Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy a pláza előtt
ha engem elkezdene tolni egy buzi nyomnék egy satuféket, ingyen le lenne festve az astra szépre
A rendszámot úgy olvasták le páran, hogy 3 méterre mögéjük állt és próbálta tolni, gyorshajtásba kényszeríteni őket, vagy amikor megfogták, akkor lefotózta a kocsit, ami megállította.
Az a véda meg Mecseknádasd bevezetőjén van, közvetlen az 50-as tábla mögött, lazán be lehet esni 80-90-nel, vigyázz.
Csinálj egy szelfit az asztmáról a mecsek pihenőben.
105 a maxi tempó aztán ott még nincs bünti
van valami falu szélén egy véda abba egyszer majdnem belecsúsztam, pont előztem egy gyíkot és igen el kellett gondolkodni hogy szopóágra tettem-e magam
amúgy ha a rendszámot le tudod olvasni az már bukó.....
Paks körüli egyenesekben szeretnek méregetni, plusz Baranyában vigyázz az MYL - MZA - MIA rendszámú kocsikkal, abból méregetnek, többen bele szaladtak.
pécsre a 6oson ha nincs nagy forgalom elég jól lehet haladni
megyek dolgozni akkor minimum 6-8 ilyen 70-80al közlekedő fasz van előttem és kb 10 kanyar, megspékelve egy rakat biciklissel ami 2-3 minumum, de van hogy sokkal több
és persze egy csomó szembejövő
délután ugyanez csak fordítva, annyi nehezítéssel hogy egy busz is van előttem
ha 14: 01kor kiérek a kapun és egyből tudok indulni akkor néha elmegyek a busz előtt mielőtt kijönne a megállóból, de ez ritka mert 5 esetből 3x pont elém fordul ki akárhogy sietek
aztán azért nem fogok harmadikban padlózni és satufékezni hogy 3 perccel hamarabb érjek oda ahová nem szeretek menni
Jahogyte skodás voltál,mindent értek.
Hogy aztán eléjük állj 80-nal sík úton?
egy 100as skoda egyik ismerősnek is van az a pót tartalék kocsija, tartaléknak meg az elpusztíthatatlan 123as merci, régen avval jártunk pecázni, mondjuk az bevett 15 liter gázt minimum
Légyszi, mond hogy országúton nem játszod ezt, mert ha idegből kielőz 4.-ben egy Thalia és még rád is dudál, hogy a f..szt tötymörögsz az úton, akkor... szevasz!
Sosem mondanám szarnak, csak ifjú szemmel nagyon fura konstrukció. :) Azért felnőtt rajta pár generáció és a mai napig fut néhány, plusz a rally-ban ha jól tudom kedvelték az erősnek mondható futóművet.
3 henger az full béna
az csak akkor ér valamit ha 2 sorban van 3-3 henger
épp most tankoltam 175 km-re 15 liter gázt
ingázva, finoman nyomva 8,6literes átlag
de az tény hogy 80km/h sebesség felett sosem mentem a héten....
holnap elnézünk pécsre meglátom mit eszik, mert szoktam erelni neki az emelkedőkön a sok béna faszt ott gyorsulom le
Most már értem. Innen jön a 3 henger imádatod, pedig pont olyan szar mint a Triumph
Persze mert ott már összefolytak a dugattyúk
Vagy csak ki kellet volna cserélni a hátsó rugót, meg az első lengés csillapítót
Nekem is.
Szívtam is a fogam amikor megvettem az Astrát mert annak ez volt az alja, de inkább többet.
A ventillátor kapcsoló gomba volt szar, nem a hosszú cső.
Alapvető átalakítás volt, kivezetni a ventillátor kapcsolót. Nyáron fixen fel volt kapcsolva, és így soha nem volt vele gondom.
Nekem 135volt a vége GPS-el nézvel. Óra szerint 160
Én mondjuk szépen karbantartottam, nem úgy mint te a szerencsétlen Fastrát

Vicces volt. Felvettem egy stoppost, elkezdte nekem mesélni hogy mekkora rakás szarok, mert nem mennek 90-nél gyorsabban, meg bojlernek nevezték meg instabil, én csak hümmögtem, ekkor ránézett az órára és 150-et olvasott le róla, utána nem dumált...inkább kapaszkodott az életéért.
Mai fiatalok ezt nem érthetik.
Trabant után luxusautó volt.
Nem ezek voltak a gondjai amit felsoroltál.

-Motor elég volt, 1200-es Ladákat alázta, csak sok nyomi nem merte pörgetni.
-Alapból nem sült meg. Az öntöttvas hengerfej szeretett elrepedni, akkor pedig ette a vizet, meg levegősödött a hűtőrendszer, de nekem akkor sem sült meg amikor már több vizet evett mint benzint :D
-Az leginkább a törött rugótól volt. Alapból nem is ment olyan gyorsan hogy alákapjon :D
Futóműve nem volt olyan szar, csak a súlyeloszlása volt pocsék, érteni kellet a vezetéshez, mert láttam olyat aki egyenes úton 50-el borult be az árokba. De ha tudtad kezelni jobb volt megint csak mint a Zsiguli, mert az csak kapart a havon, hátsó kerekén semmi súly, ez meg tolta magát mintha létezett volna téli gumi. Hólánc az első kerékre, hogy kormányozni is lehessen, meg fékezni, és bárhol elment.

Fő baja persze az volt hogy hulladék kommunista minőség volt, de akkori viszonyok között nem volt olyan szar mint leírtad.
Itt az igazság tessék megfogadni !!
Melkus.
Igazi ritkaság, lehet már németben se sok van.