Ja tényleg az Xt-nek nem a vázban van a tartály. Az a helyzet,hogy nem fog ennyit ingadozni a szint hőtágulástól és át kellene nézni,mert lehet csak valami kis darab kosztól nem bír elzárni valamelyik nyomástartó szelep...
Köszi a választ!
Az ülés alatt van a tartály bal oldalon.
Most lett felùjítva a motra.
Szóval ebből lehet valami gondja neki?
Olvastam már olyat, Hogy a hőtágulástól is ingadozhat ez elképzelhető?
Valamikor régen volt Xt, meg Xl 600-am,de nem emlékszem a pontos működésére. Azt hiszem,hogy a vázban van az olaj tartály,de ha sokat áll akkor le tud folyni az olaj a motorba, de beindítás után vissza kellene nyomnia a tartályba és azért kell járatás után üzem meleg motornál olaj szintet ellenőrizni. Ha neked ilyenkor változik a szint szerintem vagy a szivattyúval, vagy valami szeleppel lehet a probléma...
Üdv mindenkinek!!
Lenne egy kérdésem hozzátok!
Van egy Yamaha xt600 86-87-es évjárat ha jól tudom.
Az olaj szint elég alacsony volt és utána töltöttem.
Ugye a szintet melegen kell ellenőrizni és mentem vele kb 15km és ránéztem Fullon volt az olajszint!
(Rá 5-km után sem változott).
Ismét ránéztem egy pár km után és a felénél volt.
Ezután kb 5-10 km volt mire hazaértem ránéztem és maradt a felénél a szint.
Ez lenne a kérdésem, hogy vajon miért lehet ez az olajszint ingadozás?
Köszönöm a választ előre is!
Azt nem is mondtam, hogy az oktánszám miatt erősebb a motor. Fogalmam sincs, hogy mitől. Az oktánszámot a halkabb és simább járással hoznám összefüggésbe, ami szintén tapasztalható. De ez annyira nem lényeges.
Nem. De ahol a szelepeket becsiszolták (gépműhely), ott utána végeztek benzinnel vagy petróleummal tömörségi vizsgálatot is. Vagy legalábbis kellett volna.
Akkor ennek utána kell járni tényleg sajna
Azért köszi szépen a segítséget!!
Az ülés alatt van a tartály bal oldalon.
Most lett felùjítva a motra.
Szóval ebből lehet valami gondja neki?
Olvastam már olyat, Hogy a hőtágulástól is ingadozhat ez elképzelhető?
Lenne egy kérdésem hozzátok!
Van egy Yamaha xt600 86-87-es évjárat ha jól tudom.
Az olaj szint elég alacsony volt és utána töltöttem.
Ugye a szintet melegen kell ellenőrizni és mentem vele kb 15km és ránéztem Fullon volt az olajszint!
(Rá 5-km után sem változott).
Ismét ránéztem egy pár km után és a felénél volt.
Ezután kb 5-10 km volt mire hazaértem ránéztem és maradt a felénél a szint.
Ez lenne a kérdésem, hogy vajon miért lehet ez az olajszint ingadozás?
Köszönöm a választ előre is!
Mikor?
Melyiket?