Ja, olyankor kúszik... Amúgy 8-8.5 szokott lenni. De egy ideje nem tudom levinni oda.
Mikor Szabolcsba mentünk autópálya 120 6-dik tempomat, akkor 7.2-ig ment le a végére. De az nem annyira életszerű. Csak haver egy öreg mazdával jött mögöttem, neki ennyi volt a jó.
Kéne fejlődni mert a nagy forradalom ide vagy oda "A korszerűnek számító lítium alapú akkumulátorok energiasűrűsége sem nagyobb 100÷150 Wh/kg-nál, szemben a benzin 12 000 Wh/kg"
Tehát lófasz a dolog.És ha mindent akkuval akarsz megoldani meg napelemmel be kéne borítani az országot napelemfarmokkal és akkutároló felhőkarcolókkal.
Az árak meg addig amíg a kereslet nem lesz egyensúlyban a kínálattal addig sosem fognak lemenni.
És még most is loholnak a gyártókapacitás fejlesztéssel,oszt még sehol nem vagyunk a felhasználási bummal.Max 6-8% az elektromos jármű aránya ugyanaez a megújuló energia is.
Ebből nem lesz árnyékhálózat.
Legyen igazad, de én nem vagyok ennyire optimista: szeretett államunk nem fog lemondani az üzemanyagok adótartalmáról - vélhetően nem is fogják engedni az olcsó közlekedést. Ez csak az otthoni, mindentől független napelemekkel fog menni szerintem.
Én csak annyit tudok, hogy bármilyen autóban ülök sokkal több károsanyagot bocsájt ki ha az ablakot lehúzom amennyiben előző nap sütögetés, bab-lencseételek vagy más puffasztó hatású étek volt.......
Gáz még a jobb alternatíva, mert az legalább tökéletesen ég...nem mint a gagyi kormos dizelek
Csak ugye azért nem erőltetik a közlekedésre, mert azonnal kiderülne hogy nincs annyi gáz ami kéne ehhez, meg nem tudnának mit kezdeni a sok semmire se jó kőolajjal.
Ja csak 24 órára kell?
Tessék ezt pont ezt csinálja nálam
A nagy 200Ah-s akkut vettem 60ezerért újonnan, a többi leselejtezett, de jó állapotú UPS akku.
700Ah kapacitásom van így, ami 8,4kWh.
Ennyi kapacitás több napra elég még villanybojlerrel együtt is.
"Lényeg hogy muszáj csökkenteni drasztikusan a CO2 kibocsájtást..:"
jujj, ezt ne mondd, mert ini amekkora környezetvédő, azonnal leáll a gázos autóval ás a konvektoros fűtéssel.... és javasolni fogja a benzines autók azonnali betiltását
Mikor Szabolcsba mentünk autópálya 120 6-dik tempomat, akkor 7.2-ig ment le a végére. De az nem annyira életszerű. Csak haver egy öreg mazdával jött mögöttem, neki ennyi volt a jó.
Tehát lófasz a dolog.És ha mindent akkuval akarsz megoldani meg napelemmel be kéne borítani az országot napelemfarmokkal és akkutároló felhőkarcolókkal.
Az árak meg addig amíg a kereslet nem lesz egyensúlyban a kínálattal addig sosem fognak lemenni.
És még most is loholnak a gyártókapacitás fejlesztéssel,oszt még sehol nem vagyunk a felhasználási bummal.Max 6-8% az elektromos jármű aránya ugyanaez a megújuló energia is.
Ebből nem lesz árnyékhálózat.
Hibridesek bekaphatják
Asszem a TDI bekaphatja a 4.5el
Amúgy a lovaglás fizikálisan is megedz.
Csak ugye azért nem erőltetik a közlekedésre, mert azonnal kiderülne hogy nincs annyi gáz ami kéne ehhez, meg nem tudnának mit kezdeni a sok semmire se jó kőolajjal.
Tessék ezt pont ezt csinálja nálam
A nagy 200Ah-s akkut vettem 60ezerért újonnan, a többi leselejtezett, de jó állapotú UPS akku.
700Ah kapacitásom van így, ami 8,4kWh.
Ennyi kapacitás több napra elég még villanybojlerrel együtt is.
jujj, ezt ne mondd, mert ini amekkora környezetvédő, azonnal leáll a gázos autóval ás a konvektoros fűtéssel.... és javasolni fogja a benzines autók azonnali betiltását