Csak hülyéskedtem - már vagy 15 éve nem merek motort mosni nagynyomásúval, mikor is a kis Cliót sikerült megmakkantanom vele (szoptam pár napot, mire újra jó lett...). Azóta csak törölgetek, a Yarist még azt sem, hagytam, hadd legyen retkes a blokk. Érdekes, a Ceed meg nem koszolja magát, valószínűleg a szinte teljes méretű alsó műanyag motortér-burkolatnak köszönhetően.
Kívülről? Akkor brigécióllal leszórod, 20 perc múlva magasnyomásúval nem túl közelről leöblíted.
Gyertyákat, elektromos csatlakozókat kerüld a vízsugárral.
Hasonló sztori.
Megyek a melóhelyemre villanymotorral.
Mutatom az őrnek a kártyámat.
Erre beszól, hogy "na látom szegény radarosoknak elég szarul megy, hogy már benzinre sem telik"
Nincs egyéb költség. 170ezer alatt 1x lett a reduktor felújítva kb 5000ft
Vittem a régit adta a felújított reduktort
Amúgy ha nem számolnam azt amit a motor mosó folyadék miatt cseréltem és az össze flexelt szélvédőt még a gáz beszereléssel se lenne 300nal több a költés
Ha megvan a kocsid 10 éve számolgass....
Szerintem a kocsi többet veszít az értékéből mint amennyit nyerni lehet a fogyasztáson
Ezt nem tudom kiszámolni mert sosem volt ilyen az ismeretségi körben
Haverom nemrég vett egy Prius Plus-t taxizni, nagyon imádja. Múltkor rászóltam, mikor parkolt be hozzánk, hogy nem jár a motorod csak gurulsz, erre kiszólt, hogy: "ez nem jár, ez be van kapcsolva".
Ja.
Ezekkel meg ki van tömve rendesen.
Astrám valami 900 kiló volt. Igaz hogy se ABS, se légzsák, se klíma, se szervó. Még a motoros ablakemelőt is én raktam bele utólag
Azt tudom hogy neked nincs, ezzel gondod, de ha elkezdem számolgatni a gázrendszer árát, meg egyéb költségeket azért lazán lehet hibridet kapni.
Na meg az volt a feltétel, hogy
Megbízható legyen: Pipa
Gazdaságosabb legyen: Pipa
De Lada áron valóban nem adnak Ladánál jobbat.
Általában a biztonsági utascella nyeli a vasat.Lásd J astra és a K astra közt.Csak azzal nyertek 200 kilót hogy nagy szilárdságú acélból van a kaszni döntő többsége.
Azonkívül emberesen nőttek a kocsik,Nézz meg egy I-es golfot meg egy VII-est.A régi baszott kicsike volt.
Van,De olyan nincs hogy X16XEP.
A Hastrában csak Z sorozat van.Twinport.
Z16XEP.De majdnem ez van a classic twinport Gastrákban is.Csak picit más,főleg a kisegítő berendezésekben.
X16XEL a legelterjedtebb ecotech.
És gondold el. Nem is az akku nehéz ahogy gondolnád, mert valami 60kiló körül van, a hibrid rendszer sem nagyobb mint egy átlagos váltó.
SImán ilyen nehezek a mai autók.
....tettem plusz merevítőket, hogy ne tudjon elmozdulni a kaszni amíg nincs bent a küszöb, más macera nem volt.
Ha a kondigépet megcsináltad ez is menne.
Ponthegesztő nem olyan jó. Nem fér oda mindenhova.
Sima CO, AWI, vagy acetilén hegesztő bármelyikével lehet kasznizni.
Én a Skodámon cseréltem küszöböt sikerrel.
Behegesz
Ponthegesztő nem olyan jó. Nem fér oda mindenhova.
Sima CO, AWI, vagy acetilén hegesztő bármelyikével lehet kasznizni.
Én a Skodámon cseréltem küszöböt sikerrel.
