Van itthon egy vascsövekből készült fűrészbak... Ilyen térhálós szerkezetű.Gondolkodtam,hogy lefestem pirosra és csinálok belőle egy motort Átmenne műszakin?
A hengerekben 2-4 század mm-ig volt kopás a télen és 6-7 bar-ig a nyomás.Úgy döntöttem,hogy felgyűrűzöm.Ez megtörtént és erősebb lett a motor meg a nyomás is megnőtt 8.5-10.5-ig.Az érdekes az,hogy amelyik hengerben a legnagyobb volt a kopás abban van a 10.5bar.Ezért gondolok arra,hogy a szelepnél szökik,pedig be lettek csiszolva!Vélemény?
A gyertyanyíláson keresztül 1-2 cm3 (nem több!) olajat öntesz a hengerbe, és újra mérsz. Ha "megjavul", akkor szinte biztosan a gyűrűk kopottak, ha nem változik LÉNYEGESEN akkor meg a szelepeknél szökik. Én így tudom legalábbis...
jön lassan a tafasz....több faszäll mint füszäl.....
ugy nyalnök mär valami fincsi motoros puncit-segget :-)
felültetem a Kawämra szethuzom neki juhuuuu....:-)
süss fel kurva nap vegre....
Egy terepes túra után.
Most írjam meg hogy nincs láncoljzom igy a spray-t takaritom mindenhonnan?
legjobb dolgok
ugy nyalnök mär valami fincsi motoros puncit-segget :-)
felültetem a Kawämra szethuzom neki juhuuuu....:-)
süss fel kurva nap vegre....