Csak tudnám, hogy ez a nyűgje hogy kapcsolódott a fejében ahhoz, hogy öreg Opelekről beszéltünk Inivel... De inkább leszarom, összefüggéstelen marhaság volt tőle.
Van ilyen csak az snassz nektek mert fúj hibrid
Én ma 30km-es körön az 1.4tonnás kocsival, 3,7 literrel vittem el asszonyt melóba, dugóval nehezítve.
Klíma is ment.
Igaz kávét nem ittam ez sokat javít a fogyasztáson
Mondhatnám a 200 köbcenti pluszt is.
De ha a veréb megfejeli a klímahűtőt és átmegy rajta,lesz benne akkora kraft hogy szétvigye a normál hűtőt is,vitrinbe teszem.
nekem nincs kis pöcs a vízpumpán.
Haláldunsztom sincs hol az olajnyomásmáérő.De nem is kell tudni.Teszi a dolgát.
Meg a Twinportoknak fekete a szelepfedele,és műanyag.
Nagyon fontos életbevágó dolgok kéremszépen.
még a végén veszek egy ponthegesztőt és csinálok magamnak egy rendes kocsit
annyira felbasz a jelenlegi autóhelyzet
úgy kis kimaradt egy csomó barna festék a kondigépből az astra motorja fasza, csak valami csini kasztnit kell varázsolni 0,3as saválló lemezből és sose rohad el
de -20fokban is úgy indult mint nyáron, igaz a legfaszább gázolajjal
amúgy egész egyben van a gép, nekem nem kellene de akkor is egész szép kocsi
a buzi ford meg örökké kínlódott a dpf szűrővel, aztán 2. váltójavítás után el is lett adva, de még volt vele pár dolog de nem jegyeztem meg miféle
amúgy ha csak a dpf tisztítást és a gázolajhoz keverendő valami folyadékot beleszámítjuk nem jött ki gazdaságilag jobbra mint a suzukival
egy új dpf kellett volna+ egy hőmérő és akkor talán az új szűrővel elment volna 10 évet ha a regenerálódási szakaszban meghajtják
mert ugye ez a dpf lelke és egy kibaszott lámpa nem jelzi hogy mikor csinálja és ne álltísa le az ember.....
másabb az f-es x14xe
pl nekem full alu hűtőm van nem félig műanyag, akkor nincs kisműanyagpöcs a vízpumpa fedélen
ezek már önmagában nagy hibák, egy izmosabb veréb szétveri a hűtőt, nekem meg már túlélt pár csíkos macskát is
az olajnyomást se a hengerfejben méri, és biztos van még pár kisebb eltérés
de milyen áron?
vett ismerős jó pár éve egy 4 éves dízel c-max kocsit az 1.3as suzuki kiváltására
kb felesbe megy messzire és közelre, megvolt neki 4 évig elég sokat költött rá a váltótól kezdve kb minden befosott rajta (még mindig egy max 8 éves kocsiról van szó)
aztán besokallt eladta iszonyat bukóval és vett egy 626mazdát gombokért és avval jár
Na jó de az az ipse egy szent őrült 50e-res szektás követővel.És legalább annyian vannak akiket tiltott mert beszóltak neki.
Mindezt egy hóban,fagyban,éjfélkor,lámpa nélkül is szemel láthatóan rommá tört majd mekkelek által "egyedien" helyreállított bontószökevény láttán.
Ami ettől függetlenül ment,dudált,világított.
ebbe az idegbe elrontottam, nem a vízpumpa pöcsös hanem a termosztát
sok-sok kis apróság ami egytől egyig egy-egy vágás a megbízhatóság alkarján
Én ma 30km-es körön az 1.4tonnás kocsival, 3,7 literrel vittem el asszonyt melóba, dugóval nehezítve.
Klíma is ment.
Igaz kávét nem ittam ez sokat javít a fogyasztáson
De ha a veréb megfejeli a klímahűtőt és átmegy rajta,lesz benne akkora kraft hogy szétvigye a normál hűtőt is,vitrinbe teszem.
nekem nincs kis pöcs a vízpumpán.
Haláldunsztom sincs hol az olajnyomásmáérő.De nem is kell tudni.Teszi a dolgát.
Meg a Twinportoknak fekete a szelepfedele,és műanyag.
Nagyon fontos életbevágó dolgok kéremszépen.
annyira felbasz a jelenlegi autóhelyzet
úgy kis kimaradt egy csomó barna festék a kondigépből az astra motorja fasza, csak valami csini kasztnit kell varázsolni 0,3as saválló lemezből és sose rohad el
amúgy egész egyben van a gép, nekem nem kellene de akkor is egész szép kocsi
a buzi ford meg örökké kínlódott a dpf szűrővel, aztán 2. váltójavítás után el is lett adva, de még volt vele pár dolog de nem jegyeztem meg miféle
amúgy ha csak a dpf tisztítást és a gázolajhoz keverendő valami folyadékot beleszámítjuk nem jött ki gazdaságilag jobbra mint a suzukival
egy új dpf kellett volna+ egy hőmérő és akkor talán az új szűrővel elment volna 10 évet ha a regenerálódási szakaszban meghajtják
mert ugye ez a dpf lelke és egy kibaszott lámpa nem jelzi hogy mikor csinálja és ne álltísa le az ember.....
pl nekem full alu hűtőm van nem félig műanyag, akkor nincs kisműanyagpöcs a vízpumpa fedélen
ezek már önmagában nagy hibák, egy izmosabb veréb szétveri a hűtőt, nekem meg már túlélt pár csíkos macskát is
az olajnyomást se a hengerfejben méri, és biztos van még pár kisebb eltérés
vett ismerős jó pár éve egy 4 éves dízel c-max kocsit az 1.3as suzuki kiváltására
kb felesbe megy messzire és közelre, megvolt neki 4 évig elég sokat költött rá a váltótól kezdve kb minden befosott rajta (még mindig egy max 8 éves kocsiról van szó)
aztán besokallt eladta iszonyat bukóval és vett egy 626mazdát gombokért és avval jár
Mindezt egy hóban,fagyban,éjfélkor,lámpa nélkül is szemel láthatóan rommá tört majd mekkelek által "egyedien" helyreállított bontószökevény láttán.
Ami ettől függetlenül ment,dudált,világított.
És olyan mondja aki szögazonos motoros Fastrával jár csak a kasznija sokkal kisebb és hulladékabb.