nálam sajnos már nem pénz kérdése a motorozás
mert ha igazán akarnék akkor bárhová elmennék, csak a kezeim nem bírják 10 perc és elkezd zsibbadni, negyed óra és már nem tudom a gázt húzni
robogóval még elvoltam, ott másabb a kéztartás kicsit tovább is tudom fogni néha
40 perc volt a bihar csúcs 2x kellett megállni pihentetni a kezeim
én qrvára élvezem az endúrós videókat nézni, elismerem a teljesítményt, nagyon vagány, nagyon tetszik, de nem vágyom oda... én a nézelődős külföldi túrákat szeretem, és este legyen fürdőszoba vacsora, rendes ágy és másnap reggeli... ifjabb koromban még ment a kemping, sátrazás. ma már nem. vhogy elkényelmesedtem....
a terep nem való annak aki nem kemény
vadkertre sűrűn átjártunk fagyizni alig aszfalttal, de szerintem bárhová el lehet jutni többség tereppel
pár éve elmentünk mátészalkára nagyon minimális aszfalttal igaz 2 napig tartott
a sebességben lehet valami, bár én erre nem indulok be, kicsit szoktam is félni már 80 felett
nekem kb 15 méter a terep(földút) de ha nagyon akarom aszfalt érintése nélkül kint vagyok a mezőn 3 perc alatt
eddig egy motorom volt amit futón kellett vinni messzire, de azt is csak a 8-16 órás olajcserék miatt
a többi elment akárhol a csúcs 750km volt egy napra
de a 82es 350essel is elmentem egyszer 600km egy nap
a sebesség......érezni ahogy a szél átjár egészen az ánuszon át a gigáig (vagy fordítva, de ez mindegy), jó, hogy nem látni a koszlott ribi elmosódott sziluettjét, élvezni ahogy levegőért kapkodva a füsttől kikerülöm a volánbuszt és fél mp. múlva a tükörben sem látom és friss mély levegőt tol az arcomba az orkán míg te rajta ülsz ahogy a terep felé mész miközben a haver kiviszi futón a gépedet meg ilyenek....
Fordítsuk meg a kérdést:
Miért jó menni aszfalton?
Büdös fekete csík jó esetben a választó vonalat nézed rosszabb esetben meg az úthibákat
Vagy épp az előtted füstölgő Volánbusz seggét
Sok esetben olyan tempóban hogy az út széli ribi hajszinét se tudod beazonosítani
mert ha igazán akarnék akkor bárhová elmennék, csak a kezeim nem bírják 10 perc és elkezd zsibbadni, negyed óra és már nem tudom a gázt húzni
robogóval még elvoltam, ott másabb a kéztartás kicsit tovább is tudom fogni néha
40 perc volt a bihar csúcs 2x kellett megállni pihentetni a kezeim
http://youtu.be/0pAZCLOP5zo
keletre nem gáz de nyugat felé nemigen szeretik a földesutas haladást
ha nem puhany vagy.
Perverz állatok
vadkertre sűrűn átjártunk fagyizni alig aszfalttal, de szerintem bárhová el lehet jutni többség tereppel
pár éve elmentünk mátészalkára nagyon minimális aszfalttal igaz 2 napig tartott
nekem kb 15 méter a terep(földút) de ha nagyon akarom aszfalt érintése nélkül kint vagyok a mezőn 3 perc alatt
eddig egy motorom volt amit futón kellett vinni messzire, de azt is csak a 8-16 órás olajcserék miatt
a többi elment akárhol a csúcs 750km volt egy napra
de a 82es 350essel is elmentem egyszer 600km egy nap
Amúgy mindkettő jó, de csak ezért nincs valami kicsi 2T bokorugróm.
Miért jó menni aszfalton?
Büdös fekete csík jó esetben a választó vonalat nézed rosszabb esetben meg az úthibákat
Vagy épp az előtted füstölgő Volánbusz seggét
Sok esetben olyan tempóban hogy az út széli ribi hajszinét se tudod beazonosítani
Szóval ebben mi a fene tetszik? Mond el