Bringát így szoktam szerelni, sőt anno a kis 125-ös Csótány gumijait is így cseréltem (az is küllős - tömlős volt, a centrírozás meg le volt ejtve ). A GS-t már gumishoz hordom.
robogóm is belsős, nincs a felniben az a kis ráugrasztós perem, de megoldottam, az fbs odafogja és remekül tömít
még 0.5 bar nyomással is a helyén marad
gumiszerelés bénáknak:
a belsőt fel kell fújni akkorára mint a külső és így pattogtatni rá a külsőt
aztán a hogy nehezedik a feladat engedni kell kifelé a levegőt
így sokkal hosszabb ideig tart de iyenkor csak úgy lehet kicsípni ha nagyon-nagyon béna a szerelő
Motorok bírják a vizet...a motorok
Én nem csinálnám így mint te, mert karcolnak azok a rohadt kitinpáncélosok.
Papírtörlő meg egyenesen gyilkos. Csak pamut, vagy mikroszálas kendő.
Belső minek rá? küllős kereked van?
Ha nem akkor gyorsan felejtsd el. Az csak szopás.
Nekem is belsőre gyártott gumi van a régi motoromon, de miután többször leeresztett kibasztam belőle egy gumis tanácsára, és azóta semmi gondom.
Amikor haza érek üvegtisztítóval befújom a szörnyetegeket , várok picit , és szilviával , meg az üvegtisztítóval azonnal takarodnak ! És a lényeg hogy utána vaxolom ! minden indulás elött szintén áttörlöm vaxos rongyal és így a rohadékok nem mennek a festék alá , hanem könnyen eltávolíthatók ! Eső ? kizárt ! Vízre a hajókat tervezték , nem a motorokat !
http://youtu.be/y_osFZjVnJo