Sziasztok!
Nincs szikrám az etz motoromban. A trafót tesztelem úgy ,hogy 12V al táplálom a két bemenetét és ezt szakítom meg, de csak a csatlakozó szikrázik a gyertya nem. Ez így normális? Esetleg tipp, hogy mit mérjek/ csináljak?
Előre is köszi!
Ez jó kérdés, gondolom igen, de nagy balszerencse kell ilyen fasz rendőrbe belefutni, velem eddig az összes normális volt (az az 1 idény alatt). Majd utána kérdezek, úgyis heti 2-3x járok hozzájuk. Csak konkrétan a vizsgát kérdeztem az állomáson, mivel nekem is lejár ha jól emlékszem májusban.
vagy az olaszoknál. Gyári áttéttel. Nincs + - me ha ránéz a rendőrbácsi a hátsó lánckerékre és látja hogy az nem gyári áttéttelezés akkor cumendáresz kántáresz. Szóval ne ríjatok mert lesz ez még rosszabb is.
Ok, de ha nem akkor is mi van, ez nem olyan átalakítás. 2 szer vittem így motort műszakira, nem volt gond. Ja amiket kihagytam fémfékcső, nem gyári fékmunkahenger.
mondjuk a scottoilerhez van valamiféle tüv jóváhagyás amit el kell fogadjanak. De érted, ha úgy viszed oda hogy egy kormánycsutkád van fent csak akkor az megfelel a forgalmiban leírtaknak ? Nem..
Napi tiz bajvan vele,milyen cip teloval sufniban korbefenykepezve,tudom hogy nem adokveszek de azert na felrakom hatha valakit erdekel a lom.stb.kell a fenenek.
Szerkezetileg ez komoly átalakítás... 4 csavar és egy pattintás. Vittem már motort üléspúppal és hátsó lábtartó nélkül. Mondjuk felőlem le is húzhatja a 2 személyt, 1-re nem hat meg.
Viszont a láncolajozót nézik műszakin? Ha lúd, akkor legyen már kövér.
Nincs szikrám az etz motoromban. A trafót tesztelem úgy ,hogy 12V al táplálom a két bemenetét és ezt szakítom meg, de csak a csatlakozó szikrázik a gyertya nem. Ez így normális? Esetleg tipp, hogy mit mérjek/ csináljak?
Előre is köszi!