Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Suzukinal 2.99%, hozni kene ki egy ezrest csak nem lenne nagy plusz a mostanihoz kepest, sot...
Tehát jól hangzik, de hülyeség, hogy "elérhető áron csak retkek vannak. A jó kis Fireblade kifizethetetlenül drága és már nincs rá hitel se".
A Cibere "csak" 4,6, a hitele kurvajó, mégis a drágább és szarabb hitelű gépek pörögnek. Megváltozott a régi GP-mondás: Nyerj vasárnap, és adj el hétfőn (valami mást) !
Miért fos? Tényleg érdekel.
A tracert ne bántsd mert spec jó cucc,nem sport de a túrásokból kimagaslóan jó.És sport felé nyit nem túra felé.
NC700, és klónjai amitől borzongok.
Tehát?
Még ez sem feltétlenül igaz. A FBlade nem fogy, de a hasonló árú GS, RT stb. özönlik. Az ötmillás Super Duke-ra meg hónapokat várnak a csókák. Bónusz: Hondát pont alacsonyabb kamatra adnak /nemrég küldték a hírlevelet, valami 4 százalék ?/, mint bármelyik más márkát.
Ami mit sem ér, mert a blokkja fos.
Én meg ha van időm, akkor vagy csillagászatot nézek, vagy motorversenyt. De nem a populáris dolgokat, hanem vadászom a jókat. Vagy nézek archivumból. Versenyre elvből nem nevezek. Mert nem akarom azt tenni a magyar motorsporttal, mint 100 másik, akik miatt viszont ma már nem nézek magyar versenyt. Nézhetetlen mer szar. Mert nincs verseny és bénák.
A traceren eleg valoszinu hogy jobb fek futomu kombo van mint a gixereden, persze fele akkora teljesitmenyhez.
De ennek csak részben az az oka, hogy nincs rá igény. Más részről az, hogy elérhető áron csak retkek vannak. A jó kis Fireblade létezik ma is, csak kifizethetetlenül drága és már nincs rá hitel se. Tehát mit vesz a parasztja? Persze, hogy Yamaha Tracer-t. Úgy sem tud annál jobban motorozni, hogy kéne neki jobb, tehát minek kidobni a bank pénzét jobbra. Logikusnak logikus, csak nem örülök neki. Pontosabban lesz@rom, csak annyit kérek ne legyenek útban, meg ne én legyek a hülye azért, mert ők belezsibbadtak az életbe.
Meg ne haragudj, de engem sem erdekel igazabol a motorozas mint sport. Gp meg sbk, ezt a kettot megnezem mert nincs jobb dogom, de nem elem bele magam. Mx-et sem nezek, pedig szoktam indulni versenyen, egyszeruen baromira nem erdekel. Azert van motorom mert szeretek motorozni nem pedig azert mert erdekel a versny resze. Baratok, csalad mindenki motorozik nalunk.
Tíz éve háromból két eladott motor 600/1000 sornégy volt. Most százból kettő-három. Nem a SM változott /már amennyire látom, én csak 4-5 éve olvasom/ hanem a motoros világ körülötte... Ettől még éljen a Firebalde, hajrá Hayden, de nem az a magyar valóság.
Ejj nagyon tetszik. Nálam ez úgy nézett ki, hogy Sennával keltem, Gardnerrel feküdtem. Rommá törtem a bicikliket és gyűjtöttem a perselybe az első Rometre. Aztán Riga lett belőle, apám kipótolta egy ezressel. Másnap délután kivitt megtanítani, de csak hivatalból. Láttam rajta tudja, hogy már tudok. Ő meg látta rajtam, hogy direkt úgy teszek ahogy mondja. Mert úgy akartam tudni, ahogy Ő tanít és nem úgy, ahogy a pajtások. Másnap persze már ment a kapargatás. 9 éves voltam akkor. Mindenki űrhajós akart lenni, én motorversenyő. Persze nem lettem, mert hát hogyan. Épült a ház, ment a zöldségbolt, el voltak foglalva. Senkit nem érdekelt, hogy a kicsi cápa mit akar. Ma sem.
Nincs rendszamos motorom
Akkor GSX-R!
Nem szürke,kék.......doppler effektuss bazz.
Biztos már akkor is sárgafekete campingje volt.
Csülök helyett a pörkölt jobb lett volna.
De. Egy suliba jártunk, csak nem egy társaságba. De nem tudtam, amúgy hogy Ő az, szóval igen.
Óóóó, igen!!! Jessz! Ezt bekereteztetem! Na ez b...sz be nekem is állandóan.
És van amikor a csülök evés közben megszólal: "Ti is ellekormányzással visszitek be?". Háááááááááá a k.......a anyád b......!
De őt előtte is ismerted és nem ilyen SM love?
Több baj van! A motorosok zömét nem érdekli a motorsport! Nem tudják a pontos típusokat sem, ugye Kaliforniai Jawa! Nincsenek tisztában a dolgokkal, V2-tes chopper partiban van a sportmotorokkal! A legnagyobb gond, hogy a motor, csak egy kellék különböző találkozókra, haverkodásra, májerkedésre.
Nem lényeges, de K5oszi az egyetlen olyan fórumtag akinek esetében a közös motorozást én ajánlottam. És való igaz, hogy őt a legnehezebb lerázni azon a helyen, amit mindketten ismerünk. Megölöm a motort, végigugratgatom, meg sasszézom a durvább részeket. Fél kanyart kivárok és már ott is van. Farmerben... Ahol meg nem ismeri ott nem is erőlteti. Tudja hogy mit csinál, ritka pozitívum.
Állítólag GP szintű ő is!
Mikor voltak itt igazán jó tesztek? Pl. ez a gyorsváltós dolog nem lett volna rossz, de csak csináltak egy reklámot, amit nem sajnálok a cégtől, de na.