Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a szelepeknél van szivárgás az ólompótló adalék segít csökkenteni az eresztést?
Mit fogsz rajta dugni ? ! A rettenetes 2-est balcsukló kitörik ?!
A Verhovinamon fogok dugni :-)
nem baj...PINAPINAPINAPINAPINAPINAPINAPINAPINAPINAPINA
Van itthon egy vascsövekből készült fűrészbak... Ilyen térhálós szerkezetű.Gondolkodtam,hogy lefestem pirosra és csinálok belőle egy motort Átmenne műszakin?
A hengerekben 2-4 század mm-ig volt kopás a télen és 6-7 bar-ig a nyomás.Úgy döntöttem,hogy felgyűrűzöm.Ez megtörtént és erősebb lett a motor meg a nyomás is megnőtt 8.5-10.5-ig.Az érdekes az,hogy amelyik hengerben a legnagyobb volt a kopás abban van a 10.5bar.Ezért gondolok arra,hogy a szelepnél szökik,pedig be lettek csiszolva!Vélemény?
Mert utálsz takarítani ez azért van.
Fenét.
Egy terepes túra után.
kurva ratyik....nem baj legyenek minel többen...annal több punci jut nekem :-8
A gyertyanyíláson keresztül 1-2 cm3 (nem több!) olajat öntesz a hengerbe, és újra mérsz. Ha "megjavul", akkor szinte biztosan a gyűrűk kopottak, ha nem változik LÉNYEGESEN akkor meg a szelepeknél szökik. Én így tudom legalábbis...
Sziasztok.Hogy tudom szétszerelés nélkül ellenőrizni,hogy a szelepnél vagy a gyűrűnél szökik a kompresszió?
Ja! Nem tudom hogy van ennyi idejük...
Inkább! Jó dolog motort tisztítani.
Igaz: a ratyik itt fossák a szót reggeltől estig az Üzenőfalon....
Általában.
Most írjam meg hogy nincs láncoljzom igy a spray-t takaritom mindenhonnan?
A ratyiknál nem...
És? Az azt jelenti, hogy érdekel is?
Téged.Előttem kérdezted.
Na jo a Motor all elsö helyen.....de punci nelkül nem elet az elet...
Az én koromban lassan már a motor is elég lesz....
Pina meg Motor
legjobb dolgok
jön lassan a tafasz....több faszäll mint füszäl.....
ugy nyalnök mär valami fincsi motoros puncit-segget :-)
felültetem a Kawämra szethuzom neki juhuuuu....:-)
süss fel kurva nap vegre....
Nem csúnya, csak a műszaki...
Amúgy ez a cucc amiről beszéltetek van olyan jó, mint a Normaflore?
Már csekkoltam, bejövős kéne.