Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erősen túlmisztifikált ez a műszaki kérdés. Nem egy nem kettő motort hatóságiztam már rendszámozás miatt ahol azért komolyabban nézik át a motorokat mint egy sima műszakin.
Itt annyit csináltak hogy átnézték a lámpákat. Az "E" jelzést mikor hogy. Lemérték. Lefotózták meg feltolták a fékpadra és megfékezgették rendesen elöl hátul. El sem voltak indítva. És ennyi. Nem tudom mit kell itt futni a köröket a lábtartó meg a fékcső meg a miegymás körül.

Kipufogót kell visszarakni az eredetit meg ha nagyon feltűnőek a ledes indexek és nincsen bennük az E jelzés. Esetleg a Xenont kivenni arra az időre. Ez maximum 1 óra otthon házi szerszámokkal. Aztán el műszakira. Gyorsan megcsinálják aztán irány haza és újabb 1 óra múlva minden újra olyan mint volt. Azt Cső
Teljesen idiota hasonlatokat irsz. Muszakin ugy kell kinezzen mintha gyari lenne. Kell a labtarto, kell a fekcso. Fekcso van rajta csak nem gyari. De ugy nez ki mint a gyari. Ha ezt nehezedre esik megerteni, akkor tenyleg menj keletre. Keresd fel K.Istvant itt a gaxr1100topicban. Nemet muszakin ha jol emlekszem azon szivoztak hogy a fekpalca tul kozel van a gumihoz. Ez van.
Mar tobb motorod is van?
Pakold ki mindegyik ulcsat a makettek melle, mert nem hisszuk el
Ez tiszta, de nem húznék ide sem egyenlőségjelet a lábtartóval, vagy üléspúppal. Mivel a túlterhelt utánfutóval veszélyezteted a a többi közlekedőt, de egy üléspúppal hol? De hagyjuk az üléspúpot, mi lesz a fékcsövekkel? Azt is cserélgesse majd műszakira a jó nép? Akkor nekem a fékfolyadék sem gyári már...
Azért nem, mert úgy állítod ezt be, mintha olyan kardinális dolog lenne a közlekedésre nézve, közbe nem. A szabályok meg igenis ratyik, szerintem az F1-ben vannak ilyen hülye szabályok, mint itthon. Régen a levezetőkörön bevihetett a a versenyzőtársad a boxba, ha te lerobbantál. Ma már ez nagyon DANGER! Anno lehetett naponta cserélne a sisakfestést, ma nem, mivel összezavarja szegény embereket.
A régi szép időkben amikor Te még pajzán gondolat sem voltál, a Simson rendszámozva és 2 személyre is vizsgáztatva megtalálható volt! Aztán egy idő múlva nem volt szükséges a rendszám, bár akkor nem lehetett vele utast szállítani. De jelenleg is rendszámozható.
Az hogy mit lehet és hogy mit szabad az nem feltétlenül jelenti ugyan azt. Ez olyan mintha egy 300 kilósra hitelesített utánfutóval 5 mázsát viszek. Fizikailag lehet de a KPM-es megbaszhat érte. A plusz súly meg nem fog magától lemászni az utánfutóról. Ha az 5a-es kisrotyogót le rendszámozod mert le lehet akkor lehet 2 személyre is máris lehet vinni utast. Siófokon van is rendszámos SMK robogó és van hogy két személlyel megy
Ok, de akkor a segédmotorokról meg miért nem szedjük le, mivel nem szállíthatnak 2 személyt és mégis van minden, ezzel is kedvezve a bűnözésnek.
Ezért másoltam be a rendeleteket abban benne van.
Ott a Ducati Diavel nem látszik a hátsó lábtartó, akkor nincs is? Vagy ott van a KTM RC sorozat, olyan mintha nem lenne hátsó ülés közbe van. Az összes üléspúp is ilyen, csak a képen nem látszik.
De ez nem igy van. Ertem en hogy mit mondasz. De nem nyerhetsz avizagabazissal szemben.

Van aki nem visz utast megertem, de a forgalmijaban az van hogy szallithat utast, ezert kell a labtarto. Legalabb a muszakira csavarozza fel az ember es tegye ra az ulest. Legalabb a muszakira. Ezt papolom mar 2napja de nem vagytok kepesek megerteni.
Legyen jó nő, vagy legalább vegyen a motoromra egy fasza kipufogót
Nagy vonalakban csak akkor szállíthatsz motorral utast ha a forgalmiban 2 személyre van írva a forgalmi engedélyed. Tehát rendszám nélküli robogóval nem lehet ha nincs rendszámozva értelem szerűen két személyre. Abban már nem vagyok biztos hogy a műszaki alkalmával mi alapján adnak két személyre vizsgát és mi az ami miatt nem adnak. Gondolom ülés lábtartó és valami jelzés értékű kapaszkodó lehet az alapszabály. Meg közre játszhat a motor önsúlya is mert szerintem 100 Kiló alatti motorra nem hiszem hogy adnának 2 személyre engedélyt.
Láttad az új R1-gyet? Most őszintén, szerinted ott egészséges utast szállítani? Szerintem inkább örülni kéne, hogy leszedi valaki a lábtartót hátulról.
Van szakmám és több motorom is és nem vagyok f@sz mint Levi.
Tiltva vagyok nála, de jól mondja most! Ratyi szabályokról van szó, amit ratyik találtak ki és ehhez ragaszkodnak a szabályfétises ratyik.
Mik a feltetelei az utas szallitasanak ?
Igen sikerült. S.1: 2

És?
Nem kell tenned egy lépést sem,az 5/1990 és a 6/1990 rendeletben minden benne van
Elore is koszonjuk! Legalabb lesz egy hivatalos(nak mondhato) valaszunk is
sikerult megnezni hogy mennyi a szallithato szemelyek szama ? Vezetovel egyutt !
Szállítottam annak idején 5 mázsa búzát , Dacia-val úgy, hogy csak a vezetőülés volt benne. 120 km-ről. De senki nem kiszedett ülésekről és a vezetőülés helyére tett fotelről beszél, rajtad kívül.
Akkor innentől mit keresel itt? Kötözködni akarsz??
Kedden megkeresem az NKH-t és megkérdezem ezeket , mert ott lesz dolgom, és ide meg fogom írni.