Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gls a vasgolyót is tönkreteszi, mielőtt kiszállitja. Nézd meg a csomagot, mielőtt fizetsz.
sima lemez pillanatok alatt bekopik
Na jó, de az annyiért sima lézervágott lesz, a JT fogai meg marógépen után vannak marva. Szerintem a lézervágott (a viszonylag durva felülete miatt) meg fogja enni a lánc görgőit. Amúgy csak elméletileg merengtem a dolgon, egyedül, nyugisan motorozva nem gond az, ha egy hajtűben egyesbe kell visszaváltanom.
Előbb kopik a lánc mint nyúljon ,most tettem új láncot meg lánc kerekeket 16/42 helyet 15/44 . Izgalmasabb
van kiskőrösön a görgőslánc kft az ha kell tud lánckereket tervezni és lézerrel vágatni ilyen kb 2000ft lehet
http://rollerchain.hu/kapcsolat/
kinézed a jt katajógusból a formát és megcsinálják, akár 1 fog eltéréssel is, kivágatod sima lemezből ( nekem nemrég 700forint volt databja) van náluk olcsó lánc is tesztelni jó (van drágább egész jó minőségű is)
aztán vágathatod a 39-40-41-42 gombokért és lehet tesztelni amelyik fasza kivágatod rendes anyagbúl horganyzás és kb annyiba leszel mintha a jt lánckerékből vennél egyet tesztnek
Ha egy kicsit nyúlik a láncom (eddig közel 10 e km alatt semmit), akkor kipróbálok hátulra a 39 helyett egy 41 fogút (ez elvileg beszerezhető méret, de a láncommal ezt most még nem tudnám feltenni. Elöl nem szívesen cserélnék kisebbre.
nekem előtte egy praktikeres "főnöki" szék volt , az olyan 15 éve huszonezer volt, az rengeteget kibírt, csak oda lett adva a gyereknek az térdelt rajta meg össze vissza billegett és a műbőr szétment, de szolgált 10+ évet
a görgői még mindig működnek a szerelős gurulós székemben
ezt max akkor kell elkövetni ha pl hegyen tekeregsz sokat
pl nekem vételkor elég nyújtott áttétel volt az xt-n, hát a fogaras full szopás volt, ehhez jött még a fos puha eleje-hátulja és totál káosz lett
a gyári 15:45 és 15:39 volt rajta
utána lett 15: 48 és atom lett kinyorsításkor nem kellett 1-2 be visszakapcsolni, ellenben 5.ben 110 lett a vége(a fülnek kellemes tartományban) előtte 4.ben ment ennyit
lehet állítani fel-le a derékpárnát, de nekem mindig lecsúszik, a fejpárna tuti hátradőlősben.... de amúgy kényelmes, nekem csak 4xl, gondolom ezért férek bele meg fontos volt, hogy ne csak ilyen 100kg teherbírású gyerekszék legyen
a sok stoppie
a párnák furák
ha pl gépelsz a derékpárna jó dolog, a fejpárna ilyenkor semmire sem kell
ha hátradőlsz "filmnézős" pozícióba a derékpárna a felejtős a fejpárna a nyakhoz és nagyon tuti
csak nekem 6xl dagadt valagam van és a nitro ülése keskeny
nitro.. fej és derékpárnával... sztem kényelmes...
Lehet egy foggal "rövidíteni" kellene a láncáttételt, akkor 6.-ban is ki bírná forogni magát. A kis csopperen ezt el is követtem anno, ezen feleslegesnek találtam. Jobban gyorsulna picit, de többet is kajálna. Így maradt a gyári 39:16 fogszám.
A 6. az csak afféle "overdrive". Hosszú, de túrázáshoz az kell. Amúgy 5.-ben is ugyanannyit megy végre.
Minek 6 arra
Na látod, az lehet! Akkor azért van rajta 6 sebességes rükverc!
Az enyémet elvileg holnap hozza is a futár, legalábbis felvette a csomagot a GLS. Nem gondoltam, hogy ilyen hamar fog menni.
Fordítva ülsz rajta!
Ez van. A kis 125-ös csopperemen is előbb kellett elsőt cserélnem.
Mivan az első elkopik a hátsó nem , ilyent se hallottam még
Náluk vettem én is, nem volt raktáron de kedden megrendeltem pénteken hozta a gls. Most meg egy belső kell a babsziba meg haza kell holnap hoznom a melós tárolóból.
nekem még a 40 lovas ténérén is előbb fogyott el a hátsó mint az első
Nem, alig fékezek, de tényleg: motorfékkel, visszakapcsolgatással lassítok mindig, kivéve vészhelyzetben. Mivel egyedül gurulgatok, nem kell senki után "kapaszkodnom". Amúgy az elsőn eleve sokkal kisebb a minta, és lágyabb a gumi anyaga is.