Amúgy eddig végig arról beszélgettünk, hogy a kettő között igen szoros a kapcsolat. Nem nagyon ismerek ugyanis kiváló motokrosszosokat, akik csoppert vesznek mondván, hogy nekik az tetszik és tudnának ők nagyokat ugratni vele, csak nem akarnak. Nem-nem! Aki nem pojácázásból választ motort, az olyat vesz, amin otthon érzi magát. Én pedig egy régivágású, merev, nagy méretű, robbanékony, rövid áttételes K1 nyergében érzem jól magam. Mekkora baj van velem, mi?
El kell fogadni, hogy nem mindenki szeret a saját határain (legyenek azok bármilyenek is) motorozni és tágitani azokat. Jobban mondva ők vannak nagy többségben.
Én kicsit irigylem is őket, mivel boldogan és költséghatékonyan tudnak motorozni anélkül, hogy sokat kockáztatnának.
Utóbbi években néha átkozom a napot, amikor először motorra ültem. Régebben sokat bandáztam haverokkal jó buli volt. Ma már átkozott egy szar érzés lett megbékjózva csapatban motorozni, mint irtad is, elpocsékolt idő és pénz.
Talán az idegesit legjobban az egészben, hogy a szezononkénti "boldog" motorozós napok száma egyre csökken. Kevés olyan alkalom van, amikor minden (technika, idő, időjárás, forgalom, fizikum, koncentráció) klappol és minden összeáll egy egésszé.
Régen elég volt ráülni "bármire" bármikor, hogy meglegyen ez az érzés.
Legalábbis szerinted jobbak. Szerintem meg nem jobbak. Ha jobbnak gondolnám esetleg lenne olyanom, nem? És majd felkelti az érdeklődésem, amikor sorjában megelőzenk. De amíg nem, addig úgy gondolom jó helyen vagyok és el tudom dönteni melyik a jobb. A K1. Alapban is sokkal jobb, de mivel úgy is langyos szar volt, ráfért a bugi.
Ulj ra egy "uj" motorra. Vazgeometria, futomu, fek az erot ne nezd csak ezeket, majd elviszed agojoz aztal elbaszatod vele a nyomatekgorbet olyanra amilyenre akarod. A k1 fafagott gixerednel ezek mind jobbak. Ez ha tetszik neked ha nem akkor is igy van.
Most mitmondjak,ez kb egy sv650 kategóriás motor.Ezresben nem gondolkodom mert nem érzem szükségét de a 675-nél már alább nem adom.Max mikor kijön a 800-as 17-ben.
De még talán akkorsem,öregszem,fáj a hátam,néha megállok hugyozni és GPS-el is nehezen találok el bárhova.
Nem. A jó futóműre nincs szükség addig, amíg gyenge a blokk, Leborítani a francba bármit le lehet, akármilyen szar futóművel is. A Z750-t is le lehetett, csak a lábtartó ne lett volna útba mondjuk. Pedig ott aztán a szar futómű ki van pipálva. A jó futómű akkor kell igazán, amikor
- nagyon számít a köridő, tizedekben (de ez utcán nem számít)
- nagyon hupplis az út és le kell nyelni az aszfalt foltokat, meg a bukkanókat (utcán ez mindennél jobban számít)
A második képességre nem sok szükség van akkor, ha a motor egyébként sem tud felgyorsulni olyan sebességre, hogy gondot okozzon. Megint csak a Z750-t tudom emlegetni. Sokáig nem tűnt fel, hogy Szentkereszt fölött az egyik S derekán van egy igen kíméletlen huppli. A Z nem sok mindent jelzett azzal a csigatempóval, amivel ment. Supermotóval a létezéséről sem tudtam. A gixxer meg annyival megy ott, hogy ki kell állni a nyeregből és nagyon fogni kell, mert elugrik vagy 20 méterre és rendszerint a következő kanyar bevételét akadályozza. A tempó is, meg a tény, hogy szitál a leérkezés után. Na Tracer 700-al tudod ez egyik sem probléma.
A capaval az a baj, hogy o elhiszi magarol. Elhiszi hogy o az orszag leggyorsabb motorosa. Szerintem ilyen honda beutese van, attol hogy hangos biztos gyors is. Csak nala ez ugy nez ki hogy szogeli a motorjat, elbassza a linearis nyomatekleadast, csinalt egy hirtelen, ideges motort. Lehet hogy egy egyenletes motorral ketszer ilyen gyors lenne de ez igy izgibb, en csak ezt tudom elkepzelni.
Mint a 2t vs 4t...
Értem! Szerinted mindig nyélen kell menni ha màr alattam egy 120lovas motor, szerintem meg nem. Nincs ezzel baj. A baj azzal van, hogy szerinted azért nem megyek mindig nyélen, mert nem tudnék. Nekem mind egy mit hiszel.
Én kicsit irigylem is őket, mivel boldogan és költséghatékonyan tudnak motorozni anélkül, hogy sokat kockáztatnának.
Utóbbi években néha átkozom a napot, amikor először motorra ültem. Régebben sokat bandáztam haverokkal jó buli volt. Ma már átkozott egy szar érzés lett megbékjózva csapatban motorozni, mint irtad is, elpocsékolt idő és pénz.
Talán az idegesit legjobban az egészben, hogy a szezononkénti "boldog" motorozós napok száma egyre csökken. Kevés olyan alkalom van, amikor minden (technika, idő, időjárás, forgalom, fizikum, koncentráció) klappol és minden összeáll egy egésszé.
Régen elég volt ráülni "bármire" bármikor, hogy meglegyen ez az érzés.
De még talán akkorsem,öregszem,fáj a hátam,néha megállok hugyozni és GPS-el is nehezen találok el bárhova.
- nagyon számít a köridő, tizedekben (de ez utcán nem számít)
- nagyon hupplis az út és le kell nyelni az aszfalt foltokat, meg a bukkanókat (utcán ez mindennél jobban számít)
A második képességre nem sok szükség van akkor, ha a motor egyébként sem tud felgyorsulni olyan sebességre, hogy gondot okozzon. Megint csak a Z750-t tudom emlegetni. Sokáig nem tűnt fel, hogy Szentkereszt fölött az egyik S derekán van egy igen kíméletlen huppli. A Z nem sok mindent jelzett azzal a csigatempóval, amivel ment. Supermotóval a létezéséről sem tudtam. A gixxer meg annyival megy ott, hogy ki kell állni a nyeregből és nagyon fogni kell, mert elugrik vagy 20 méterre és rendszerint a következő kanyar bevételét akadályozza. A tempó is, meg a tény, hogy szitál a leérkezés után. Na Tracer 700-al tudod ez egyik sem probléma.
Mint a 2t vs 4t...
Majd szólj ha azért kaptok valamit!
Kiváncsi vagyok a motorosokat mennyire nézi ha záróvonalon megy át