Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A legnagyobb szívfájdalom az lenne amikor a szalonból kitolt karcmentes motoron felfedezném az első karcot amit az erdőben csinálok rajta. Nem az én mentalitásomnak való, ha végtelen pénzem lenne, talán akkor is zavarna.
Neked amúgy a magas éves futásteljesítmény miatt nem érné meg megvenni az "álom" motorodat és azt széthullásig hajtani? 100.000 km egy jó túraenduro motorban még semmi, 2-szer annyit is elmegy.
Puszta matek, ezen nincs mit vitázni. Az új motor a legnagyobb bukó, plàne hogy 5-6év és újra le kell cseréljem mert lesz benne 80-100ezer km. Vagy 2évente kellene újat kihozzak. Ez mindenhogy hatalmas bukás. Engem nem érdekel a szervizkönyv és a pecsét. Kevesett futott használt motor a legjobb. Elhiszem hogy nincs streetből használt mert még nagyon új.
Kiszámoltam, nem érte volna meg új motort kigurítsak, és úgy érzem jól is jártam mert ha most itt állna egy új motor a garázsban és szinte nem is használhatnám, hülyét is kapnék hogy a 4,5millám csak úgy ott áll.
Még az is jó lehet az ilyenekben, hogy ha oda tudsz tolatni a horgász álláshoz, akkor ha a hátulját felnyitod és valami ülést szerkesztesz a csomagtérbe, de úgy, hogy a lábad a kocsin kívülre lóg, akkor igazából napernyő és esernyő is egyben a felnyitott csomagtér. Mint egy lakókocsi kiülője.
hátsó ülést kidobálva is?
havernak a pajeroban tök jó elférni pedig a rövidebb kivitelű van neki
Ez kurvakicsi belül.
én valami ilyesmi szaron agyalok: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/vitara/suzuki_vitara_magyar_okmanyokkal-14738726
nem kellene mindig ki-be pakolni a horgász cuccot, menne évente kb 1500-2000km szóval nagyjából mindegy milyen állapotú
Miért nem m otort próbáltál venni?
Agyfaszt kapok az értékvesztéstől.
Befektetést akarsz vagy motorozni?Ez igen fiktív mert ha a bdös életben nem adom el vagy csak 10 év mulva akkor már használtmotor lesz.
Mert a használt motornál jobb az ingatlan és az arany is.Sokkal.
Amúgy most a hahun nincs,a mobilén a 17.-es Street r-ek 8500 eurónál kezdődnek.3 milla,az nincs 3 év alatt 15%.
Komplettával higítva.
Azt azért nem mondanám de autó... biztos van akinek tetszik
Kényelmes az biztos.
Szép is az 5008.
Van egy eladó 5008-am, 2010-es garantált 164ezerrel, 1.6hdi 110ló még a 8szelepes, az pont jó lenne neked
Én ezért vetettem el az új motor vásárlását meg mert elég gagyi lett a 790-es ktm. Nem akarom kötelezően sok pénzért szervizbe vinni. Arról nem is beszélve, hogy ugye az új veszít a legtöbbet az értékéből, ehhez ha hozzászámolom a szervizdíjakat is...
Süt, nem fúj nagyon, és remek az út!!
Jaaaa a maffia Thalia megmarad horgászós, falopós, kutyázós autónak, a szép Laguna 3-ast nem lenne szívem befogni ezekre, abban csak utazni szeretnék.
15 éve van meg az astra kb 200 ezret mentem vele, szerintem ha a gumikat is beleszámolom(most is van 3 garnitúra amit újonnan vettem) akkor sincs 500 ezer az összes ráköltés ennyi idő és megtett km alatt
egyszerűen nincs mit javítani rajta, pl a szélvédő csere azért volt mert sarokcsiszoló szikra beleolvadt, a tetején a lakk azért kopott el rútul mert az asszony mindig oda pakol vásárláskor
a lámpák-lökhárítók azért állnak össze vissza mert őz-tehén-villanyoszlop-utánfutó beleakadt
kuplungot is azért cseréltem mert leégettem homok hozatal közben
szóval a hibák 90%-át odafigyeléssel el lehetett volna kerülni és még így se sokat költöttem
Szerintem a drogosoknak árulja kis kiszerelésekben
Én azt még nem próbáltam. De szeretném....
De. Nekem sokkal.
Azt hittem a sok csónakban töltött napja alatt lisztharmatos lett a csávó
A liszt nagyját már elhasználta - abba panírozta a budipapírt!
3-al nincs tapasztalatom, de a 2es is nagyon komfortos!
Bár én a 2.genes citroen C5 javasolnék, ha nagyon a komfortra mész.... De abból csak Hdi-t!

Ha össze húznám magam, akkor egy új Tuscon-t vennék!

Belefér a horgász cucc
Vagy I30N

Viszont a Laguna 3 kupé nagyon jól néz ki
A sok lisztről.
De nem jobb érzés garanciális (kötelező éves, stb.) szervizre költeni, mint tényleges javításokra?
aztán öntöd rá a 100 ezreket folyamatosan