan olcsón?