Látod, tőled is elvenném a forgalmit, ez a hozzá állás miatt. Tudod hogy nem szabályos de neked áll feljebb. Leszarom hogy te hogy használod a motort, annak akkor is 2 személy van a forgalmiban aminek feltétele hogy legyen lábtartó! Nincs? Te hibád. Mehet akkor hátsófék nélkül is, mert úgy sem használod a hátsóféket...
Hallom,hogy már matricákat sem ragasztanak a rendszámra,hanem a forgalmiban lesz a környezetvédelmi kód is.Látom valaki a a
minisztériumban nagyon ráért újítani "kicsi pézé" A kurva annnyát!
Mondjuk az ellenőrzésről meg annyit, hogy pl ugye január 1től nem ragasztanak matricát a rendszámra, ehhez képest az idei első munkahéten a rendőrök sem tudtak erről a változásról. Szted ilyen kipufogó, stb átalakítás témával mennyire vannak képben? Max az e betűt keresik. Mondjuk tény, ha benne van a forgalmiban akkor nem tud mit csinálni akkor sem, ha akar.
Mert én nem úgy vittem? Műszakilag nem tud belekötni, buziskodni azt tud, de ilyen ország vagyunk. 2 személyes? Használom úgy? Nem. Levettem? Miért? Súlytöbblet GP Pilotnél minden gramm számít.
Nagyon helyes. Legyen beírva az állítható futómű vagy az ültető rugó is. Sportdob is. Legalább nem lesznek vágott rugós üvöltős szarok az utakon. Ha rajtam múlna rendszeres ellenőrzés lenne az utakon. Tuning lámpa, utolagos xenon stb stb venném el a forgalmikat.
Csak egy szar fékeset könnyebb levizsgáztatni, mert a motorra legalább a fénykép erejéig vissza kell rakni a gyári dobot (arról nem is beszélve ha nincs meg), az autóval meg simán kétszer méreted le az első tengelyt...
Jó kipihentek vagytok hogy ezen a szélmalomharcon pofáztok félórát. Calm bazd meg nem lehet és kész. Ahogy látom te a suliba mindig pofázhattál a tanának és nem fogtad fel soha hogy hiába pofázzol neki lesz mindig igaza és akkor szopat meg amikor akar.
Épp ez a lényege a mostani új szabálynak március 1től, hogy minden átalakításnak benne kell lennie a forgalmiban, ezért kell bevinni kpm-re szemlére. Eddig nem kellett ilyen, így simán a vizsgaállomáson múlt, hogy átengedték-e.
Akkor vegyél olyan motor gyárilag ami 1 személyes. Probléma megoldva, hiába durrogsz itt a hülyeségeddel, indokoltan nem engedte át. Láncolajzóról, túrakormányról kellene legyen papír, ezt fel lehetne tüntetni a forgalmiban mint a neméteknél, és nincs is probléma, mehet nyugodtan műszakin mert bele van írva. De nálunk ez nem így van, nincs beleírva semmi a forgalmiba, tehát ha akar megbuktatja a motort. Miért? Mert megteheti. Jogosan? igen jogosan mert nem felel meg a szabályoknak :) ilyen egyszerű. Az egy dolog hogy egy csicska meg szidhatjuk. De megteheti mert adtál rá indokot.
Én mindig úgy vittem oda a motoromat hogy megfeleljen. Lehet velem van a hiba.
Persze, még ők fizessenek neked hogy leműszakizhatják a motorodat.
Értem én mit mondasz, még azt is mondom, hogy vmennyi igazság van is benne. Gyakorlati értelmét nem látom, sztem ennél egy rakás fontosabb dolog van ami miatt lehetne szívózni. Az a baj, hogy nagyon rámentek az utóbbi időben a külsőleges változásokra, mert azoknak a fotón nyoma van, míg pl egy szar hátsó fékes autónál simán lemérik a jó elsőt mint "hátsó" és nem lesz semmi nyoma a trükknek. Aztán egy pár lábtartó meg egy szar hátsó fék azért nincs egy kategóriában.
Ez az ország a balfaszságáról híres.Sajnos.Te még nemigen vittél műszakira motort abban az időben,amikor le kellett szerelni a jobbos tükröt,mert nem volt "szabályos"...vagy az autókról a pótféklámpát.... Azért,mert valamire azt mondják,hogy "az a szabály",attól még lehet balfaszság.Egyszer megkérdeztem egy műszaki vizsgabiztost,hogy ez és ez miért van így...azt válaszolta,hogy szerinte is hülyeség,de még elfelejtették módosítani "fent"
minisztériumban nagyon ráért újítani "kicsi pézé" A kurva annnyát!
Én mindig úgy vittem oda a motoromat hogy megfeleljen. Lehet velem van a hiba.
Persze, még ők fizessenek neked hogy leműszakizhatják a motorodat.