Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak tudnám, hogy ez a nyűgje hogy kapcsolódott a fejében ahhoz, hogy öreg Opelekről beszéltünk Inivel... De inkább leszarom, összefüggéstelen marhaság volt tőle.
X16xep na ilyet vegyetek jó kis ultrazöld motor tele szopatós dolgokkal... elszegényedő keverék hibával, agyvérzés
Azt mondta, több hitelt nem vesz fel :(
Kia-ja van már szóval előlépett
Ini is ezt tanácsolta, lehet megfogadom.
Öcsém jóval 200 felett jár,semmi gond a megbízhatósággal.
A H100-nak van majdnem ekkora súlya most hogy kicseréltük a vasplatót.
ajjjjj
ebbe az idegbe elrontottam, nem a vízpumpa pöcsös hanem a termosztát

sok-sok kis apróság ami egytől egyig egy-egy vágás a megbízhatóság alkarján
Van ilyen csak az snassz nektek mert fúj hibrid
Én ma 30km-es körön az 1.4tonnás kocsival, 3,7 literrel vittem el asszonyt melóba, dugóval nehezítve.
Klíma is ment.
Igaz kávét nem ittam ez sokat javít a fogyasztáson
Mértnem?
Mondhatnám a 200 köbcenti pluszt is.
De ha a veréb megfejeli a klímahűtőt és átmegy rajta,lesz benne akkora kraft hogy szétvigye a normál hűtőt is,vitrinbe teszem.
nekem nincs kis pöcs a vízpumpán.
Haláldunsztom sincs hol az olajnyomásmáérő.De nem is kell tudni.Teszi a dolgát.
Meg a Twinportoknak fekete a szelepfedele,és műanyag.
Nagyon fontos életbevágó dolgok kéremszépen.
Apu nem fizeti a téligumit
még a végén veszek egy ponthegesztőt és csinálok magamnak egy rendes kocsit
annyira felbasz a jelenlegi autóhelyzet
úgy kis kimaradt egy csomó barna festék a kondigépből az astra motorja fasza, csak valami csini kasztnit kell varázsolni 0,3as saválló lemezből és sose rohad el
Vigyél csajt is, lehet azokra jöttek
de -20fokban is úgy indult mint nyáron, igaz a legfaszább gázolajjal
amúgy egész egyben van a gép, nekem nem kellene de akkor is egész szép kocsi
a buzi ford meg örökké kínlódott a dpf szűrővel, aztán 2. váltójavítás után el is lett adva, de még volt vele pár dolog de nem jegyeztem meg miféle

amúgy ha csak a dpf tisztítást és a gázolajhoz keverendő valami folyadékot beleszámítjuk nem jött ki gazdaságilag jobbra mint a suzukival
egy új dpf kellett volna+ egy hőmérő és akkor talán az új szűrővel elment volna 10 évet ha a regenerálódási szakaszban meghajtják
mert ugye ez a dpf lelke és egy kibaszott lámpa nem jelzi hogy mikor csinálja és ne álltísa le az ember.....
másabb az f-es x14xe
pl nekem full alu hűtőm van nem félig műanyag, akkor nincs kisműanyagpöcs a vízpumpa fedélen
ezek már önmagában nagy hibák, egy izmosabb veréb szétveri a hűtőt, nekem meg már túlélt pár csíkos macskát is
az olajnyomást se a hengerfejben méri, és biztos van még pár kisebb eltérés
Az összes mazda olyan hogy hallod amikor rágja a rozsda.
de milyen áron?
vett ismerős jó pár éve egy 4 éves dízel c-max kocsit az 1.3as suzuki kiváltására
kb felesbe megy messzire és közelre, megvolt neki 4 évig elég sokat költött rá a váltótól kezdve kb minden befosott rajta (még mindig egy max 8 éves kocsiról van szó)
aztán besokallt eladta iszonyat bukóval és vett egy 626mazdát gombokért és avval jár
Majd télen menj vele motorozni,hiszen a latyakban nincs párja..
Na jó de az az ipse egy szent őrült 50e-res szektás követővel.És legalább annyian vannak akiket tiltott mert beszóltak neki.
Mindezt egy hóban,fagyban,éjfélkor,lámpa nélkül is szemel láthatóan rommá tört majd mekkelek által "egyedien" helyreállított bontószökevény láttán.
Ami ettől függetlenül ment,dudált,világított.
Az angol motor meglepődnél milyen jó.
És olyan mondja aki szögazonos motoros Fastrával jár csak a kasznija sokkal kisebb és hulladékabb.
Benzinesek fogyasztásaiban valóban nincs nagy különbség, de a dízeleket nagyon kihegyezték a fogyasztás leszorítására.
Na a raccsing Yaris-os vagy Szutyuki-s (bánat tudja mid van) az aztán okvetlen okot ad a szaktekintélyi címre.
Az is lehet.