De egy muszaki vizsgan nem csak azt nezik, hogy mi kell a biztonsaghoz... ha az autodbol kiveszed az osszes ulest - mert ugyis csak egyedul kozlekedsz vele - es a vezeto ules helyere egy Recarot raksz, az ugye biztonsagosabb, mint a gyari. Megsem fogjak atengedni, nem? :)
Én az enyémen használom! De utána járok az állításodnak a jövő héten. Most néztem meg a HONDa forgalmi engedélyt. Hol találom azt, hogy egy 1986-os HONDA CBX 750 f hány személyt szállíthat pl??
Jó napot kívánok látom jók a poGramok. Nekem sem gyári a dobom, hanem még 6ccázasró való. Gondolom ez nem lehet gond nincs hangja de legalább rohadt csendes bár egy kicsivel talán nyitottabb mint a 620asé. Majd szerelő jól megoldja idén a műszaki vizsgát, én meg elhozom tőle friss papírkával.
Te egyre butabb vagy. 17000ft tapasztalatbol mondom hogy a fekpadra sem kellett tolni amotort. Ezt te nem tudod felfogni. Sajnallak hogy 40eves fejedde egy begyoposodott idiota vagy, de hat nem lehet mindenki ugyanolyan.
Egy 20 éves ifjú titán határtalan tapasztalatára alapozva mivel már túl van a 200e-redik trágyahalom okosba vizsgáztatásán kijelenthetjük hogy nem 15 nem 18e forint hanem egészen pontosan 17000 magyar forint átadása után egy felniken guruló romhalmaz is vidáman kaphat műszaki vizsgát tehát nem para sem a kipufogódob,sem a lábtartó sem a tükrök és még az idomok hiánya sem.
Nekem a Hondán az első és a hátsó is kézzel egy pillanat alatt állítható. És igaz nem a vizsgán , de le szoktam ellenőriztetni. De ha lelököm a stenderről magam is látom. Ha meghalta magát akkor leeséskor nem egyet, hanem 3-at rugózik.
En nem hasznalok hatsofeket, leszedem mert nekem nem kell. Ez is atmehet muszakin ? Azert kell ra mert benne van a forgalmiban. Ennel jobb magyarazat nincs. Azert mert ott a papiron.
Nem nehéz a felfogásom, vitatkozni szokásom és nem is személyeskedek, csak azt nem értem , ha én tegyük fel egyedül, és csakis egymagam közlekedek, akkor mi köze a hátsó lábtartónak a műszaki biztonsághoz! Bár én nem szedtem le, kivéve a kétszemélyes Simson egyszemélyessé alakításakor . Igaz ehhez nem is kell műszaki.
Es motoron mi alapjan ellenorznek a lengescsillapitast?
Mondjuk egy enduron teljesen masok az elvarasok, mint egy sportmotoron. Mondjuk egy mindenhogy allithato futomu eseteben be van love a 30 kilos pilota sulyahoz a futomu. Aztan raul a 110 kilos vizsgabiztos es felut nala a telo. Akkor megbukott volna a vizsgan a motor?
Annyi koze van hozza, hogy forgalmiban az szerepel, hogy szallithato szemelyek szama 2. Valoszinuleg este az asszony nem cummantotta le es ezert ugy gondolta, hogy csakazertis megszopat valakit
Ugyanaz mintha az elsot venned le. Mert a forgalmiban ott van hogy 2szemelyes amotor. Nem viztonsagrol van szo. De a forgalmiban az van akkor rajta kell legyen muszakin. Ezt nehez felfogni ?
Par hete. Ha jol vettem ki a korabbiakbol, akkor Olivert meg par _napja_ szopattak a hatso labtarto hianya miatt. Marcius 1-tol szigoritas lepett ervenybe.
Mondjuk egy enduron teljesen masok az elvarasok, mint egy sportmotoron. Mondjuk egy mindenhogy allithato futomu eseteben be van love a 30 kilos pilota sulyahoz a futomu. Aztan raul a 110 kilos vizsgabiztos es felut nala a telo. Akkor megbukott volna a vizsgan a motor?