Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra célzok, hogy ha Ti meghalljátok, hogy én szerintem valami szar, akkor vernyogtok, mint a fürdős kurva.
Mért Te hogy nevezel egy pl. autót, ami szerinted nem jó semmire. A hecc kedvéért egy Ford Escortot? Na?
Ezzel nincs baj, azzal van hogy szerinted minden mas szar
Ez az üzenőFAL megvéd a zárvíztől?
Én úgy szoktam mondani, hogy irigylem amiért ilyen kevéssel is beérik.
Szintén zenész. Ha jössz erre majd szólj.
Amúgy eddig végig arról beszélgettünk, hogy a kettő között igen szoros a kapcsolat. Nem nagyon ismerek ugyanis kiváló motokrosszosokat, akik csoppert vesznek mondván, hogy nekik az tetszik és tudnának ők nagyokat ugratni vele, csak nem akarnak. Nem-nem! Aki nem pojácázásból választ motort, az olyat vesz, amin otthon érzi magát. Én pedig egy régivágású, merev, nagy méretű, robbanékony, rövid áttételes K1 nyergében érzem jól magam. Mekkora baj van velem, mi?
El kell fogadni, hogy nem mindenki szeret a saját határain (legyenek azok bármilyenek is) motorozni és tágitani azokat. Jobban mondva ők vannak nagy többségben.
Én kicsit irigylem is őket, mivel boldogan és költséghatékonyan tudnak motorozni anélkül, hogy sokat kockáztatnának.
Utóbbi években néha átkozom a napot, amikor először motorra ültem. Régebben sokat bandáztam haverokkal jó buli volt. Ma már átkozott egy szar érzés lett megbékjózva csapatban motorozni, mint irtad is, elpocsékolt idő és pénz.
Talán az idegesit legjobban az egészben, hogy a szezononkénti "boldog" motorozós napok száma egyre csökken. Kevés olyan alkalom van, amikor minden (technika, idő, időjárás, forgalom, fizikum, koncentráció) klappol és minden összeáll egy egésszé.
Régen elég volt ráülni "bármire" bármikor, hogy meglegyen ez az érzés.
Nem, hanem mert mindegyik motor langyi szar motor szerinted.
Mi? Hogy a sportmotort tartok és úgy is használom?
Az tuti, mert mások szerint motorozhatatlan.
Nem a motorokkal van baj hanem veled. Erre celoztam
A motor és motoros tudását külön kéne nézni bassz,még a kotlódra ráülve egy fakezű nem fog ugy menni mint te z750.el.
Mármint mivel? Motorozzak lassabban, mondván, hogy úgy jobb? Vagy vegyek V2-est, mert azzal még én is gyorsabb lennék? Vagy hogy érted?
Arra meg nem gondoltal hogy te mesz rossz iranyban az autopalyan ?
Legalábbis szerinted jobbak. Szerintem meg nem jobbak. Ha jobbnak gondolnám esetleg lenne olyanom, nem? És majd felkelti az érdeklődésem, amikor sorjában megelőzenk. De amíg nem, addig úgy gondolom jó helyen vagyok és el tudom dönteni melyik a jobb. A K1. Alapban is sokkal jobb, de mivel úgy is langyos szar volt, ráfért a bugi.
Ulj ra egy "uj" motorra. Vazgeometria, futomu, fek az erot ne nezd csak ezeket, majd elviszed agojoz aztal elbaszatod vele a nyomatekgorbet olyanra amilyenre akarod. A k1 fafagott gixerednel ezek mind jobbak. Ez ha tetszik neked ha nem akkor is igy van.
Most mitmondjak,ez kb egy sv650 kategóriás motor.Ezresben nem gondolkodom mert nem érzem szükségét de a 675-nél már alább nem adom.Max mikor kijön a 800-as 17-ben.
De még talán akkorsem,öregszem,fáj a hátam,néha megállok hugyozni és GPS-el is nehezen találok el bárhova.
Nem. A jó futóműre nincs szükség addig, amíg gyenge a blokk, Leborítani a francba bármit le lehet, akármilyen szar futóművel is. A Z750-t is le lehetett, csak a lábtartó ne lett volna útba mondjuk. Pedig ott aztán a szar futómű ki van pipálva. A jó futómű akkor kell igazán, amikor
- nagyon számít a köridő, tizedekben (de ez utcán nem számít)
- nagyon hupplis az út és le kell nyelni az aszfalt foltokat, meg a bukkanókat (utcán ez mindennél jobban számít)
A második képességre nem sok szükség van akkor, ha a motor egyébként sem tud felgyorsulni olyan sebességre, hogy gondot okozzon. Megint csak a Z750-t tudom emlegetni. Sokáig nem tűnt fel, hogy Szentkereszt fölött az egyik S derekán van egy igen kíméletlen huppli. A Z nem sok mindent jelzett azzal a csigatempóval, amivel ment. Supermotóval a létezéséről sem tudtam. A gixxer meg annyival megy ott, hogy ki kell állni a nyeregből és nagyon fogni kell, mert elugrik vagy 20 méterre és rendszerint a következő kanyar bevételét akadályozza. A tempó is, meg a tény, hogy szitál a leérkezés után. Na Tracer 700-al tudod ez egyik sem probléma.
A capaval az a baj, hogy o elhiszi magarol. Elhiszi hogy o az orszag leggyorsabb motorosa. Szerintem ilyen honda beutese van, attol hogy hangos biztos gyors is. Csak nala ez ugy nez ki hogy szogeli a motorjat, elbassza a linearis nyomatekleadast, csinalt egy hirtelen, ideges motort. Lehet hogy egy egyenletes motorral ketszer ilyen gyors lenne de ez igy izgibb, en csak ezt tudom elkepzelni.
Mint a 2t vs 4t...
Aki a második videót feltöltötte,az le is írja,hogy nincs még egy éve sem,hogy motorozik!Te,vélhetően motorral a seggedben jöttél világra!
Akkor még nem "élt" a rendszer. Most màr ilyet ott nem szabad.
Értem! Szerinted mindig nyélen kell menni ha màr alattam egy 120lovas motor, szerintem meg nem. Nincs ezzel baj. A baj azzal van, hogy szerinted azért nem megyek mindig nyélen, mert nem tudnék. Nekem mind egy mit hiszel.
Latod ez itt a baj veled, egy jo futomu tobbet er mint egy eros blokk, vagy mint egy altalad faragott blokk.
9:45-nél okos kamera
Majd szólj ha azért kaptok valamit!
Kiváncsi vagyok a motorosokat mennyire nézi ha záróvonalon megy át