Behegesz
Thalia fele is műanyag, nem baj, legalább könnyű és nem látom, hogy belül rozsdásodik. Kezd végre lekúszni a fogyasztásom, kb. 60% országút és 40% városi használatban 5,7 volt a legutóbbi tele tanktól tele tankig mérésem, még több hosszú motorfék és ha 2-3-4-ben nem padlóznám neki ennyit, beférne 5,5 alá is.
nekem nincs bajom a hibriddel, az árát leszámítva
ha hozza az opel gazdaságosságát akkor megyek veszek egyet
az opelt vettem 800ért ráköltöttem mondjuk 400at a13 év és 170ezer alatt (ennek egy részét én basztam el)
eszik átlag 9 litert gázzal ami 100km távra 2000ft
akkor az összeg 800+400+3400=4600 ezer vagyis 4,6 milla
szóval 1km kb 27 forint
most ér az opel kb 300 ezeret, legalábbis ennyiért elvinnék, ezt ki sem vontam az egyenletől szerintem nem lenne 2 forint se
szóval akkor mutass egy hibridet amit meg tudok venni 7-8 évesen és 10+ éves használat után méreget vonva ettől gazdaságosabban üzemeltethető
Gyertyákat, elektromos csatlakozókat kerüld a vízsugárral.
Megyek a melóhelyemre villanymotorral.
Mutatom az őrnek a kártyámat.
Erre beszól, hogy "na látom szegény radarosoknak elég szarul megy, hogy már benzinre sem telik"
Vittem a régit adta a felújított reduktort
Amúgy ha nem számolnam azt amit a motor mosó folyadék miatt cseréltem és az össze flexelt szélvédőt még a gáz beszereléssel se lenne 300nal több a költés
Ha megvan a kocsid 10 éve számolgass....
Szerintem a kocsi többet veszít az értékéből mint amennyit nyerni lehet a fogyasztáson
Ezt nem tudom kiszámolni mert sosem volt ilyen az ismeretségi körben
Ezekkel meg ki van tömve rendesen.
Astrám valami 900 kiló volt. Igaz hogy se ABS, se légzsák, se klíma, se szervó. Még a motoros ablakemelőt is én raktam bele utólag
Na meg az volt a feltétel, hogy
Megbízható legyen: Pipa
Gazdaságosabb legyen: Pipa
De Lada áron valóban nem adnak Ladánál jobbat.
Azonkívül emberesen nőttek a kocsik,Nézz meg egy I-es golfot meg egy VII-est.A régi baszott kicsike volt.
A Hastrában csak Z sorozat van.Twinport.
Z16XEP.De majdnem ez van a classic twinport Gastrákban is.Csak picit más,főleg a kisegítő berendezésekben.
X16XEL a legelterjedtebb ecotech.
SImán ilyen nehezek a mai autók.
Ha a kondigépet megcsináltad ez is menne.
Sima CO, AWI, vagy acetilén hegesztő bármelyikével lehet kasznizni.
Én a Skodámon cseréltem küszöböt sikerrel.
Behegesz
Sima CO, AWI, vagy acetilén hegesztő bármelyikével lehet kasznizni.
Én a Skodámon cseréltem küszöböt sikerrel.
Behegesz
ha hozza az opel gazdaságosságát akkor megyek veszek egyet
az opelt vettem 800ért ráköltöttem mondjuk 400at a13 év és 170ezer alatt (ennek egy részét én basztam el)
eszik átlag 9 litert gázzal ami 100km távra 2000ft
akkor az összeg 800+400+3400=4600 ezer vagyis 4,6 milla
szóval 1km kb 27 forint
most ér az opel kb 300 ezeret, legalábbis ennyiért elvinnék, ezt ki sem vontam az egyenletől szerintem nem lenne 2 forint se
szóval akkor mutass egy hibridet amit meg tudok venni 7-8 évesen és 10+ éves használat után méreget vonva ettől gazdaságosabban üzemeltethető
Zéro hiba.