Pár hete beszélgettem vizsgabiztossal. Ha nincsen elbaszva széjjelgányolva egy gép, és a fékpadon a mérés nem mutat hibát, illetve helytelen működést lengéscsillapításra pl. akkor átmegy!
Nem teljesen. A lényeg, hogy külsőre (ami ugye a fényképen látszik) csak olyan átalakítás lehet, ami be van írva a forgalmiba. Eddig ez nem kellett, ergo csak az állomáson múlt, hogy szívózik-e a sportdob vagy akármi miatt.
Ha a világítás rendszert nem alakítod át, pl.: izzólámpásról xenon ívfényesre, és működik rendesen ahogy kell, a fékrendszert nem rontod el, a futómű rugózását nem qrod el, a kipufogódat nem lehet hallani 5 km-ről akkor a mérésnél nem lesz hiba és leszarják mi van benne.
Visszaterve kicsit a muszakis kerdeskorre - mert csak most olvastam vissza.
Hogyha valaki sajat hibajabol lezuzza a motorjat es nincs penze a gyari idomokra, olyankor szokott a motorbol "streetfighter" stilusu vas keszulni. Na ilyenkor ezeknek a motoroknak ezentul felejtos a muszaki vizsga, mert olyan valtoztatasok lettek vegrehajtva a motoron, amik tuti nem engedelyezettek?
Amig a fejetol buzlik a hal, addig tuti hogy meg lehet okosba oldani a dolgokat
Hogyha valaki sajat hibajabol lezuzza a motorjat es nincs penze a gyari idomokra, olyankor szokott a motorbol "streetfighter" stilusu vas keszulni. Na ilyenkor ezeknek a motoroknak ezentul felejtos a muszaki vizsga, mert olyan valtoztatasok lettek vegrehajtva a motoron, amik tuti nem engedelyezettek?
Őszinte vagyok.
Inkognitóban álnéven vagyok itt nehogy megszóljanak otthon.
Bár azóta eljárok dühkezelési csoportterápiára pár földimmel.
http://www.zoozoo.hu/hirek/zoo...
Nem támogatom ezt a fajta fejlesztést.