Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megyünk tesztelni jó buli lesz...
Ni baj van azzal, ha az ember praktikusan, helytakarékosan hordja?
baszki most esett le
nem kondigépet kell gyártanom hanem pöcsnövelőt
"Hajdanában bordélyházak bakja,
most fonnyadtan lóg penészes makkja..."
Jóvanna de legalább nem mikro.
Az enyém
Na várjatok, így sosem döntöm el kinek is nagyobb a fasza!
Ráadásul jórészt Jawaval.... nem egy szipiszupi KTM-el.
Egyrészt nem világos hogy mi ez a bizonyítási kényszered? KTM choppert is gyárt?
Másrészt meg ebben azért ne legyél olyan biztos
Belgiumban tuti nem voltam.
Versenyezhetünk ki merre, milyen helyeken járt már motorral de valszeg nagyon csúnyan alul maradnál :)
A KTM ritkán jár az erdőben, viszont Albániától Olaszországig a tengerpart és a hegyek illetve Szlovénia és Ausztria egy kisebb része ismerős már neki :)
Komolyan, hallani sem lehetett, hogy jár a motorja, nagyon patika állapotban volt. Én már 50 ezret belehajtottam majdnem, de még mindig egy rohadt deci olajat sem eszik olajcserétől olajcseréig és még mindig nem kell se a futóműhöz, se a fékhez nyúlni.
16 szelepesben nem találtam ilyen patika darabot ebben az árban.
Egészen más a két motor, a 8v hosszú löketű, a 16v rövid löketű, nem csak a hengerfejben van a különbség. Valóban jóval frissebb fejlesztés a 16v, de a gyári adatokkal ellentétben többet is eszik és picivel később ébred a nyomaték is benne.
Kerestem 16 szelepes verziókat, de 2 hónap alatt sem találtam 500 ezer alatti értelmes darabot, mindnek volt valami nyűgje, aztán egyszer csak szembe jött ez az első gazdás, 94 ezret futott szervizkönyves darab, hibátlan futóművel és szinte hangtalan motorral, ráadásul bele is alkudtunk egy 80 ezret, így elhoztam.
De miért nem 16 szelepes Thaliát vettél? Az megy mint állat, a könnyű kaszni jóvoltából.
Clio II 1.4 8v blokkos ez is, elvileg 75 le/ 114 Nm-ből tudnának 84 le/126 Nm-t csinálni, nem hangzik rosszul. Ez már pont arra elég, hogy 2.-3.-4.-ben ne kelljen folyton padlóznom a gépet, hogy a számomra megfelelő haladást elérjem, plusz előzéskor ne kelljen visszaváltogatnom 5.-ből 4.-be országúton, magyarul valóban összejöhet a több decis fogyasztás különbség.
98 előtti szívó motorokra most akció is van, 35 ezer csak, nem is rossz.
Ja, hogy ez Béjemvé! Nincs több kérdésem...
Kérdezz rá, van sok cég, ezt dobta fel elsőnek a Google:
https://autochip.hu/chiptuning-arak/
Bár pont Thaliát nem találtam a listában.
Ha lecsavarnak még pár decit a fogyasztásból, az nekem megér 30-40 ezret, éves szinten 20 000 km-t megyek.
Na itt a gond. Ahol én járok a chopperek csak Y-al tudnak befordulni
Azt ne mond hogy amikor a KTM-el kimész az erdőbe, ott gyakori az ilyen kóborbuzi
Dehogynem, csak kérdés hogy érdemes e.
Lehet hogy többe lesz mint amit a kocsi ér.
Jó barátom chopperének kormányán van felcsavarozva karóra, iránytű, kézzel nyomkodós duda, telefontartó és egy pár hangszóró, hogy menet közben is üvöltsön a metál. Lehet kihagytam ezt-azt.
Pedig de. Hülyül a nép. Ez a pohártartó főleg csoppereken már évek óta nagy trend, pláne dobozos sörrel víz helyett.